حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

صنایع مختلف کشور برای ارائه محصولات و توانمندی های خود ، در نمایشگاه های تخصصی و بین المللی حضور پیدا می کنند. حضور فعال در این نمایشگاه ها ، موجب آشنایی بیشتر فعالان صنعت با آخرین دستاورد های تولیدکنندگان شده و به رشد صنعت و اقتصاد کشور کمک می کند. جدیدترین نمایشگاهی که این روز ها فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرده است ، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی می باشد.

این نمایشگاه ، از بزرگ ترین رویداد های صنعت چاپ در خاورمیانه به حساب می آید و با حضور ۴۵۰ شرکت داخلی و حدود ۲۰۰ شرکت خارجی از کشور هایی چون ایتالیا، آلمان ، ترکیه و ژاپن برگزار می گردد. محصولات ارائه شده در این رویداد شامل دستگاه های بسته بندی ، چاپ ، دستگاه های پلمب و .. می شوند.

 

حضور فعال شرکت ابراهیم در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از شرکت های معتبر در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی به حساب می آید. این شرکت در راستای اهدافش یعنی ارائه دستگاه های نظافتی با کیفیت و جلب رضایت مشتریان ، تجهیزات خود را از برند های معتبر اروپا تهیه می نماید. اسکرابر صنعتی ، واترجت ، سوییپر و جاروبرقی صنعتی از جمله این دستگاه ها هستند که موجب تسهیل در امور نظافتی مراکز تجاری و صنعتی شده اند. شرکت ابراهیم به منظور معرفی هرچه بهتر محصولات خود و ارائه خدمات مشاوره ای، حضور فعالی در نمایشگاه ها دارد. در همین راستا این شرکت دستگاه های خود را در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت و چاپ ارائه نموده است.

 

شرکت ابراهیم مفتخر است که در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی ، طی روز های ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از شما فعالان صنعت چاپ و بسته بندی میزبانی نماید.

 

غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه چاپ و بسته بندی
                                            غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید