ویژگی های برتر دستگاه کف شور صنعتی

ویژگی های برتر دستگاه کف شور صنعتی

ماشین آلات نظافت صنعتی به ویژه دستگاه کف شور صنعتی در انواع مختلف با کارایی های متنوع طراحی و ساخته شده اند که برای انتخاب مناسب ترین ماشین زمین شور بهتر است اطلاعات لازم کسب گردد. پیش از هر چیز با خود فکر کنید که قصد شما از تهیه اسکرابر و جایگزین کردن آن به جای روش های سنتی چیست؟ پاسخ به این سؤال بدیهی است زیرا دستگاه اسکرابر سرعت عمل بالایی دارد و برای نظافت محیط های وسیع و نظافت های مداوم بسیار مناسب خواهد بود. هم چنین اماکنی که همواره در معرض آلودگی قرار دارند و می بایست به طور منظم تمیز شوند اسکرابر بهترین وسیله نظافتی به شمار می آید زیرا با بهترین کیفیت سطح زمین را شستشو داده و خشک می کند به گونه ای که چنین نتیجه مطلوبی با روش های دستی حاصل نمی شود. دستگاه اسکرابر صنعتی آلودگی های سر سخت را از سطح جدا کرده و به همراه آب های باقی مانده به طور کامل مکش کرده و سطحی تمیز و خشک بر جای می گذارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد زمین شوی صنعتی سطح ایمنی آن است زیرا با خشک نمودن زمین خطر لغزندگی بر اثر رطوبت از بین می رود.

 

خصوصیات دستگاه کف شور که آن را از روش های دستی متمایز می سازد

امروزه بهره مندی از دستگاه کف شور صنعتی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و در هر مکانی که قدم می گذاریم این دستگاه ها دیده می شود. بدون تردید به کار گیری کفشوی صنعتی جهت شستشوی سطوح کف مزیت های فراوانی به همراه دارد و همین سبب جلب رضایت مصرف کنندگان گردیده است. برخی از ویژگی های قابل توجه اسکرابر عبارت اند از :

 

مخازن آب تمیز و آب کثیف

مخازن آب تمیز و آب کثیف اسکرابر صنعتیدستگاه کفشور صنعتی دارای دو مخزن جداگانه است که یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف است. مجزا بودن این مخازن سبب می شود آب آلوده دوباره وارد چرخه نظافت نشده و تنها آب در هنگام شستشو مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن آب تمیز به آسانی پر می شود و مخزن آب کثیف نیز با سهولت و بدون آلوده کردن محیط تخلیه می گردد. این در حالی است که با به کار گیری روش های دستی مانند سطل آب و تی استفاده از آب آلوده ادامه پیدا می کند و سبب انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر می شود. از همین رو با بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی نه تنها جلوه و زیبایی محیط حفظ می شود بلکه تمیزی و بهداشت آن نیز فراهم می گردد.

 

 

کنترل و کاربری آسان

کنترل و کاربری آسان دستگاه کف شوراساس طراحی و ساخت دستگاه های کف شوی صنعتی مکانیکی بوده و در ساختار آن قطعات پیچیده الکترونیکی به کار نرفته است زیرا احتمال خرابی تجهیزات الکترونیکی بیشتر از تجهیزات مکانیکی بوده و تعمیر و نگه داری قطعات مکانیکی با سهولت انجام می پذیرد. ساختار ساده دستگاه موجب کنترل آسان آن گردیده است به این معنا که همه کاربران قادر هستند انواع دستگاه های اسکرابر دستی و اسکرابر سر نشین دار را با ابعاد گوناگون هدایت کنند بدون آن که دچار خستگی و فشار شوند.

 

 

 

امکان انتخاب دستگاه کف شور کابلی یا باتری دار

امکان انتخاب دستگاه کف شور کابلی یا باتری داردستگاه زمین شوی صنعتی در انواع برقی و باتری دار ساخته شده است از همین رو کاربران با در نظر گرفتن امکانات محیط دستگاه مناسب را بدون محدودیت انتخاب کرده و قادر خواهند بود محل مورد نظر خود را با داشتن هر گونه شرایط و ویژگی فیزیکی با استفاده از دستگاه کف شور نظافت نمایند. به عنوان مثال اگر محیط آلوده یک محیط شلوغ و پر رفت و آمد باشد بهره گیری از اسکرابر باتری دار ایده آل می باشد و در صورتی که محدودیتی بر وجود کابل برق در محیط نباشد استفاده از اسکرابر برقی مناسب است.

 

 

 

امکان انتخاب برس و پد

امکان انتخاب برس و پد زمین شوی صنعتیبرس یا برس های قابل نصب بر روی دستگاه اسکرابر صنعتی در انواع زبر، استاندارد و نرم عرضه شده اند تا امکان شستشوی سطوح مختلف فراهم گردد. برس های نرم برای شستشوی سطوح حساس و آسیب پذیر، برس های استاندارد برای سطوح متداول و برس های زبر برای تیز کردن سطوح خشن با آلودگی های سر سخت مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این پدهایی ارائه شده است که کاربران می توانند به منظور عملیات های شستشو و صیقلی ساختن سطوح از آن بهره برند.

 

لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید