تحول در تولید تجهیزات نظافتی

تحول در تولید تجهیزات نظافتی

اسکرابر و سوییپر از جمله تجهیزات نظافتی پر کاربرد و متداول برای نظافت سطوح کف به حساب می آیند. این تجهیزات از سالیان قبل در مدل های مختلف طراحی و تولید می شدند. رشد سریع فناوری در بخش های گوناگون در بخش تجهیزات نظافتی مکانیزه نیز صورت گرفته و امروزه تحولات گسترده ای در ظاهر، فناوری بکار رفته و دیگر بخش های زمین شوی ها و سویپر ها ایجاد شده است. این تغییر و تحولات باعث افزایش بهره وری دستگاه، بهبود زیبایی ظاهر و کاهش آسیب های محیط زیستی می شود. در این مقاله این تحولات موثر و اقتصادی بیشتر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

شروع تحول

تحول در تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه اسکرابر صنعتی از اواسط قرن گذشته، شرکت ها متوجه ارزش این تجهیزات نظافتی مکانیزه برای انجام وظایف سنگین و خطرناک شدند. آنها با اتکا به این موضوع، فعالیت خود را در جهت تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه بهتر و با ارزش تر آغاز نمودند. در نتیجه کیفیت و ساخت این تجهیزات در کشور های مختلف جهان ارتقا یافت. این موضوع به رقابتی شدن و همچنین صرفه جویی در هزینه ها برای تولید کنندگان اسکرابر و یا سوییپر نیز منجر شد.

 

زمین شوی صنعتی و سوییپر چه کاربردی دارند؟

این تجهیزات نظافتی بسته به نیاز، مزایای متعددی را برای مراکز تجاری و صنعتی فراهم می آورند. اسکرابر و سوییپر سرعت و کیفیت نظافت را ارتقا داده و موجب کاهش هزینه نیروی خدماتی می گردند. این تجهیزات برای بسیاری از صنایع، فروشگاه ها، فرودگاه ها و مراکز خرید مفید هستند. البته در بین مدل های مختلف، تعیین دستگاهی که کارایی آن با مساحت محیط تناسب دارد، مورد توجه است.

مزایای تجهیزات نظافتی مکانیزه

مزایای استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه اسکرابر و سوییپر عبارتند از :

  • افزایش بازدهی
  • استفاده از نیروی خدماتی برای کار های مهم تر
  • افزایش بهره وری و سرعت نظافت
  • کاهش حوادث ناشی از خطاهای انسانی
  • ایجاد یک محیط سالم تر و کاهش اثرات زیست محیطی

تحولات تجهیزات نظافتی مکانیزه

اجزای داخلی و طرز کار اسکرابر صنعتیاز زمان تولید اولین دستگاه نظافتی توسط شرکت های معتبر تاکنون اولین چیزی که به چشم می آید، تغییر ظاهر این تجهیزات است. زیبایی و طراحی ساخت فوق العاده در کنار انتخاب رنگ های متنوع و به جا در بخش های مختلف اسکرابر ها از جمله مواردی است که در نگاه اول به چشم می آید. سطح ایمنی تجهیزات جدید افزایش یافته و کاربر دستگاه های خودرویی با دید بهتری آنرا هدایت و کنترل می نمایند. همچنین افزایش استحکام بدنه موجب شده تا آسیب های وارده به دستگاه و بدنه به حداقل برسد. سبک طراحی دستگاه ها ارگونومیک شده و کاربر راحت تر می تواند دستگاه را ( بخصوص در مدل های دستی ) کنترل و هدایت کند. پیشرفته تر شدن انواع زمین شوی ها و سوییپر ها باعث شده تا این تجهیزات دارای قطعات و اجزای با کیفیت بدون نیاز به تعمیر و نگهداری باشند. در بعضی مدل های پیشرفته امروزی، دستگاه اسکرابر به گونه ای طراحی شده که مواد شوینده و آب کمتری را مصرف می کنند. در واقع این دستگاه در یک مد تحت عنوان اکو تنظیم شده و باعث کاهش مصرف محلول شستشو و همچنین کاهش هزینه ها می شوند. همچنین سیستم تولید فوم بر روی بعضی از اسکرابر ها تعبیه شده تا فوم مورد نیاز برای شستشو با کمترین میزان مواد شوینده و نحو موثر و کم هزینه تولید شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید