انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب شستشو و نظافت سطوح

انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب شستشو و نظافت سطوح

اول اینکه اگر شما دارای یک دفتر یا محیط کوچک اداری، مسکونی یا محیط بزرگ تجاری صنعتی مثل کارخانه ها و مراکز بیمارستانی درمانی می باشد نظافت و شستشو اهمیت بسیار دارد چرا که هر کدام از این مکان ها دستگاه های متناسب با نیاز خود را می طلبند. ضمن اینکه با انتخاب یک دستگاه صنعتی مناسب و متناسب با نیازتان می توانید شستشو و نظافت را به طور صنعتی و حرفه ای انجام دهید و دوم آنکه اگر به فکر راهی مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه های مصرفی نظافتی خود هستید، دستگاه های نظافت صنعتی بهترین و با کیفیت ترین راه حل ممکن را ارائه می دهند. 

 

سوییپر سوییپر

از آنجایی که تمیزی و نظافت یک محیط تاثیر بسیاری در میزان جلب رضایت مشتریان دارد روش های نظافت آن محیط نیز دارای اهمیت بسیار می باشد. بطور مثال آلودگی و کثیفی یک محیط تجاری می تواند باعث شکایت و ناراحتی مشتریان شود از از بازگشت آنها به آن محیط جلوگیری کند به همین علت است که می گوییم تمیزی و نظافت یک محیط می تواند تاثیر بسیار زیادی در داشتن مشتری دائمی شما داشته باشد. برای اطمینان از میزان نظافت و شستشو و از بین آلودگی های محیط، امروزه از دستگاه های نظافتی صنعتی استفاده می شود.

در گذشته استفاده از جارو و وسایل نظافتی دستی تنها ابزار وسایل جهت نظافت و شستشو بودند که هم باعث صرف انرژی بسیار زیادی می شد و هم وقت بسار زیادی را می طلبید ضمن آنکه باعث هدر رفت مواد و هزینه ها نیز می شد. با استفاده از جارو های دستی تمامی گردوغبارهای سطوح را جمع آوری می کردند و در داخل سطل هایی به منظور انتقال به مکانی دیگر می ریختند اگرچه که این نوع از نظافت خود باعث پخش شدن گردوخاک ها در محیط می شد. علاوه بر تمامی اینها میزان زمان نظافت – میزان هزینه های تهیه مواد و وسایل مصرفی – نیروی کاری و انرژی بیشتری را در مقابل استفاده از دستگاه های مکانیکی صنعتی می طلبد.

عوامل مختلف جهت تمیزکردن نظافت های صنعتی

سویپر سویپر

در انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب به منظور پاک کردن سطوح عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود. استفاده از دستگاه سوییپر به منظور جمع آوری دوده و گردوغبار و الودگی های فیزیکی و یا برای شستشو و براق سازی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند و یا استفاده از دستگاه هایی که هر دو این موارد را انجام می دهند. بطور کلی هر یک از دستگاه های صنعتی دارای یک نوع کارکرد خاص می باشند. از سویپر های صنعتی به منظور جمع آوری الودگی ها و گردوغبار سطوح استفاده می شود که بیشتر در فضاهای باز شهری و محیط های وسیع صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که از اسکرابر های صنعتی به منظور شستشو و براق سازی سطوح استفاده می شود این دستگاه ها با قابلیت برس زنی و شستشوی سطوح از آلودگی و میکروب ها بیشتر در مراکز تجاری و درمانی مورد استفاده می باشند. اما استفاده از دستگاه های سوییپر-اسکرابر به گونه ای می باشد که هردوی این کارها را بطور همزمان انجام می دهند. این دستگاه ها اول گردوغبار و آلودگی های سطوح را جمع آوری می کنند و سپس توسط آب و مواد شوینده به شستشو و براق سازی سطوح می پردازند. اما نکته قابل توجه دیگر میزان اندازه و ابعاد دستگاه به منظور استفاده راحت و زمان نظافت و شستشو می باشد. نحوه انتخاب دستگاه باید به گونه ای باشد تا قدرت مانورپذیری دستگاه متناسب با محیط باشد تا میزان راندمان و بهره وردی دستگاه مناسب باشد.

اسکرابر صنعتی یا سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی سوییپر صنعتی

این دو نوع از ماشین آلات به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . از سوییپر برای نظافت و جمع آوری گردوغبارهای خشک استفاده می شود. اما از اسکرابر برای از بین بردن لکه ها و چربی های سطوح استفاده می شود. در سوییپر ها دو برس در خلاف جهت یکدیگر می چرخند و تمامی گردوخاک ها و زباله ها را به داخل مخزن خود منتقل می کنند . و تمامی خاک و گردوغبارها نیز توسط یک سیستم مکش به فیلتر مخزن دستگاه جذب می شوند. اما در اسکرابرها با مالش برس بر روی سطوح و پاشش آب و مواد شوینده به منظور حذف لکه و چربی استفاده می شود. با تنظیم فشار برس بر سطوح میزان از بین بردن آلودگی ها و چربی ها را می توان افزایش داد. در اسکرابر ها دو مخزن اب تعبیه گردیده تا تمامی آب و آلودگی سطوح توسط سیستم مکش به داخل مخزن آب کثیف انتقال می یابد. تا در مکانی مناسب تخلیه شود.   

 

 

لینک های مفید:

سوییپر : لیستی از محصولات مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید