کاربرد واترجت صنعتی در شستشوی خودرو

کاربرد واترجت صنعتی در شستشوی خودرو

نظافت و شستشوی سطح بدنه خودرو، یکی از دشوار ترین و زمان بر ترین فعالیت ها در رسیدگی مداوم به خودرو می باشد. گاهی اوقات صاحبان خودرو ها، به دلیل زمان کم یا تنبلی، مدت ها از شستشوی خودرو خودداری می کنند و آلوده ماندن سطح بیرونی و بدنه خودرو، علاوه بر کاهش زیبایی خودرو موجب آسیب به جنس بدنه نیز خواهد شد. به همین دلیل بهتر است به صورت مداوم و هنگام آلوده شدن بدنه در اثر آلودگی هوا، آلودگی های محیطی یا باران به شستشوی موثر خودرو پرداخت. اما زمان بر بودن و نیاز به صرف انرژی برای شستشوی موثر بدنه موجب ترغیب افراد به استفاده از شیوه های کاربردی نظافت شده است. استفاده از واترجت صنعتی که دستگاهی کاربردی است به منظور روشویی خودرو موجب بهینه سازی فرآیند نظافت ماشین می شود.

 

زمانبندی شستشوی خودرو

شستشوی خودرو با واترجت صنعتی

چه زمانی نیاز است خودرو را شستشو داد؟ آیا به صورت مداوم باید به روشویی بدنه پرداخت؟ سوالاتی از این قبیل پاسخی مشخص دارند: به منظور رسیدگی صحیح به بدنه خودرو برای مراقبت از جنس بدنه و برقراری زیبایی و پاکیزگی مداوم، می بایست به دو نکته در رابطه با فصول و مکان نگهداری از خودرو پرداخت. در فصولی مانند تابستان که بارش برف و باران کمتر است، خودرو در اثر آلودگی های بارشی کمتر در معرض کثیف شدن قرار می گیرد. به همین دلیل می توان فواصل شستشوی خودرو را بیشتر کرد. اما در فصول بارشی مانند اوایل فصل بهار، پاییز و زمستان که بارش برف و باران زیاد است، می بایست در شستشوی مداوم خودرو دقت لازم را بعمل آورد. در صورت آلوده ماندن بدنه و شیشه های خودرو بر اثر آلودگی های بارشی، علاوه بر آسیب به بدنه و ایجاد ظاهری نازیبا موجب کاهش دید راننده و امکان بروز مخاطرات خواهد شد.

 

عملکرد واترجت صنعتی

شستشوی خودرو با واترجت صنعتی

به منظور استفاده دقیق تر و بهینه تر از دستگاه کارواش صنعتی می بایست عملکرد این دستگاه را به طور کامل بررسی کرد. آب با فشار معمولی وارد دستگاه واترجت شده و پس از انجام عملیات خاص توسط پمپ، فشار آب چندین برابر خواهد شد. به همین دلیل آب خروجی با فشار کاری بالا بر روی سطوح پاشش می شود. به دلیل فشار آب، سطوحی که توسط واترجت صنعتی نظافت می شوند، می بایست مناسب با فشار آب باشند. فشار کاری مناسب دستگاه کارواش برای شستشوی موثر خودرو بدون آسیب به بدنه و رنگ ماشین، حداکثر ۲۵۰ بار می باشد. این فشار کاری فوق العاده موجب بیرون کشیدن هر نوع آلودگی از بطن بدنه خودرو و برقراری نظافت کامل می شود. با انتخاب دستگاه مناسبی که امکان تنظیم فشار دارد می توان از آسیب به بدنه حین شستشوی چندین خودرو متفاوت نیز جلوگیری به عمل آورد.

 

مزایای استفاده از واترجت صنعتی

شستشوی خودرو با واترجت صنعتی

استفاده از تجهیزات تخصصی در هر زمینه ای موجب بهینه سازی آن فرآیند می شود. به همین دلیل استفاده از واترجت صنعتی به منظور شستشوی سطوح بدنه خودرو سبب تخصصی تر شدن فرآیند نظافت و در ادامه افزایش کیفیت شستشو می شود. علاوه بر آن استفاده از کارواش صنعتی مزایای دیگری به همراه دارد که برخی از آن ها عبارت اند از: کاهش مصرف آب و کمک به جلوگیری از هدر رفت منابع زیرزمینی، کاهش نیاز به استفاده از مواد شوینده مضر برای طبیعت به دلیل کیفیت بالای شستشو توسط واترجت، صرف انرژی کمتر در حین شستشو توسط کاربر به دلیل سهولت نظافت با کارواش خانگی، کوتاه شدن فرآیند نظافت و امکان شستشوی مداوم و روزانه بدنه خودرو و… همگی از ویژگی های مهم استفاده از دستگاه کارواش صنعتی به منظور روشویی ماشین می باشند. به همین ترتیب چندین برابر هزینه صرف شده برای خرید واترجت، بهره وری و سهولت به صاحبان خودرو اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید