نکاتی درباره تی اسکرابر صنعتی

نکاتی درباره تی اسکرابر صنعتی

شستشو و نظافت سطوح به وسیله تجهیزات نظافت صنعتی نیازمند دانش کامل در رابطه با این دستگاه ها است و با توجه به ویژگی های دستگاه اسکرابر می توان به اهمیت تی اسکرابر اشاره نمود. در فرآیند شستشوی سطوح کف هموار مکش آلودگی از روی سطوح و خشک نمودن سطوح همزمان با شستشو، در حوزه کارکرد های لاستیک تی دستگاه اسکرابر می باشد. به همین ترتیب در صورت اختلال در این بخش از تجهیزات اسکرابر، فرآیند کفشویی نیز دچار اختلال خواهد شد. در ادامه نکاتی در رابطه با تی اسکرابر صنعتی و عملکرد آن ذکر شده است.

همه چیز در رابطه با لاستیک تی اسکرابر

با اطلاع از ویژگی های لاستیک تی کفشوی صنعتی می توان در نگهداری و تعمیر آن عملکرد بهینه تری داشت. عملکرد تخصصی تی اسکرابر، محل دقیق قرارگیری تجهیزات لاستیک تی و ویژگی های ظاهری لاستیک تی که شامل جنس، اندازه تی، خصوصیات فیزیکی و شکل کلی تی همگی از مواردی است که باید به صورت کاملا دقیق و جزئی بررسی شوند.

عملکرد

کارکرد سیستم لاستیک تی و مکش دستگاه زمین شوی صنعتی به صورت مکانیزم چند منظوره است. در ابتدا اسکرابر با عبور از روی آلودگی و آب موجود بر روی سطوح توسط سیستم مکش در میانه لاستیک تی، همه آلودگی ها به داخل مخرن آب کثیف کشیده می شود. از مهم ترین نکات چسبیده شدن کامل لاستیک تی به منظور تکامل فرآیند مکش آلودگی می باشد. پس از مکش کامل آلودگی سطح به طور کامل خشک می شود. به همین ترتیب از لغزش افراد بر روی سطوح و بروز مخاطرات احتمالی جلوگیری به عمل می آید. همچنین در صورتی که سطوح به طور کامل توسط سیستم عملکرد لاستیک تی خشک شوند، پس از شستشو در اثر تردد آلودگی به نقاط متفاوت منتقل نخواهد شد.

محل قرارگیری

از مهم ترین بخش ها در نگهداری دستگاه اسکرابر، نگهداری از لاستیک تی می باشد. در صورتی که لاستیک تی در جای مناسب قرار نگیرد، ممکن است عملیات مکش آلودگی به طور کامل و صحیح انجام نشود. به همین ترتیب امکان خیس ماندن سطوح یا برجای گذاشتن آثار آب و آلودگی پس از نظافت وجود خواهد داشت. به همین ترتیب می توان تنظیم جایگاه قرار گیری تی اسکرابر را از مهم ترین بخش های تنظیم دستگاه پیش از نظافت خواند. در برخی از انواع اسکرابر تی در بخش پشتی برس های دستگاه نصب می شود و در بعضی دیگر از انواع زمین شوی صنعتی لاستیک تی در عقب چرخ ها طراحی و نصب شده است. مدل دوم در طراحی اسکرابر ها کاربردی تر می باشد زیرا مدت زمان بیشتری مواد شوینده و آب روی زمین می ماند و همچنین پس از عبور از سطح آلودگی ها مکش می شوند و بدین ترتیب رد لاستیک بر روی سطوح باقی نخواهد ماند.

ویژگی های ظاهری

ویژگی های ظاهری تی دستگاه اسکرابر عبارت اند از: جنس تی، اندازه تی، خصوصیات فیزیکی و شکل کلی تی. ویژگی هر کدام به شرح زیر است:

۱- جنس تی: جنس تی اسکرابر از لاستیک، لیناتکس و پلی اورتان می باشد که از مقاومت بالای برخوردار است و ضد سایش هست.

۲- اندازه تی: هرچه اندازه لاستیک تی بزرگتر باشد، مساحت بیشتری را به مکش آلودگی می پردازد و به همین ترتیب کیفیت شستشو بالاتر خواهد بود.

۳- خصوصیات فیزیکی تی: لاستیک تی بسیار نرم بوده و به منظور جمع آوری بهتر آلودگی از سطوح، دارای خاصیت ارتجاعی می باشد.

۴- شکل کلی تی: لاستیک تی بهتر است به صورت منحنی باشد تا آلودگی ها به وسط جمع شده و سپس به سادگی به داخل مخزن آب کثیف مکش شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید