نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد(سمپوزیوم فولاد) در تبریز سال ۱۳۹۵

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد(سمپوزیوم فولاد) در تبریز سال ۱۳۹۵

امروزه یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها، تولید و مصرف فولاد است. بهره گیری از صنعت فولاد سبب رشد در زمینه های فرهنگی، دانشی، اقتصادی، اشتغال زایی، پژوهش، تجارت و آموزش می باشد. از این حیث سرمایه گذاری در صنعت فولاد منطقی و اقتصادی به نظر می آید. از محصولات فولادی در ساخت ساختمان های مسکونی و تجاری، کارخانه ها، انتقال انرژی و… استفاده می شود. این موضوع دلالت بر تاثیر بسزای صنعت فولاد دارد. برگزاری نمایشگاه های بین المللی تخصصی و سمپوزیوم فولاد تاثیر مفیدی در آشنایی با این صنعت مهم دارد.

شهر تبریز از شهر های مهم در زمینه ی صنعت فولاد است. به همین جهت محل دائم نمایشگاه های بین المللی تبریز در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ میزبان سمپوزیوم فولاد ایران با حضور مسئولین ارشد صنعتی کشور و بزرگترین شرکت های مرتبط با صنعت فولاد می باشد. در این همایش مسئولان، اندیشمندان و افراد دخیل در صنعت فولاد و مرتبط با آن با محوریت موضوعیِ راهکارهای علمی و عملی در حفاظت از محیط زیست و فناوری پسماندها گرد هم می آیند.

در صنعت فولاد همواره آلودگی های بسیار عمیقی تولید میشود و نگهداری از محیط های مرتبط با این صنعت و نظافت و شستشو آن مستلزم بهره گیری از دستگاه های پیشرفته صنعتی خواهد بود. استفاده از دستگاه های نظافت و شستشو صنعتی باعث بهبود عملکرد سیستم های موجود در محیط های مرتبط با صنعت فولاد و در نتیجه بهبود ارتقاء نظام صنعت فولاد کشور می گردد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ضمن خوشامدگویی به مسئولین سمپوزیوم فولاد، فعالین و علاقمندان به این صنعت و سرمایه گذاران، با بهره گیری از تجربه سی ساله خود در صنعت نظافت و شتستشو  و تجهیزات نظافت صنعتی، به رسم هر ساله، در سمپوزیوم فولاد ۱۳۹۵ حضوری فعال داشته و آماده ی معرفی تجهیزات نظافت و شستشوی صنعتی کارامد خود مانند اسکرابر، سوییپر، مکنده و بخصوص واترجت برای کاربرد در محیط های مرتبط با صنعت فولاد است.

 

 

سمپوزیوم فولاد 95سمپوزیوم فولاد 95

سمپوزیوم فولاد 95

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید