کاهش در هزینه ها با استفاده از سوییپر صنعتی

کاهش در هزینه ها با استفاده از سوییپر صنعتی

فضای باز و محوطه های اطراف تمامی ساختمان های تجاری، اداری و صنعتی به واسطه موقعیت فیزیکی محیط و قرار گیری در مجاورت فضای باز در معرض انواع آلودگی ها قرار دارند. به طور کلی تردد افراد و فعالیت های روزانه به ویژه در محیط های صنعتی موجب آلودگی دو چندان این محیط ها می گردد. بدون شک حضور آلاینده ها در محیط می تواند تاثیرت مامطلوبی بر روی مخاطبان و اففراد حاضر در محیط داشته باشد. با توجه به گستردگی و وسعت فضای بیرونی و محوطه ها،‌ نظافت این بخش ها به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز دارد. مسلما افزایش در تعداد نیروی خدماتی موجب افزایش در هزینه ها می گردد. این در حالی است که استفاده از سیستم های مکانیزه و بهره گیری از دستگاه هایی چون دستگاه سوییپر صنعتی به واسطه استفاده از سامانه های کاملا مکانیزه موجب سهولت و تسریع در فرآیند نظافت می گردد.

 

ساز و کار دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی مخصوص ساخت و سازسوییپر صنعتی یا جاروب خیابانی یک دستگاه کاملا مکانیزه و صنعتی می باشد. این دستگاه با استفاده از سامانه های مکانیزه عملیات جمع آوری آلایند ها را انجام می دهد. دستگاه سوییر صنعتی به منظور جمع آوری آلاینده ها از سیستم برس زنی استفاده می نماید. این دستگاه ها دارای دو برس دیسکی جانبی و یک برس رولی مرکزی هستند. برس های دیسکی جانبی،‌ آلاینده ها را از اطراف به بخش میانی دستگاه هدایت کرده و پس از ان چرخش برس رولی مرکزی موجب انتقال آلاینده ها به داخل مخزن دستگاه می گردد. دستگاه های سوییپر صعتی یا همان جاروب خیابانی به منظور ارائه هر چه بهتر نظافت مجهز به سیستم کنترل گرد و غبار می باشد. این سیستم با مهار آلاینده های ریزی که به واسطه چرخش برس ها در هوای پیرامون معلق شده اند،‌ مانع از انتشار آنها در فضا شده و در نتیجه کیفیت هوای محیط را حفظ می نمایند.

 

نقش سوییپر صنعتی  در کاهش هزینه ها

سوییپر صنعتیکاهش در هزینه ها و افزایش بهره روی یکی از اعداف اصلی در هر کسب و کاری می باشد. با توجه  به اینکه نظافت امر لازم و ضروری می باشد، نیازمند صرف هزینه و زمان است. ساده ترین راهکار برای انجام امور نظافتی و جمع آوری آلاینده ها استفاده از نیرو های خدماتی می باشد. استفاده از نیرو های خدماتی اگر چه تا حدودی موجب نظافت محیط می شود اما هزینه های بالایی را در طول سالیان بر دوش مدیران و صاحبان مجموعه ها تحمیل می نماید. در راستای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری اقتصادی استفاده از سیستم های مکانیزه می تواند راهکار مناسب و ایده الی باشد. استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه سویپر صنعتی که با استفاده از سیستم های مکانیزه عملیات نظافت را انجام می دهد یکی از شیوه های کاهش هزینه ها می باشد. استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز دارد.  تعداد بالای نیروی خدماتی موجب افزایش هزینه ها می گردد. این در حالی است که دستگاه سوییپر صنعتی موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی و در نتیجه کاهش هزینه ها می گردد. علاوه بر این دستگاه سوییپر صنعتی پهنای کاری بالایی داشته و به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه سرعت عمل بالایی دارد. از این رو دستگاه سوییپر صنعتی به راحتی نظافت محیط های وسیع را در زمان کوتاهی انجام می دهد. زمان صرفه جویی شده در بخش نظافت فضای بیرونی قابل استفاده در بخش های دیگر بوده و در نتیجه میزان بهره وری افزایش می یابد. همچنین مخزن بزرگ این دستگاه ها امکان جمع آوری حجم بالایی از آلاینده ها را برای کاربر فراهم نموده و در نتیجه تعداد دفعات لازم برای تخلیه مخزن دستگاه کاهش می یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید