اسکرابر بهترین وسیله نظافت سطوح

اسکرابر بهترین وسیله نظافت سطوح

 دستگاه اسکرابر بهترین و مناسب ترین ابزار برای جهت تمیز نمودن سطح زمین می باشد به گونه ای که سطح را از انواع آلودگی و کثیفی ها عاری می سازد و در عین حال از بروز سوانح نیز جلوگیری می کند. در بسیاری  از مشاغل و کسب و کارها زمان از اهمیت ویژه ای برخورددار بوده به شکلی که زمان به اندازه سرمایه ارزشمند است. به همین دلیل صاحبان این حرفه ها تمایل دارند فعالیت های نظافتی در محل کسب و کارشان بدون ایجاد وقفه در امور صورت گیرد و به دلیل استفاده از ابزارهای نظافتی مسیر رفت و آمد افراد مسدود نشود و سطوح کف برای مدت زمان طولانی مرطوب نماند. خوشبختانه یک راه حل کاملاً ایده آل وجود داشته که به طور هم زمان به همه نیازهای مشتریان پاسخ می دهد و آن بهره مندی از دستگاه کف شور صنعتی مکانیزه می باشد. زمین شوی صنعتی با پاشش آب (در صورت لزوم محلول آب و مواد شوینده) و سامانه برس زنی آلودگی ها از زمین جدا شده و با استفاده از موتور مکنده آب و آلودگی های باقی مانده بر روی سطح را مکش می کند و در نتیجه زمین تمیز و خشک می گردد.

انتخاب دستگاه کف شور صنعتی مکانیزه مناسب

اسکرابربدون تردید وجود دستگاه های مکانیزه نظافتی هم چون اسکرابر در هر محیطی نتیجه ای فوق العاده به همراه دارد و از آن جایی که مدل های متنوعی از دستگاه های نظافتی مکانیزه زمین شوی صنعتی به بازار عرضه شده است به منظور دست یابی به بهترین نتیجه در هنگام انتخاب این دستگاه نکاتی را مد نظر قرار می دهیم. پیش از تهیه این دستگاه شرایط و موقعیت موجود در محل مورد نظر به طور دقیق بررسی می گردد.

 

 نوع آلودگی محیط

برای تهیه زمین شوی صنعتی اولین گام بررسی نوع آلودگی می باشد. در صورتی که بر روی سطح ضایعات خشن مانند براده های آهن وجود داشته باشد باید با استفاده از سوییپر و یا جاروبرقی صنعتی جمع آوری شده و سپس شستشو با زمین شوی انجام گیرد. اسکرابر دارای قابلیت از بین بردن خاک، گرد و غبار، آدامس، جرم، مایعات، آلودگی های چرب و روغنی و … از انواع سطوح حساس و سطوح سخت می باشد.

وسعت محیط

دستگاه های کف شوی صنعتی در مدل های دستی و خودرویی و در ابعاد مختلفی ساخته شده اند. اسکرابر خودرویی که توسط سرنشین هدایت می شود مخزن بزرگ تر و پهنای شستشوی بیشتری دارد و بنابراین برای تمیز نمودن فضاهای وسیع و محیط های دارای قدرت مانور بالا بسیار مناسب است. کفشوی دستی به وسیله کاربر از پشت هدایت شده و برای شستشوی سطوح کوچک و یا محیط هایی با قدرت مانور کم و دارای راهروهای باریک ابزاری ایده آل به شمار می آید.

نوع سطح

طراحی و ساخت دستگاه اسکرابر به گونه ای است که در انواع محیط ها با پوشش های مختلف از سطوح حساس و آسیب پذیر (سنگ، اپوکسی و …) گرفته تا سطوح سخت و خشن (سیمان و …) به کار می رود و بدون ایجاد صدمه و با بیشترین میزان کیفیت این سطوح را شستشو می دهد. برای اسکرابرها برس های نرم، استاندارد و زبر ساخته شده است تا با توجه به جنس سطح برس متناسب با آن انتخاب گردد. علاوه بر این به منظور شستشو و یا پولیش زدن می توان انواع پد را بر روی اسکرابر نصب کرد.

ویژگی های مهم یک کف شور صنعتی مکانیزه

اسکرابرسالانه هزینه های زیادی صرف انجام امور نظافتی می شود حال آن که با به کار گیری کف شوی صنعتی مناسب این هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در حقیقت به دلیل افزایش بهره وری یک سرمایه گذاری انکار ناپذیر صورت می پذیرد. برخی از ویژگی های با ارزش اسکرابر که آن را از ابزارهای سنتی متمایز می سازد عبارت اند از :

مخازن آب تمیز و کثیف تفکیک شده

دستگاه کف شور صنعتی دارای مخازن آب تمیز و کثیف جداگانه بوده که سبب جلوگیری از انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر شده و سطح پس از شستشوی دوباره کثیف نمی شود.

کاربری آسان و طراحی ارگونومیک

یکی از مهم ترین ویژگی های اسکرابر سهولت کاربری آن است و عموم کاربران در هر شرایطی می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. هر دو نوع کفشوی دستی و اسکرابر خودرویی به آسانی، با سرعت بالا و بدون ایجاد هیچ گونه فشاری بر کاربر هدایت می شوند و کار کردن با آن اپراتور را خسته نخواهد کرد.

دید مناسب کاربر

کاربر در هنگام کار با اسکرابرهای دستی و سرنشین دار نسبت به محیط، پهنای مسیرها و وجود موانع دید کافی و مناسبی دارد و برای حمل و جا به جایی دستگاه کف شور با مشکلی مواجه نخواهد شد.

نگهداری آسان کف شور صنعتی مکانیزه

در زمان به کار گیری اسکرابر توجه به نکاتی هر چند ساده و کوچک می تواند بر دوام و طول عمر آن بیفزاید. تخلیه آب کثیف، تمیز کردن لاستیک تی و برس پس از هر استفاده نقش بسیار مؤثری در افزایش دوام و کیفیت دستگاه دارد.

انطباق پذیری

اسکرابر صنعتی مزایا و خدمات چشمگیری به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد. این دستگاه با موقعیت های گوناگون سازگاری و انطباق داشته و برای تمیز کردن طیف گسترده ای از سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. تأثیر نظافت با اسکرابر در برخی امکان قابل توجه است، به عنوان مثال در بیمارستان ها و تمامی محیط های درمانی بهداشت و تمیزی باید در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد و اسکرابر می تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد. در محیط های صنعتی و تولیدی به منظور افزایش سطح ایمنی، حفظ سلامت کارکنان و افزایش کیفیت محصولات تولیدی باید هر گونه آلودگی از محیط حذف گردد که در این زمینه اسکرابر یک ابزار مؤثر و کارآمد به شمار می آید. مجتمع های تجاری، فروشگاه ها و هایپرها در گروه اماکنی قرار می گیرند که روزانه افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند از همین رو با استفاده از زمین شوی صنعتی این محیط ها را شستشو داده که در نتیجه بهداشت و زیبایی محیط فراهم می گردد. سطح زمین در مدارس، دانشگاه ها، مؤسسات، سازمان ها و … نیاز به مراقبت و رسیدگی داشته و با بهره مندی از اسکرابر این سطوح با سرعت بالا و کیفیت مطلوب تمیز و بهداشتی می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید