جلوگیری از خطر انفجار در صنایع چوب بوسیله مکنده های شرکت دلفین

جلوگیری از خطر انفجار در صنایع چوب بوسیله مکنده های شرکت دلفین

در حین فرآیند های نجاری و کار بر روی چوب، خرده های چوب بر روی سطح زمین باقی می مانند. انباشته شدن خرده های چوب در دراز مدت می تواند سبب انفجار شود. بنابراین کاهش حجم این ذرات با انجام نظافت دقیق و منظم ضرورت می یابد. استفاده از مکنده صنعتی راهکار بهینه برای جمع آوری ایمن ذرات و غبارات چوب می باشد. در واقع خصوصیات طبیعی اشتعالی پودر چوب و خاک اره، استفاده از این دستگاه ها را ضروری ساخته تا ایمنی محیط در بالاترین میزان حفظ شود.

مزایای جمع آوری خاک اره و پودر چوب

جمع آوری دقیق و کامل خاک اره و خرده های چوب قبل از انتشار در محیط مزایای متعددی را فراهم می آورد. بهبود کیفیت محصولات و افزایش بازدهی خط تولید از جمله این مزایا هستند. همچنین با انجام صحیح این کار، سلامت و ایمنی کارگران و افراد مشغول در محیط حفظ می شود.

 

استفاده از مکنده صنعتی جهت جمع آوری خاک اره و خرده چوب

مکنده صنعتی برای چند منظور در صنایع چوب استفاده می شود :

-نظافت ماشین آلات و دستگاه ها

-نظافت محیط کار و خط تولید

-بیرون کشیدن خاک اره از تجهیزات برش کاری و دیگر تجهیزات مورد استفاده جهت کار بر روی چوب

جاروبرقی صنعتی مورد استفاده در نجاری ها باید به یک سیستم فیلتراسیون با بازدهی بالا مجهز باشند. مکنده ضد انفجار نیز برای استفاده در محیط های انفجاری کاربرد دارند.

 

مکنده پیشنهادی شرکت دلفین برای نجاری ها

همانطور که اشاره شد، در صنایع چوب و نجاری ها به یک جاروبرقی یا مکنده صنعتی نیاز است. با استفاده از جاروبرقی صنعتی تک فاز ساخت شرکت دلفین می توان گرد و غبارات محیط را کنترل و از انباشت آن ها جلوگیری نمود. برای حفظ ایمنی محیط نیز باید از جاروبرقی مرکزی و جاروبرقی صنعتی راه حل جمع آوری خاک اره و پودر چوب هستند. البته در محیط انفجاری، مکنده صنعتی ضد انفجار باید استفاده شود. این مکنده دارای خاصیت ضد انفجاری است و به همین جهت با جلوگیری از خطر انفجار ذرات انباشته شده، سطح بالایی از ایمنی را فراهم می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید