اسکرابر سرنشین دار ابزاری مفید برای نظافت آسان سطوح کف

اسکرابر سرنشین دار ابزاری مفید برای نظافت آسان سطوح کف

مهمترین نکته در نظافت سطوح کف، حفظ کیفیت و درخشش کف پوش ها و استفاده از ابزار مناسب برای نظافت می باشد. اسکرابر ها یا کف شوی ها، دستگاه هایی هستند که برای نظافت سطوح سختی چون سطوح کف طراحی شده و به همین منظور ویژه گی های خاصی دارند. یکی از ضروریات کسب و کار های تجاری و صنعتی نظافت محیط کار و حفظ اصول بهداشتی می باشد، از این رو با توجه به خصوصیات دستگاه ها ی کف شوی، این دستگاه ها گزینه مناسبی برای دستیابی به این اهداف می باشند. این دستگاه ها با کاهش در زمان لازم برای عملیات نظافت، کاهش هزینه ها را در پی داشته و علاوه بر اینکه موجب نظافتی سریع و موثر می شوند، موجب سود آوری و بهره وری کسب و کار نیز می شوند. این دستگاه ها با تسهیل در امر نظافت و کاهش خستگی نیروی خدماتی ، موجب افزایش تمایل آنها برای انجام نظافت می شود.

 

ویژگی های اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین داردستگاه های سرنشین دار اسکرابر به منظور انجام عملیات نظافتی نیازمند کاربری می باشند که برروی دستگاه نشسته و علاوه بر هدایت دستگاه عملیات نظافتی را نیز کنترل نماید. این ویژگی دستگاه های کف شوی خودرویی موجب تسهیل در امر نظافت می شود. اماکنی وسیع و بزرگی چون، کارخانه ها، انبار ها، مراکز خرید، پارکینگ ها، باشگاه های ورزشی و. مدارس استفاده از اسکرابر های سرنشین دار را نسبت به شیوه های سنتی ترجیح می دهند. اسکرابر های سرنشین دار مجهز به دو برس دیسکی برای سایش می باشند که به راحتی به سمت جلو و عقب حرکت می نمایند. بسته به نوع عملیات نظافتی و نوع سطوح می توان از انواع مختلفی از برس ها در دستگاه های زمین شوی خودرویی استفاده نمود. این دستگاه ها با کاهش در هزینه های نیروی خدماتی موجب بازگشت سرمایه شده و در نهایتا بهره وری و سود آوری کسب و کار را در پی دارند. قابلیت استفاده از مواد شوینده در دستگاه های اسکرابر، ارتقا کیفیت نظافت را در پی دارد. ساختار ارگونومیک این دستگاه ها موجب افزایش دسترسی اسکرابر های سرنشین دار به تمامی نقاط سطوح کف شده است.

 

عوامل موثر در قدرت و کیفیت نظافت دستگاه اسکرابر

اسکرابر سرنشین دار و کیفیت نظافتعوامل متعددی درکیفیت و سرعت نظافت دستگاه های اسکرابر آلمانی نقش دارند که برخی از آنها مربوط به ساختار و قطعات دستگاه می باشد، از این رو انتخاب دستگاه مناسب با نیاز نظافتی محیط و توجه به نوع کف پوش ها تاثیر به سزایی در افزایش بهره وری دستگاه اسکرابر داشته و عبارتند از:

 

ابعاد دستگاه کف شوی

بررسی ابعاد دستگاه اسکرابر با معابر محیط نظافتی و عرض در ها تاثیر بسیاری در میزان بهره وری دستگاه دارد.

پهنای شستشو / نظافت

پهنای شستشو ی دستگاه مستقل از پهنای دستگاه اسکرابر بوده و ارتباط مستقیمی با ابعاد برس ها یا پد های به کار رفته در ساختار دستگاه می باشد. پهنای شستشوی دستگاه اسکرابر به عنوان معیاری برای بررسی زمان لازم برای نظافت با دستگاه در نظر گرفته می شود.

پهنای تی دستگاه زمین شوی

تی دستگاه اسکرابر وظیفه جمع آوری آب آلوده روی سطح و انتقال آن را به مخزن آب کثیف دارد. پهنای تی معمولا بیشتر از پهنای دستگاه بوده و یکی از اجزای اصلی دستگاه می باشد که تاثیر به سزایی در جمع آوری کامل آب کثیف و ارتقا کیفیت نظافتی دستگاه دارد.

قدرت مکش

اسکرابر سرنشین دار و میزان مکش موتور مکندهاز آنجایی که آب کثیف روی سطح توسط تی جمع آوری شده و به واسطه موتور مکنده به داخل مخزن آب کثیف دستگاه منتقل می شود، قدرت مکش نقش مهمی در جمع آوری کامل و موثر آب آلوده ناشی از شستشو دارد. عدم جمع آوری کامل آب آلوده در یک عبور دستگاه ناشی از مکش ضعیف موتور می باشد.

ظرفیت مخزن

ظرفیت مخزن نمایانگر دفعات مورد نیاز برای تخلیه و تعویض آب مخزن در حین انجام عملیات نظافت می باشد. ظرفیت مخزن در دستگاه های اسکرابر از ۱۰ تا ۱۵۰ لیتر متغیر می باشد.

برس یا پد

جنس برس یا پد دستگاه ارتباط مستقیمی با جنس سطوح داشته و تناسب آن ها با جنس سطوح باعث ارتقا کیفیت نظافتی و افزایش عمر مفید کف پوش ها می گردد.

فشار رو به پایین اعمال شده بر برس

فشار اعمال شده بر روی برس دستگاه، شاخصی برای اندازه گیری بهره وری دستگاه در انجام عملیات نظافت به ویژه سطوح نا صاف می باشد.

سرعت چرخش برس ها

سرعت چرخش برس های دستگاه به عنوان معیاری از توانایی دستگاه در نظافت موثر آلودگی ها در نظر گرفته می شود.

 

لینک های مفید:

اسکرابر: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید