اهمیت استفاده از سوییپر در مراکز درمانی

اهمیت استفاده از سوییپر در مراکز درمانی

بسیاری از مسئولین بیمارستان های پیشرفته بر این باورند که به دلیل امکانات بالا، نیاز به مراقبت و نگهداری کمتر می باشد؛ در صورتی که حتی در پیشرفته ترین مراکز بهداشتی نیز، لزوم مقابله همیشگی با میکروب های مداوم حس می شود. اثر گذاری این میکروب های قوی بر افراد زیادی در طول سال باعث می شود تا نیاز به مراقبت و افزایش سطح بهداشت در این مراکز بیشتر شود، و به همین استفاده از سوییپر به منظور نظافت مراکز درمانی امری ضروری می باشد.

در بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی، شیوع بیماری ریشه در سهل انگاری پزشکان، پرستاران و خدمات این مراکز دارد، در حالی که می توان با رعایت نظافت، از انتشار میکروب ها و کاهش مجدد سطح بهداشت در مراکز درمانی جلوگیری کرد. درمانگاه و بیمارستان هایی که به رعایت نظافت آن هم در بهترین شکل ممکن اهمیت می دهند، نقش مهمی در مراقبت از بهداشت عمومی دارند. بهترین دستگاه برای نظافت صنعتی بهینه و افزایش سطح بهداشت در مراکز درمانی، سوییپر صنعتی می باشد.

سوییپر صنعتی، موثر برای زدودن هر نوع آلودگی

برس سوییپر صنعتیمعمولا هنگام نظافت مطب دکتر، بیمارستان، درمانگاه و… از دقت در نظافت سطوح کف چشم پوشی می شود. در صورتی که افراد هنگام انتظار برای رسیدن نوبت، بیشترین دقت را بر روی سطوح کف دارند. جمع آوری تکه های بزرگ به روش سنتی ممکن است امری ساده باشد، اما نظافت محیط از هر نوع آلودگی، چه بزرگ و چه ریز، چه خشک و چه خیس فرآیندی بسیار دشوار است که می توان با بهره گیری از دستگاه های مکانیزه صنعتی و با استفاده از مکانیزم خاص آن ها هر نوع آلودگی و جرمی را جمع آوری کرد و باعث افزایش سطح بهداشت محیط شد.

 

تاثیر مثبت در دید بیماران

نظافت بیمارستان با سوییپربرخی بیماران نسبت به بهداشت محیط( بیمارستان، درمانگاه، مطب و…) بسیار حساس می باشند. در بیشتر موارد، افرادی که در بخش های بیمارستان به دلیل بیماری بستری شده اند، یا به آزمایشگاه رفته اند و یا می خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند، نسبت به بهداشتی بودن امکانات آن مرکز پزشکی بسیار نگران اند. بیماران و همراهان آن ها نظافت محیط را همواره زیر نظر خواهند داشت و استفاده از سوییپر صنعتی در معرض دید آن ها، می تواند این اطمینان را بدهد که سطوح عاری از هر نوع میکروب و آلودگی می باشند.

 

کاهش هزینه و افزایش سطح بهداشت، نتیجه بهینه شدن نظافت

فیلتر دستگاه سوییپر صنعتیبهره گیری از سویپر صنعتی با کاهش نیاز به نیروی خدماتی می تواند به صرفه جویی در هزینه و نیروی انسانی کمک کرده و یاری کند تا از این افراد در بخش های دیگر مراکز بهداشتی استفاده شود. همچنین با نظافت همیشگی محیط، کفپوش ها سالم تر مانده و نگهداری از آن ها در مرور زمان، فرآیندی هزینه بر نمی باشد. به دلیل انرژی کافی سویپر صنعتی در نظافت سطوح کف، این فرآیند در بهینه ترین حالت ممکن صورت گرفته و به دلیل زدودن هرگونه آلودگی از سطوح و انتقال آن ها به مخزن، باعث افزایش سطح بهداشت می گردد. همچنین مجهز بودن سوییپر به فیلتر های قوی، از ورود مجدد ذرات ریز به هوا جلوگیری کرده و باعث بهبود کیفیت هوا می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید