۶ دلیل منطقی بر لزوم استفاده از زمین شوی صنعتی در کسب و کار شما

۶ دلیل منطقی بر لزوم استفاده از زمین شوی صنعتی در کسب و کار شما

اگر به دنبال بهبود شرایط بهداشتی در محیط کسب و کار خود هستید و شرایط کاری شما به گونه ای است که رعایت استانداردهای نظافتی بیش از پیش در آن مکان ضرورت یافته اند، برترین پیشنهاد استفاده از راهکارهای نوین نظافتی است. امروزه طیف گسترده ای از تجهیزات مدرن نظافتی با هدف رفع نیاز های نظافتی افراد در جوامع به بازار های جهانی عرضه شده اند و یکی از پر کاربردترین این تجهیزات، دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی می باشند که شستشوی سطوح را به صورت مکانیزه امکان پذیر نموده اند. این تجهیزات از توان نظافتی بالایی برخوردارند و بهره مندی از یک دستگاه اسکرابر با کیفیت مزایای بسیاری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. در این مقاله به بررسی لزوم استفاده از زمین شوی صنعتی در هر کسب و کاری می پردازیم.

۱- بهبود استانداردهای نظافتی

زمین شوی صنعتیبخش های اصلی دستگاه های زمین شوی صنعتی شامل برس، مخزن آب تمیز و کثیف، تی و سیستم مکش می باشند که عملکرد یکپارچه این بخش ها امکان شستشوی و خشک نمودن همزمان سطوح کف را فراهم آورده است. در نتیجه با حذف رطوبت از سطوح کف، از انتشار بیش از حد آلودگی ها در محیط جلوگیری به عمل می آید و کفپوش برای مدت زمان طولانی تری پاکیزه باقی می ماند.

 

 

 

۲- افزایش ایمنی

زمین شوی صنعتیهمانطور که اشاره شد دستگاه های اسکرابر سطوح را به خوبی خشک می نمایند و از این رو خطر سر خوردن افراد بر کفپوش خیس را پس از به انجام رساندن فرآیند نظافت، رفع می نمایند. همچنین وجود برس در این تجهیزات امکان پاکسازی آلودگی های سخت روغنی و آلودگی های ناشی از سوخت های فسیلی را فراهم آورده است و لذا در صورت وجود این آلاینده ها در محیط کسب و کار شما می توان به راحتی این آلودگی ها را از محیط حذف نموده و از خطرات احتمالی همچون آتش سوزی پیشگیری نمود.

 

 

 

۳- صرفه جویی در هزینه های نظافت

زمین شوی صنعتیدر گذشته جهت انجام نظافت در محیط های وسیع تعداد زیادی پرسنل نظافتی استخدام می شدند. این افراد امور نظافتی را با استفاده از تجهیزات ناکارآمد سنتی نظافت به انجام رسانده و حجم بالایی از آب و مواد شوینده را در طی فرآیند نظافت مصرف می کردند. اما دستگاه های زمین شوی صنعتی را تنها یک نفر هدایت می نماید و میزان آب و مواد مصرفی در فرآیند نظافت به کمک این تجهیزات بسیار کم می باشد.

 

 

 

 

۴- بهبود جلوه بصری محیط

زمین شوی صنعتیاگر روزانه تعداد زیادی ارباب رجوع به محل کار شما مراجعه می کنند و زیبایی محیط کاری برای شما بسیار حائز اهمیت است به طبع باید به پاکیزگی و بهداشت محیط کارتان نیز توجه بسیاری داشته باشید. سطوح کف در زیبایی کلی فضا تاثیر بسیاری دارند. با انجام نظافت موثر سطوح کف همواره جلوه بصری محیط حفظ می گردد. به کمک دستگاه های کفشوی صنعتی می توان سطوح کف را به صورت منظم شستشوی نموده و سطحی براق و پاکیزه را ایجاد نمود.

 

 

 

۵- افزایش سرعت در فرآیند نظافت

زمین شوی صنعتیاگر شما در محیطی مشغول به کار هستید که توقف در تردد افراد به گونه ای ناممکن می باشد، استفاده از شیوه های سنتی نظافتی را کنار گذاشته و با استفاده از دستگاه های زمین شوی صنعتی اقدام به شستشوی مکانیزه سطوح نمائید تا اخلالی در روند عبور و مرور افراد ایجاد نگردد. این تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که سرعت فرآیند نظافت را افزایش بخشیده و از ایجاد وقفه در کسب و کار اصلی شما جلوگیری می نمایند.

 

 

 

۶-افزایش بازده و سودآوری در کسب و کار

زمین شوی صنعتییک محیط پاکیزه و مرتب به دلایل متفاوتی بازدهی و بهره وری بیشتری نسبت به یک محیط آلوده دارد. زیرا در ابتدای امر افراد آرامش بیشتری داشته و تمرکزشن در انجام امور روزمره و وظایف محوله بیشتر خواهد بود. از سویی دیگر با بکارگیری یک روش نظافتی دقیق و موثر همواره بهداشت محیط حفظ شده و از نفوذ آلودگی ها به بخش های درونی تجهیزات مورد استفاده در محیط کار جلوگیری به عمل می آید. دستگاه های زمین شوی صنعتی به دلیل برخورداری از توان نظافتی بالا شما را در افزایش سودآوری یاری می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید