رعایت نکات ایمنی و نگهداری صحیح سوییپر

رعایت نکات ایمنی و نگهداری صحیح سوییپر

نظافت در اماکن متفاوت نیازمند بهره گیری از یک دستورالعمل نظافتی مناسب یا استفاده از راهکار های مناسب برای شستشو و نظافت بهینه است. از کاربردی ترین دستگاه های جاروب سطوح هموار، دستگاه سوییپر صنعتی می باشد. سوییپر جایگزین بسیار مناسبی برای تجهیزات نظافت دستی می باشد و با استفاده از این تجهیزات صنعتی نظافت، می توان به سادگی امور جاروب در هر مکانی را انجام داد. کیفیت نظافت با دستگاه سویپر بالا بوده و سرعت نظافت در حین استفاده از سویپر صنعتی به مراتب بالاتر از نظافت دستی خواهد بود. اما استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند دستگاه جاروب، مستلزم بهره گیری از دانش نظافت صنعتی و رعایت نکات ایمنی می باشد. در ادامه نحوه نگهداری از سویپر و رعایت نکات مهم در حین نظافت با سویپر به طور کامل تشریح شده است.

 

لزوم نگهداری صحیح و رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از سوییپر

سوییپردر صورتی که از دستگاه سویپر صنعتی به طور صحیح استفاده شود، امنیت نظافت بالا رفته و کیفیت نهایی ارائه شده در نظافت بهبود می یابد. به منظور رعایت نکات ایمنی کار با دستگاه بهتر است در رابطه با نکات مهم پیش از استفاده از سویپر اطلاعاتی کسب کرد. به همین ترتیب با بکارگیری این اطلاعات علاوه بر بهبود کیفیت نظافت، طول عمر دستگاه بیشتر خواهد شد. در ادامه برخی از نکات کلیدی برای استفاده بهتر از دستگاه جاروب ذکر شده است.

 

مطالعه دفترچه راهنما

سوییپربرای استفاده از هرچیزی بهتر است پیش از مصرف، دفترچه راهنما مطالعه شود. دستگاه های نظافت صنعتی نیز از جمله تجهیزات تخصصی می باشند و برای استفاده صحیح و بهینه، مطالعه دفترچه راهنما پیش از کار با دستگاه ضروری است. چگونگی هدایت دستگاه جاروب توسط کاربر، زمان بررسی قطعات مهم دستگاه، راه اندازی صحیح سویپر، نحوه نگهداری از دستگاه و… در دفترچه راهنما به طور کامل تشریح شده اند.

 

بررسی دستگاه پیش از هر بار نظافت

سوییپرپیش از شروع هر بار نظافت، می بایست بخش های متفاوت دستگاه سوییپر صنعتی را بررسی نمود تا از عملکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل شود و در صورتی که در دستگاه جاروب اختلالی وجود داشت، مشکل پیش از نظافت رفع شود. عملکرد همه کلید های دستگاه، کیفیت برس زنی و عملکرد سامانه برس، عملکرد موتور مکش، اهرم های دستگاه و… همه از مواردی است که پیش از نظافت بهتر است بررسی شود.

 

بررسی محیط تحت نظافت پیش از شروع عملیات جاروب

سوییپرویژگی های محیط از مهم ترین عوامل در انتخاب سوییپر مناسب می باشد. اما شرایط فعلی محیط زمانی که قرار است فرآیند جاروب توسط سوییپر انجام شود، در عملکرد دستگاه بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است محیط پیش از نظافت بررسی شود. در صورتی که بر روی سطوح موانعی وجود داشته باشد بهتر است آن ها را موقتا برداشته یا در حین نظافت به آن توجه کرد تا از برخورد دستگاه و بروز مشکلات جلوگیری شود.

 

اصول نگهداری از سوییپر

سوییپرمکانیزم عمل سوییپر که شامل مواردی از قبیل هدایت زباله به وسط توسط برس های کناری، مکش زباله ها و انتقال آن ها از طریق برس رولی به داخل مخزن و… است، با در کنار هم قرار گرفتن اجزا مختلف انجام می شود. به همین دلیل نگهداری از همه اجزا متفاوت دستگاه سویپر در عملکرد کلی دستگاه موثر است. چک کردن سطح روغن موتور، بررسی زمان تعویض فیلتر سوخت، توجه کردن به عملکرد خنک کننده موتور، فیلتر و… همگی از بخش های متفاوت سوییپر می باشند که می بایست بررسی و در صورت نیاز تعمیر شوند. یکی دیگر از بخش های مهم دستگاه سوییپر ها، انواع برس می باشد که در فواصل مشخصی می بایست به طور منظم تحت نظارت باشند تا در صورت خرابی یا کارکرد نا معمول مشکل رفع شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید