نحوه عملکرد دستگاه زمین شور آنتی باکتریال

نحوه عملکرد دستگاه زمین شور آنتی باکتریال

یکی از مشکلاتی که ساختمان های تجاری، واحدهای صنعتی و … با آن مواجه هستند وجود آلودگی و باکتری است که تأثیرات نامطلوب و اثرات مخرب آن ها بر سطوح اثبات شده است. در برخی از این مراکز وقت زیادی صرف تمیز کردن زمین با استفاده از روش های دستی می شود، این در حالی است که تحقیقات علمی نشان می دهد نظافت به وسیله تی دستی و سطل آب نتیجه مطلوب ندارد و آلودگی را از محلی به محل دیگر منتقل می کند. با اضافه کردن مواد شوینده و شیمیایی به آب محلول به دست می آید که با آلودگی اشباع می شود، در نتیجه دیگر اثر بخشی کافی را نداشته و قابلیت از بین بردن ویروس و باکتری را از دست می دهد. به منظور مقابله با آلودگی های محیط دستگاه زمین شور در محیط های مختلف به کار گرفته می شود که اثربخشی عالی دارد.

 

مضرات باکتری ها و ویروس ها

در بسیاری از صنایع و مشاغل مانند صنایع غذایی، صنایع داروسازی، بیمارستان ها، مراکز درمانی و … نظافت و بهداشت محیط اهمیت بسیار زیادی داشته و وجود باکتری و ویروس مضر است و بر کیفیت محصولات تولیدی و هم چنین بر سلامت افراد تأثیر نامطلوب می گذارد. در چنین شرایطی تمایل به کار گیری ماشین زمین شور به وجود آمده و افزایش می یابد.

 

بهداشت و نظافت سطوح با دستگاه زمین شور

بهداشت و نظافت سطوح با دستگاه زمین شوردستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی یک ابزار مکانیزه پیشرفته و کارآمد برای شستشوی سطح زمین است. زمین شوی صنعتی دارای دو مخزن جداگانه برای نگه داری آب تمیز و آب کثیف است از همین رو آب آلوده جمع آوری شده دوباره به چرخه نظافت باز نمی گردد و محیط را کثیف نمی کند. این وسیله در انواع محیط های تجاری، درمانی، صنعتی، آموزشی و بسیاری اماکن دیگر جهت شستشوی حرفه ای و ضد عفونی سازی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی قابل توجه ارائه می دهد.

 

اسکرابر آنتی باکتریال

اسکرابر آنتی باکتریالبه منظور نظافت و شستشوی سطوح در محیط هایی با حساسیت بالای بهداشتی مانند بیمارستان ها، خانه های سالمندان، آشپزخانه های صنعتی، صنایع غذایی، دارویی و … نوع به خصوصی از دستگاه های کفشوی صنعتی طراحی و به بازار ارائه شده است که به آن اسکرابر آنتی باکتریال گفته می شود. مخازن و بدنه اسکرابرهای صنعتی و اسکرابر آنتی باکتریال از جنس پلی اورتان فشرده ساخته شده است که به خودی خود ضد باکتری بوده و چیزی که کف شوی ضد باکتری را متمایز می سازد وجود مواد معدنی هم چون نانو یون های نقره در ساختار آن می باشد و سبب از بین بردن باکتری ها می شود. اسکرابر آنتی باکتریال در مدل های دستی کوچک، متوسط و سرنشین دار عرضه شده اند.

 

دستگاه زمین شور آنتی باکتریال چگونه عمل می کند؟

دستگاه زمین شور آنتی باکتریال چگونه عمل می کند؟مواد معدنی افزوده شده به ساختار دستگاه کفشور صنعتی هم  بر دیواره داخلی و هم جداره بیرونی آن تأثیر می گذارد و خاصیت ضد باکتری به آن می دهد. نانو یون های نقره جداره کفشوی را صاف و صیقلی می سازد و در نتیجه به دلیل نبود کوچک ترین روزنه ها، نقاط مرده و سطح خشن در دیواره احتمال رشد باکتری ها از  بین رفته و پیش از آن که تکثیر شوند، می میرند.

 

نتیجه تست کف شوی آنتی باکتریال

نتیجه تست کف شوی آنتی باکتریالدستگاه زمین شوی آنتی باکتریال که ترکیبی از مواد فعال یعنی پلی اورتان و افزودنی های معدنی است در محیط های گوناگون مانند بیمارستان دارای باکتری هایی هم چون اشرشیا کلای، استافیلوکوکوس اورئوس، مقاوم به متی سیلین و MRSA مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق نتایج آزمایشگاهی به دست آمده از تأثیر اسکرابر آنتی باکتریال، این وسیله میزان باکتری های مذکور را تا ۹۹.۹ درصد کاهش داده است.

 

مزیت های دستگاه زمین شور آنتی باکتریال

مزیت های دستگاه زمین شور آنتی باکتریالدستگاه کف شور آنتی باکتریال محیط را ضد عفونی ساخته و وضعیت بهداشت آن جا را بهبود می بخشد. با استفاده از این ماشین در مدت زمان کوتاهی تمیزی و بهداشت محیط فراهم شده و مصرف مواد شیمیایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این اسکرابر صنعتی ضد باکتری از کاربران دستگاه در برابر باکتری ها محافظت می کند. استفاده از کفشوی آنتی باکتریال زمان محدودی ندارد و تا پایان طول عمر اسکرابر می توان از آن بهره گیری نمود. دستگاه زمین شور ضد باکتری با مواد شیمیایی، محیط زیست و محیطی که در آن قرار دارد سازگاری کامل داشته و واکنش های شیمیایی ایجاد نمی کند.

 

 لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید