نظافت تالار پذیرایی با اسکرابر و سوییپر

نظافت تالار پذیرایی با اسکرابر و سوییپر

مدیریت تالارهای پذیرایی از پیچیده ترین انواع مدیریت است. تالار های پذیرایی بخش های متفاوتی دارند که رسیدگی به هر کدام از این بخش ها، نیازمند مدیریت و برنامه ریزی صحیح می باشد. از دشوار ترین بخش های مدیریت تالار پذیرایی می توان به هماهنگی برای شستشو و نظافت به موقع سطوح تالار اشاره نمود. مدیریت زمانبندی و طرح صحیح نظافت مستلزم به کارگیری از شیوه های نظافتی مناسب خواهد بود. تجهیزات نظافت صنعتی متفاوتی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به سادگی و طبق یک برنامه نظافت مشخص در بهینه ترین حالت سطوح تالار پذیرایی را همیشه پاکیزه نگاه داشت. پاکیزگی و شفافیت سطوح مختلف در یک تالار تاثیر به سزایی در جذب مخاطبین و خشنودی مراجعه کنندگان به تالار دارد. به همین دلیل می توان با بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر و سوییپر به سادگی سطوح هموار در تالار ها را شستشو و نظافت نمود.

 

اهمیت نظافت فضای بیرونی تالار

نظافت با سوییپر

در حین ورود به تالار پذیرایی اولین محیطی که مخاطب با آن مواجه می شود فضای سبز بیرونی و محوطه تالار پذیرایی می باشد. به همین دلیل نظافت و جاروب مداوم سطوح فضای بیرونی تالار، تاثیر مستقیم در جلوه های بصری سایت دارد. با توجه به نوع آلودگی های موجود در محوطه که شامل آلودگی های ریز و درشت مانند زباله، برگ درخت و… می باشند، می بایست از تجهیزات مناسب نظافت صنعتی مانند سوییپر بهره جست.

 

نظافت محوطه با سوییپر

دستگاه جاروب صنعتی یا همان سوییپر شهری انواع متفاوتی دارد که با توجه به مساحت و نوع محیط می توان از بهترین مدل سوییپر صنعتی به منظور جاروب فضای محوطه تالار ها استفاده نمود. سوییپر دستی برای جاروب سطوح با مساحت کم مناسب است؛ لذا تالارهایی که از فضای محوطه کوچکتری برخوردارند بهتر است از مدل دستی سوییپر استفاده نمایند. اما در محوطه های وسیع استفاده از سوییپر سرنشین دار با طراحی متنوع موجب بهبود فرآیند نظافت و سرعت بخشی به جاروب محوطه تالار خواهد شد.

 

اهمیت نظافت فضای درونی تالار

شستشوی سطوح با اسکرابر و سوییپر

پس از گذر از محوطه بیرونی تالار، زمان ورود به سالن داخلی می باشد، زیرا که دومین مکان مهم در نگاه مراجعین داخل سالن پذیرایی است. به طور معمول تردد در سالن های داخلی تالار بسیار زیاد بوده و نظافت و شستشوی سطوح کف در چنین اماکنی با دشواری های بسیاری همراه است. دستگاه کف شوی صنعتی یا همان اسکرابر یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه برای شستشوی مداوم سطوح هموار در سا لن داخلی تالار های پذیرایی به شمار می آید.

 

کفشویی سالن با اسکرابر

اسکرابر صنعتی که یکی از کارآمدترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد، در انواع متفاوتی طراحی و ارائه گشته است. با استفاده از اسکرابر دستی می توان لابلای سطوح و میزهای داخلی تالار را نظافت نمود. اما شستشوی سطوح گسترده تالار با اسکرابر دستی امکان پذیر نخواهد بود. استفاده از اسکرابر سرنشین دار در شستشوی کامل سطوح گسترده و وسیع به تسریع در فرآیند شستشوی سطوح بسیار کمک خواهد کرد.

 

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت با سوییپر و اسکرابر

بهره مندی از تجهیزات تخصصی و پیشرفته در هر فرآیندی موجب بهبود عملکرد در آن فرآیند خواهد شد. استفاده از سوییپر و اسکرابر صنعتی نیز در بهبود نظافت بسیار موثر خواهد بود. با استفاده از این تجهیزات سرعت نظافت بالا رفته و مدت زمان نظافت کم خواهد شد. به همین ترتیب امکان نظافت در حین حضور افراد نیز وجود خواهد داشت. استفاده از اسکرابر با کاهش مصرف مواد شوینده و آب علاوه بر کمک به محیط زیست می تواند در کاهش هزینه ها اثر گذار باشد. کیفیت بالای نظافت و شستشو و خشک شدن کامل سطح نیز از مهم ترین ویژگی های بهره مندی از تجهیزات نظافت صنعتی در تالار های پذیرایی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید