اسکرابر دستی RA85BM90، محصول جدید شرکت کلمبوس

اسکرابر دستی RA85BM90، محصول جدید شرکت کلمبوس

کمپانی کلمبوس از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر و جاروبرقی می باشد. اسکرابر های کلمبوس از مواد با کیفیت قابل بازیافت ساخته شده اند و کار با آنها برای کاربر آسان و بدون پیچیدگی خاصی است. این کفشوی ها به دو صورت دستی یا خودرویی هدایت می شوند و منبع تغذیه آن از طریق باتری یا جریان مستقیم برق تامین می گردد. به تازگی محصول جدیدی از کمپانی Columbus با نام اسکرابر صنعتی RA85BM90 عرضه شده است. مزایای متعددی در تولید این دستگاه وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

معرفی اسکرابر صنعتی  RA85BM90

اسکرابر صنعتی RA85BM90دستگاه کف شوی دستی ۹۰ لیتری با موتور جلو برنده و پهنای نظافت ۸۵۰ میلیمتر، محصول جدید شرکت کلمبوس می باشد. این دستگاه برای شستشوی سطوح کف در محیط های متوسط و بزرگ تجاری و صنعتی طراحی شده تا حداکثر تمیزی را فراهم آورد. مخازن آب تمیز و کثیف این دستگاه به ترتیب دارای ظرفیت ۹۰ و ۹۵ لیتر هستند تا کاربر در بازه های زمانی طولانی به پر و خالی کردن آن ها نیاز داشته باشد. علیرغم این مخازن بزرگ، طراحی دستگاه بصورت فشرده و دینامیک می باشد. تغییرات جدید ایجاد شده در این محصول کاملا رضایت مشتریان را جلب می نماید.

عملکرد ارگونومیک

کفشوی صنعتی RA85BM90 به یک موتور جلوبرنده مجهز شده و به رغم ابعادش به آسانی هدایت می شود. همچنین برای دور زدن این دستگاه تنها ۱.۹ متر فضا نیاز است. پنل کنترل دستگاه واضح و قابل فهم بوده تا کاربر به راحتی اسکرابر را کنترل نماید. امکان تغییر دسته فرمان به دو صورت کوتاه و بلند نیز عملکرد ارگونومیک را برای کاربر تضمین می کند.

 

خصوصیات منحصر به فرد

دستگاه اسکرابر صنعتی RA85BM90برس اسکرابر RA85BM90 به گونه ای طراحی شده که بصورت الکتریکی بالا و پایین می رود. سیستم خودکار جا افتادن برس و اتصال سریع به منظور پر کردن مخزن در کمترین زمان از دیگر خصوصیات این اسکرابر جهت عملکرد سریع و آسان آن می باشد. همچنین دو موتور قدرتمند با توان ۸۰۰ وات برای این برس ها تعبیه شده اند. با توجه به امکان تغییر فشار برس از ۴۳ تا ۷۳ کیلوگرم، فرآیند نظافت و شستشو با این اسکرابر حتی بر روی سطوح بسیار آلوده نتیجه مناسبی خواهد داشت. سیستم تنظیم میزان پاشش مواد شوینده از دیگر بخش های اسکرابر RA85BM90 می باشد. این سیستم بصورت دقیق و ثابت میزان ماده شوینده را پاشش می کند و علاوه بر صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و هزینه های خرید آن، با محیط زیست سازگار است. سطح صدای پایین ۶۰ دسی بل اجازه کار کردن دستگاه در ساعات کاری را در محیط می دهد.

ویژگی های کاربر پسند

این زمین شوی صنعتی جدید دارای طول ۱۳۸ سانتی متر است و بنابراین در بیشتر آسانسور های معمولی جای می گیرد. عرض ۹۸ سانتی متری آن نیز موجب شده تا از درب ها و ورودی ها عبور کند. پنل کنترلی واضح شامل کلید روشن و خاموش موتور جلوبرنده، برس و مکش، پیچ مخصوص تغییر سرعت تا ۶ کیلومتر بر ساعت و دسته مخصوص پایین بردن تی مکش می باشد. شلنگ تخلیه بلند از ویژگی های دیگر این دستگاه است که موجب تخلیه آسان مخزن می شود. همچنین امکان شستشو و نظافت آسان و سریع مخازن آب فراهم شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید