مزایای استفاده از کفشوی صنعتی در مراکز درمانی و آموزشی

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی در مراکز درمانی و آموزشی

نظافت استاندارد با دستگاه نظافتی مانند اسکرابر، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. مدیران بخش های مختلف به منظور دست یابی به روش موثر جهت نظافت سطوح بدون هزینه های گزاف، همواره در تلاش می باشند. محیط هایی مانند بیمارستان و مراکز آموزشی که دارای تردد زیادی می باشند، با حجم قابل توجهی از آلودگی ها مواجه هستند. سطح کثیف نه تنها محیط را از حالت اولیهخارج کرده، بلکه سبب وقوع خطراتی مانند سر خوردن افراد می شود. همچنین آلودگی ها، کیفیت هوای محیط داخل را تحت تاثیر قرار می دهند. جهت رفع نیازهای نظافتی، مکان های آموزشی و بهداشتی باید از تجهیزاتی استفاده کنند که بدون افزایش نیروی کار همراه با استانداردهای صنعتی حداکثر آلودگی را از بین برده و هزینه نظافت را کاهش دهد در حال حاضر برای نظافت حرفه ای می توان از انواع تجهیزات تمیز کننده استفاده نمود. امروزه دستگاه های نظافتی چون اسکرابر با فراهم آوردن مزایای متعدد نقش موثری در کاهش هزینه های نظافت و به حداقل رساندن مصرف آب و مواد شوینده ایفا می نمایند.

 

نظافت بیمارستانمشکلات نظافتی مراکز آموزشی و درمانی

در مکان های آموزشی و بهداشتی، حفظ پاکیزگی سطوح و سلامت و رفاه کارکنان دارای اهمیت است. به منظور تعیین تجهیزات نظافت، مدیران این بخش ها، باید نیازهای نظافتی را شناسایی و به دنبال راه حلی مناسب جهت رفع آن ها باشند. بعلاوه به منظور تامین سلامت، آسایش و رضایت بیماران و کارکنان، بیمارستان ها و دیگر اماکن بهداشتی – درمانی، نیازمند نظافت بهتر و با کیفیت ترند. در روش های سنتی شستشو، احتمال سر خوردن افراد و دیگر حوادث همواره وجود دارد. از طرفی با توجه به رفت و آمد زیاد در مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی، مدیران باید به دنبال راهکاری برای به حداقل رساندن این گونه خطرات باشند. از طرف دیگر سر و صدای اضافی می تواند مزاحمت هایی را برای بیماران و دانش آموزان داشته باشد. دانش آموزان نیاز به تمرکز در حین برگزاری کلاس دارند و بیماران نیازمند محیطی آرام جهت تسریع در روند بهبودی خود می باشند. بنابراین تجهیزات نظافتی باید عملیات نظافت را در آرامش و سکوت انجام دهند تا مزاحمت های ناشی از آن به حداقل رسد.

 

اسکرابر صنعتی ، دستگاهی مناسب برای مراکز آموزشی و درمانی

یک گام ضروری در اجرای نظافت کارا و موثر، انتخاب تجهیزات مناسب نظافتی است. هنگام ارزیابی تجهیزات نظافت مانند کف شوی ا، مدیران باید دستگاهی را انتخاب کنند که نیازهای نظافتی را رفع کرده و هزینه های نیروی کار و خرید تجهیزات را در دراز مدت به حداقل برساند.

 

معرقی اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی و کاربرد آن در شستشوی سطح در مراکز آموزشیکف شوی یا اسکرابر صنعتی، دستگاهی مکانیزه جهت شستشو و نظافت سطوح مختلف می باشد. این دستگاه بطور همزمان انواع سطوح را شسته و خشک می نماید و هیچگونه اثری از لکه و خیسی بر جای نگذارد. برخی از مدل‌های کف شوی می‌توانند علاوه بر عملیات شستشو به جمع‌ آوری آلودگی های ریز و درشت نیز بپردازند. استفاده از اسکرابر افزایش بهره وری کارکنان را به دنبال دارد و سبب کاهش هزینه های نیروی کار می شود. این دستگاه به طور معمول برای نظافت روزانه استفاده می شود. نمونه هایی از اسکرابر برای شستشوی عمیق از عملکرد بهتری برحوردار بوده و پاک کردن سطوح را بدون استفاده از مواد شوینده انجام می دهند. مدلهایی از دستگاه های اسکرابر دارای تی شستشوی مستطیلی شکلی برای نظافت قرنیز ها بوده که بدون نیاز به استفاده از یک قطعه جداگانه به امر نظافت می پردازد. کفشوی ها در دو مدل خودرویی و دستی قابل دسترس می باشند. این دستگاهها به گونه ای طراحی شده اند که تی موجود در قسمت انتهایی دستگاه، قادر به جمع آوری آب آلوده باشد.

 

معایب روش های دستی و مزایای کفشوی صنعتیاسکرابر

مدیران به دنبال یک راه حل جهت نظافت چند منظوره بوده که به آنها انعطاف پذیری بیشتری دهد. استفاده از یک دستگاه اسکرابر که برای نظافت بدون مواد شیمیایی و همچنین شستشوی روزانه منجر به کاهش نیروی کار و هزینه های نظافت می شود. مدیران بخش های مختلف می توانند پروژه نظافت کف را بدون هزینه های گزاف استفاده از مواد شیمیایی و هزینه های نیروی کار به انجام برسانند.

 

معایب نظافت با استفاده از روش سنتی

  1. ۱- یک نیروی انسانی قادر به نظافت حدود ۸۰ متر مربع در ساعت می‌باشد.
  2. ۲- تی‌ ها قابلیت نظافت جرم‌ های عمیق سطح را ندارند.
  3. ۳- با تی کشیدن به مرور زمان کفپوش‌ها کدر می‌شوند و جلای خود را از دست می‌دهند.


کاربرد کفشوی صنعتی در مراکز درمانیمزایای استفاده از زمین شوی

  1. ۱- زمین شوی به طور میانگین ۱۷۰۰ متر مربع در ساعت را نظافت می‌کند و به طور چشمگیری نیروی انسانی را کاهش می دهد.
  2. ۲- برس‌های زمین شوی توانایی نفوذ به درزهای سطوح و نظافت آن‌ها را دارد.
  3. ۳- استفاده از زمین شوی موجب سرعت بخشیدن به امر نظافت می‌گردد.



لینک های مفید :
کفشور برقی :فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید