کدام یک مناسب نیاز شماست، جاروبرقی صنعتی یا تجاری؟

کدام یک مناسب نیاز شماست، جاروبرقی صنعتی یا تجاری؟

یک دستگاه جاروبرقی، ابزاری برای نظافت سطوح کف به حساب می آید. تمامی مدل های این دستگاه از نظر عملکرد شباهت هایی با هم دارند اما انتخاب یک جاروبرقی از بین آن ها، کار چندان ساده ای نمی باشد. محیط کار و حجم آلودگی به همراه نوع نیاز کاربر از جمله مواردی است که در انتخاب بین جاروبرقی صنعتی یا تجاری باید مد نظر قرار گیرد.

جاروبرقی صنعتی ، راه حل مناسب برای امور نظافتی سنگین

مکنده صنعتیبدون توجه به کاربرد، برای مکش مقادیر زیاد گرد و غبار ریز، مایعات و مواد جامد در محیط های کاری سنگین مانند صنایع چوب، فلزی، سیمان و ساختمانی، تهیه یک جاروبرقی صنعتی فرآیند نظافت را ایمن و با کیفیت می نماید. مکنده های صنعتی دارای کیفیت ساخت بهتر و موتور پر قدرت تر نسبت به جاروبرقی های تجاری هستند.

 

 

 

موتور جارو برقی

جاروبرقی صنعتی یا تجاریکیفیت بالای موتور : شرکت دلفین همیشه بهتری کیفیت را مد نظر قرار می دهد. موتور های تک فاز این شرکت، از عملکرد عالی، بی نقص و با طول عمر بالایی برخوردارند.

سنسور بازدهی : بر روی هر یک از مکنده های صنعتی دلفین، بازدهی فیلتر و نرخ مکش بوسیله چراغ مخصوص تحت کنترل است.

مواد عایق صدا : سری موتور جاروبرقی های با کیفیت از جمله مدل های ساخت دلفین، با مواد عایق صدا پوشانده شده است. این عایق، صدای مکش را حتی در استفاده از مکنده های پر قدرت کاهش می دهد.

ساختار قوی :  بدنه استیل جاروبرقی ها سبب تضمین طول عمر بالای آن ها شده است. در واقع، پلاستیک مورد استفاده برای جاروبرقی تجاری طول عمر دستگاه را کاهش داده و ممکن است مانع عملکرد عالی آن شود.

 

فیلتر

فیلتر مکندهسطح بزرگ فیلتر : مکنده های صنعتی دارای سطح فیلتر بزرگی هستند که تضمین کننده طول عمر بیشتر فیلتر و مانع از بازگشت گرد و غبار به محیط هستند.

فیلتر مخصوص : برای مکش ذرات بسیار ریز در طول عملیات ساختمانی یا ترمیم سطوح، فیلتر های با سطح وسیع و بازدهی بالا مانند فیلتر هپا بکار می آید. همچنین برای حذف ذرات آزبست به نوع خاصی از این فیلتر ها نیاز است که باید به طور روزانه بررسی شوند. جمع آوری غبارات و ذرات داغ از روی سطح فر ها نیز به فیلتر های مقاوم در برابر حرارت مخصوصی نیاز است.

نظافت فیلتر :در ساختار مکنده های صنعتی دلفین، سیستم نظافت فیلتر به آسانی و به سرعت قابل استفاده است. نظافت منظم فیلتر، بازدهی حداکثری فیلتر و قدرت مکش بیشینه دستگاه را فراهم می آورد. در مقابل تنها بعضی از جاروبرقی های تجاری دارای سیستم نظافت فیلتر هستند.

حفظ سلامت کارگر : سطح فیلتراسیون بالا و سیستم نظافت فیلتر با کیفیت مکنده های صنعتی، سبب حفظ سلامت نیروهای کار شده است. یک فیلتر با بازدهی بالا، از بازگشت گرد و غبار به محیط جلوگیری می کند. البته در مدل های تجاری، اغلب فیلتر ها از چنین ویژگی برخوردار نیستند و بنابراین تضمین کننده سلامت محیط کار نمی باشند.

 

جمع آوری مواد

مخزن مکنده صنعتیمواردی سبب کاربر پسند بودن جارو برقی های صنعتی شده است :

ظرفیت بالا : مکنده صنعتی با برخورداری از مخازن بزرگ، زمان کار با دستگاه را افزایش داده اند.

کاربر پسند بودن : هر یک از مکنده های صنعتی دلفین، دارای یک سیستم ساده برای تخلیه مواد جمع آوری شده می باشد. این سیستم می تواند شامل مخازن قابل جدا شدن از بدنه یا کیسه های longopac باشد.

استحکام : بدنه مقاوم همراه با چرخ های روان و مستحکم، سبب استفاده آسان و ایمن از مکنده صنعتی شده است.

استفاده از جاروبرقی صنعتی بطور حتم ایمنی و بازدهی کسب و کار به مراتب بیشتر از یک جاروبرقی تجاری ارزان افزایش می دهد. بنابراین خرید یک جاروبرقی صنعتی با طول عمر بالا و قابل اتکا به خرید یک جاروی تجاری ارزان قیمت ترجیح داده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید