سویپر خودرویی، نظافت ایده آل با زحمت حداقلی کاربر

سویپر خودرویی، نظافت ایده آل با زحمت حداقلی کاربر

تجهیزات نظافت صنعتی با رشد علم و تکنولوژی توانسته اند راهکارهای بسیار مناسبی برای نظافت محیط های داخلی و بیرونی باشند. این تجهیزات عملیات نظافت و شستشوی سطوح را بصورت مکانیزه و با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهند. سوییپر خودرویی یکی از این تجهیزات است که مخصوص جمع آوری آلودگی ها و خاک از روی سطوح می باشد. سویپر صنعتی که از برس های چرخان برای جمع آوری آلودگی ها از اطراف بهره می برد، بصورت دستی و خودرویی هدایت می شود. سویپر های خودرویی بهره وری حداکثری با حداقل تلاش کاربر را در محیط های وسیع فراهم می آورند. در این مقاله مزایای مختلف این مدل از جاروهای محوطه بیان می شود.

عملکرد سویپر خودرویی

سوییپر خودرویی شرکت ابراهیمسوییپر خودرویی با قرار گرفتن کاربر بر روی صندلی و کنترل بخش ها و کلید های کنترلی هدایت می شود. این دستگاه دارای دو یا سه برس جانبی است که وظیفه جمع آوری زباله و خاک از اطراف را بر عهده دارند. برس مرکزی سوییپر در زیر دستگاه زباله های جمع شده را به داخل مخزن زباله پرتاب می کند. سویپر های خودرویی یک سیستم حرکتی پر قدرت دارند که فرآیند نظافت را برای کاربر بسیار آسان می کنند. در نتیجه کاربر این مدل سویپر ها نظافت محیط های وسیع را به سرعت و بدون خستگی چندان انجام می دهند. سویپر خودرویی دستگاه ایمنی بوده و به منظور تامین نیروی محرکه از باتری یا سوخت فسیلی بهره می برد.

قدرتمند و قابل اعتماد

سوییپر خودرویی برای نظافت محیط بایستی قدرتمند و قابل اعتماد باشد. انتخاب تجهیزات نظافتی با اجزای با کیفیت راه حل ایده آلی برای کاهش زمان وقفه در عملکرد است. سویپر های خودرویی با کیفیت هزینه های مدیریت و نگهداری از تجهیزات را نیز به حداقل می رسانند.

ایمن و ارگونومیک

کیفیت بالای سوییپر صنعتی سرنشین دار سوییپر خودرویی با کیفیت دارای ساختار ایمن و ارگونومیک می باشد. در صورت رانندگی و هدایت صحیح دستگاه، کاربر دید مطلوبی را در محیط کار خواهد داشت. در نتیجه کاربر بطور کامل به محیط پیرامون احاطه خواهد داشت و از آسیب های ناشی از برخورد دستگاه با موانع و افراد جلوگیری می شود. یک سویپر خودرویی ایده آل همچنین دارای کاربری آسان و دسترسی مناسب به بخش های کنترلی است.

بهره وری بالای سوییپر خودرویی

سوییپر خودرویی با کیفیت، از نظر سرعت و کیفیت نظافت نتیجه به مراتب بهتری را نسبت به روش های دیگر نظافت و حتی سویپر دستی فراهم می آورد. با یک بار عبور سوییپر از یک سطح آلوده، مواد و خاک به خوبی جمع می شوند و نیازی به برگشت دوباره دستگاه نیست.

قدرت مانور بالا

نظافت محوطه با دستگاه سوییپر صنعتیسوییپر هایی که توسط شرکت های معتبر طراحی و تولید می شوند، حداقل فضا را در محیط اشغال می کنند. در نتیجه این سویپر ها قدرت مانور بالایی دارند و کاربر به راحتی می تواند در انتهای یک مسیر با دستگاه دور بزند. برس های سوییپر و ساختار دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که زباله ها از کناره ها نیز جمع آوری می شوند.

 

 

سازگاری با محیط زیست

سوییپر خودرویی ساخت شرکت های معتبر مانند شرکت RCM ایتالیا علاوه بر ویژگی های ذکر شده، سازگاری بسیار مناسبی با محیط زیست دارند. این سوییپر ها با استفاده از سیستم های خلاقانه اثرات محیط زیستی را به حداقل رسانده اند. سیستم کاهش مصرف آب برای سویپر های دارای سیستم پاشش آب یا دستگاه های سوییپر اسکرابر ، صرفه جویی در مصرف انرژی و سیستم کاهش صدای دستگاه از جمله این موارد هستند. همچنین با توجه به تعبیه شدن فیلتر های با کیفیت در ساختار این سویپر های خودرویی، ذرات ریز و آلوده بطور کامل جمع آوری می شوند و از بازگشت آنها به محیط جلوگیری می گردد. دستگاه سوییپر Duemila یکی از این دستگاه هاست که با قدرت نظافت بالا ، نیاز بسیاری از محیط های صنعتی را برآورده می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید