محصولات RCM در طول زمان

محصولات RCM در طول زمان

ارائه دستگاه های با کیفیت به منظور نظافت صنعتی از همان ابتدای شروع فعالیت شرکت RCM در قرن نوزدهم، در پارما ایتالیا اساسی ترین هدف به شمار می آمد، هم اکنون نیز پس از گذشت زمان طولانی این امر مهم ترین هدف این شرکت بزرگ است. دستگاه سوییپر صنعتی این شرکت از جمله مهم ترین و پرکاربردترین محصولات این شرکت می باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های محصولات این شرکت پرداخته می شود.

محصولات شرکت RCM

محصولات این شرکت در عین کاربردی بودن همواره بر اساس جدیدترین نیازها و به روزترین تکنولوژی طراحی و تولید شده است و بسیار کاربر پسند می باشند، و به همین علت این کمپانی به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مطرح ترین کمپانی ها در زمینه دسنگاه های نظافت صنعتی به شمار می آید. در این شرکت در کنار مونتاژ قطعات برخی ماشین ها، قطعات و اجزا دستگاه ها نیز تولید می گردد.

ارائه قطعات یدکی

روزانه هزاران دستگاه RCM در سراسر جهان در نقاط مختلف به کارگرفته می شوند. شرکت RCM همواره در ارائه قطعات جایگزین و ارائه خدمات پس از فروش بسیار سرشناس بوده است. و این به علت قرار دادن روند مشتری مداری در دستور کار این شرکت می باشد.

آزمایش و ایمنی

در این مجموعه تمامی دستگاه ها به منظور بررسی کارایی و فاقد نقص بودن، پیش از ارائه مورد تست و آزمایش های فنی قرار می گیرند. از این رو این شرکت از سال ۱۹۸۷ در این زمینه شناخته شده است.

Rcm و محیط زیست

محصولات RCM به نحوی تجهیز شده اند که باعث کاهش تأثیرات مخرب بر روی محیط زیست گردد این ویژگی ها شامل:

. حداقل رساندن مصرف آب

. کم بودن سطح صدای تولید شده

. کاهش مصرف مواد شوینده و شیمیایی و در نتیجه کاهش آسب به منابع آب زیرزمینی و کاهش آلودگی های محیطی

بخش های فعالیت شرکت

محصولات نظافت صنعتی این شرکت قابلیت به کارگیری در انواع محیط های صنعتی، تجاری، منازل شخص، محیط های درمانی، تفریحی و ورزشی را دارا می باشند. محصول سوییپر این شرکت از مهم ترین و معروف ترین محصولات ارائه شده در این مجموعه می باشد.

سوییپر RCM

این دستگاه از نوع سرنشین دار قابلیت کنترل پذیری بالایی داشته و می تواند آلودگی های خشک و جامد را به آسانی از میان بردارد. مانورپذیری بالا و قابلیت به کارگیری در محیط های گوناگون از جمله موارد مهم و رعایت شده در سوییپرهای تولیدی شرکت RCM می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید