برتری کارایی سوییپر بر روش‌های دستی

برتری کارایی سوییپر بر روش‌های دستی

تشکیل آلودگی در یک کارخانه یا فضاهای شهری و تجاری پدیده ای اجتناب ناپذیر است اما به این معنا نیست که اجازه دهیم آلاینده ها در محیط باقی بماند و اقدامی برای مبارزه با آن ها انجام نشود. بدون تردید همه محیط های صنعتی، تجاری، اداری، مسکونی و … دارای ویژگی های خاص خود هستند و متناسب با آن ها تمهیدات لازم برای نظافت محیط اندیشیده شود. بی توجهی به نظافت یک محیط صرف نظر از نوع کاربری آن، سبب انباشت آلودگی می شود که در نهایت مشکلات زیادی را به بار می آورد. یکی از اصلی ترین نکات کلیدی برای نظافت هر محیطی تمیز نمودن سطح زمین می باشد و بخش مهمی از عملیات نظافت را در بر می گیرد. گسترش و توسعه تجهیزات مکانیزه نظافتی فرآیندهای سنگین نظافتی را در محیط های گوناگون آسان ساخته و ماشین آلاتی همانند سوییپر بسیاری از دشواری های موجود در راه نظافت را از میان برداشته و مزیت های برجسته ای به ارمغان می آورد.

 

کارایی دستگاه سوییپر

دستگاه های سوییپر خودرویی به منظور نظافت سطح زمین به ویژه در محیط های بزرگ و وسیع طراحی و تولید شده اند. این دستگاه گرد و خاک و زباله های خشک سطح زمین را جمع آوری نموده و درون مخزن خاکروبه خود جای می دهد. سوییپرهای صنعتی عملکردی دو جانبه دارند، به این معنا که از سیستم برس زنی مکانیزه و سیستم مکش بهره مند گردیده اند و در نتیجه نظافت با کیفیت عالی انجام می پذیرد. برس مرکزی آلودگی های موجود در مسیر حرکت دستگاه را جمع آوری نموده و به مخزن انتقال می دهد. از طرف دیگر دو برس جانبی آلاینده های اطراف را جمع آوری می کند و مواد جمع شده را به سمت برس مرکزی هدایت نموده تا به مخزن ارسال گردد. دریچه های مکش بر روی برس ها قرار دارند و هنگام نظافت گرد و غبار را مکش می کنند تا از پخش شدن این ذرات در محیط جلوگیری شود.

 

 

کاربرد سوییپر در فضاهای مختلف

دستگاه سوییپر صنعتی برای نظافت سطوح سخت کاربرد دارد و به محیط خاصی محدود نمی شود. این دستگاه کاربردی سرعت عملیات نظافت را نسبت به روش های دستی چندین برابر افزایش می دهد و فرآیند نظافت را در هر محیطی متحول می سازد. سوییپر در کارخانه ها، واحدهای صنعتی، کارگاه ها، فضاهای شهری، پارکینگ های تجاری و اداری، محوطه مراکز تجاری و … به کار می رود و عملکردی بسیار مؤثر ارائه می دهد. سوییپر صنعتی دارای ساختار مقاومی است که در شرایط کاری دشوار دوام، کارایی و استحکام بالایی دارد.

 

 

 

مزیت های کاربرد سوییپر

نظافت صنعتی روشی است که همواره مورد توجه صنایع و مشاغل گوناگون قرار می گیرد، به صورتی که روش های سنتی کنار گذاشته و شیوه های نوین و پیشرفته جایگزین آن گشته اند. دستگاه های سوییپر نسبت به جاروب های دستی هزینه بالاتری دارند اما در بلند مدت صرفه اقتصادی آن مشهود خواهد بود. آشنایی با مزیت های سوییپر صنعتی می تواند مدیران و افراد تصمیم گیرنده را به سرعت به سمت تهیه این دستگاه سوق دهد. برخی از این مزیت ها عبارت اند از :

 

 

 

 

نظافت موثر و باکیفیت

بهره مندی از استانداردهای روز اروپا از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های سوییپر به شمار می آید و از همین رو از توان بالایی برخوردار است. این دستگاه نظافت را با کیفیت بالا و در مدت زمانی کوتاه به انجام می رساند و دیگر لزومی نخواهد بود تعداد زیادی از نیروهای انسانی با صرف نیرو و زمان زیاد به نظافت محیط بپردازند. سیستم برس زنی قوی، مکش مناسب،‌ مخزن با گنجایش بالا، پهنای نظافتی موثر و ساختار صنعتی این دستگاه بستر مناسب را برای تمیزی هر چه بیشتر و بهتر محیط های صنعتی یا تجاری فراهم می کند.

کاربری آسان

سوییپر یک ماشین مکانیزه نظافتی با کاربری آسان است و کاربران می توانند به سادگی دستگاه را هدایت و کنترل نمایند. آموزش کار با دستگاه ساده و قابل فهم می باشد و نیازی نیست ساعت ها یا روزهای زیادی صرف آموزش کاربران شود. از طرف دیگر جاروب محوطه صنعتی طراحی ارگونومیک دارد و ساعت ها کار با دستگاه به کاربر را آزرده نمی سازد.

سطح ایمنی بالا

حفظ ایمنی محیط های کاری یک چالش بسیار بزرگ برای مدیران است و به کارگیری تجهیزات ایمن برای نظافت محیط یک ضرورت می باشد. دستگاه سوییپر از لحاظ ایمنی برای کاربران و افراد حاضر در محیط شرایط لازم را دارا بوده و با رعایت اصول ایمنی نظافتی عالی رقم می خورد. کاربر دارای دید کافی و مناسب بوده و در نتیجه نسبت به محیط اطراف کاملاً تسلط دارد.

صرفه اقتصادی

عملیات نظافت در نوع خود می تواند فرآیندی پر هزینه باشد. با سرمایه گذاری برای تهیه سوییپر از صرف هزینه های گزاف و بیهوده در طول نظافت محیط جلوگیری می شود. با کاهش هزینه های نظافتی، امکان صرف هزینه برای سایر امور مهم در کسب و کار فراهم می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید