تقسیم بندی اسکرابر از لحاظ ابعاد

تقسیم بندی اسکرابر از لحاظ ابعاد

دستگاه اسکرابر وسیله ای مکانیزه برای شستشوی حرفه ای انواع سطوح می باشد که غالباً برای نظافت محیط های سرپوشیده و انواع سطوح به ویژه سطوح سخت مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین می توان برای نظافت برخی از محیط های بیرونی به کار گرفته شود. اسکرابر به طور منظم جهت تمیز کردن و حفاظت از سطح زمین به کار می روند و تمامی آلودگی های سخت موجود بر روی سطح را از میان بر می دارد. دستگاه زمین شوی صنعتی در ابعاد و مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده اند که بدین ترتیب امکان استفاده از در محیط های گوناگون در هر شرایطی فراهم می گردد. در زمان انتخاب کف شوی صنعتی همراه سؤالاتی برای مشتریان پیش می آید و به دنبال تهیه بهترین اسکرابر هستند که از جنبه های مختلف با شرایط و امکانات کاربران تناسب و هماهنگی داشته باشد.

 

تقسیم بندی دستگاه های اسکرابر از لحاظ ابعاد

در یک کفشوی صنعتی قابلیت اطمینان، قدرتمندی، دوام و سهولت کاربری از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد که در همه انواع آن قابل مشاهده است. نظافت سطوح در محیط های تجاری، صنعتی، آموزشی، درمانی و … با استفاده دستگاه اسکرابر علاوه بر این که با کیفیت مطلوب و سرعت عمل بالا انجام می گیرد، مقرون به صرفه خواهد بود. از آن جایی که محیط های مختلف مساحت و قدرت مانور متفاوتی دارند، تجهیزات شستشوی کف با اندازه های متنوعی تولید شده اند که توسط هر یک از آن ها عملیات نظافت سطح به خوبی انجام می پذیرد. در یک کفشور صنعتی پهنای شستشو و گنجایش مخازن آب تعیین کننده اندازه دستگاه است.

 

اسکرابر با ابعاد کوچک

اسکرابراسکرابرهای کوچک به صورت دستی توسط کاربر از پشت هدایت می شوند و از دوام، کیفیت، سازگاری با محیط زیست و قدرت مانور بالایی برخوردار هستند. این کفشوی های کارآمد با کنترل میزان مصرف انرژی سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردند و عملکردی بی نظیر دارند. اسکرابر کوچک به آسانی قابل جا به جایی بوده و در مدت زمانی کوتاه سطح مورد نظر را شستشو می دهند. از این وسیله برای شستشوی سطوح کف با مساحت های کوچک و یا محیط هایی دارای تراکم بالای موانع حرکتی مورد استفاده قرار می گیرند. کف شوی دستی کوچک در مدل های کابلی و باتری دار به بازار ارائه شده است.

 

 

 

 

زمین شوی صنعتی با ابعاد متوسط

اسکرابردستگاه های زمین شوی صنعتی با ابعاد متوسط جهت نظافت محیط های بزرگ تر با قدرت مانور بیشتر به کار می روند. برخی از انواع آن مجهز به موتور جلو برنده هستند که هدایت دستگاه را تسهیل نموده و موجب شستشوی یکنواخت و با کیفیت سطح می گردد. این تجهیزات کارآمد که به صورت دستی هدایت می شوند با داشتن قدرت مانور بالا و سهولت کاربری به راحتی حمل و نقل شده و به میزان قابل توجهی مصرف آب و برق را کاهش می دهد. کف شوی دستی با اندازه متوسط قابل اطمینان و با دوام بوده و استفاده از آن ها با بازگشت سرمایه همراه است. زمین شور صنعتی با ابعاد متوسط در انواع برقی و باتری دار موجود می باشد و برخی از مدل های آن نیز دارای دو برس هستند.

 

 

 

 

اسکرابر سرنشین دار

اسکرابربزرگ ترین دستگاه کفشوی از نوع خودرویی است که همانند یک خودرو توسط سرنشین هدایت می شود. کف شوی سرنشین دار مجهز به منبع تغذیه باتری است که از قدرت مانور بالایی برخوردار بوده و به منظور شستشوی سطوح وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. اسکرابر خودرویی دارای پهنای شستشوی زیاد و مخازن آبی با گنجایش بالا می باشد که در کوتاه ترین زمان بدن نیاز به خالی و پر کردن دوباره مخزن سطوحی با مساحت های بالا را شستشو می دهد. اگر در مکان امکان استفاده از هر دو زمین شوی دستی و سرنشین دار فراهم باشد، بهره مندی از اسکرابر خودرویی مقرون به صرفه تر خواهد بود. کفشور صنعتی با هدایت خودرویی دارای سهولت کاربری، قدرت مانور بالا، جا به جایی آسان و ایمنی بالا است که برای نظافت سطوح سخت در محیط های تجاری، صنعتی و … بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید