کنترل آلودگی ها با استفاده از سوییپر صنعتی

کنترل آلودگی ها با استفاده از سوییپر صنعتی

ایجاد آلاینده ها در محیط کار و زندگی امری طبیعی و اجتناب ناپذیر می باشد. آنچه که مهم است جمع آوری و ممانعت از انباشت آلاینده ها در محیط یم باشد. چرا که حضور آلودگی ها و ضایعات در محیط کار و زندگی، فضای مناسبی را برای رشد و تکثیر موجودات موذی و عوامل بیماری زا فراهم نموده و در نهایت با کاهش استاندارد های بهداشتی محیط، زمینه مناسبی را برای بیماری افراد ساکن و شاغل در محیط فراهم می نماید. علاوه بر این حضور آلاینده ها موجب کاهش جلوه های بصری شده و به طور کلی سلامت روحی و جسمی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو جمع آوری و حذف آلاینده های انباشته در محیط با هدف تامین سلامت افراد و فراهم نمودن محیطی مناسب جهت سکونت و اشتغال امری لازم و ضروری می باشد. یکی از کاربردی ترین دستگاه ها برای حذف موثر و با کیفیت آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی می باشد.

 

آشنایی با دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتیسوییپر صنعتی یک دستگاه مکانیزه و کاربردی برای جمع آوری آلاینده های خشک از روی سطوح هموار افقی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سامانه برس زنی تمامی آلاینده ها را از روی سطوح کف جمع آوری نموده و به داخل مخزن دستگاه منتقل می نماید. به منظور جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده ها، دستگاه سوییپر صنعتی مجهز به دو برس دیسکی جانبی می باشد. چرخش دورانی برس های جانبی موجب هدایت آلاینده ها به بخش میانی دستگاه می شوند. به منظور انتقال آلاینده های جمع شده در بخش میانی دستگاه به داخل مخزن، دستگاه سوییپر مجهز به یک برس رولی مرکزی می باشد. در یک سوییپر کاربردیجهت چرخش برس رولی مرکزی دستگاه خلاف جهت حرکت دستگاه بوده و همین امر موجب انتقال بهتر و با کیفیت تر آلاینده ها می‌گردد.

 

مزایای استفاده از دستگاه سویپر صنعتی

سوییپراز جمله بزرگترین مزایای استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی می توان به جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده ها اشاره نمود. این دستگاه ها در ابعاد متنوعی تولید شده و از این رو به واسطه داشتن پهنای کاری متنوع قادر به نظافت محیط هایی با وسعت گوناگون می باشند. همین پهنای کاری بالا موجب می شود تا زمان لازم برای نظافت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یابد. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های سوییپر صنعتی می توان به کنترل گرد و غبار اشاره نمود. استفاده زا شیوه های سنتی جاروکشی با انتشار حجم بالایی از آلاینده ها در محیط همراه می باشد. اما دستگاه های سوییپر صنعتی به منظور ممانعت از انتشار آلاینده ها مجهز به سیستم های کنترل گرد و غبار می باشند. استفاده از سامانه مکش بر روی برس های جانبی دستگاه و در نتیجه مکش ذراتی که در اثر چرخش پر سرعت برس ها، مانع از انتشار آنها در محیط پیرامون می گردد. ظرفیتکاری بالا در این دستگاه ها با کاهش در تعداد نیروی های خدماتی موجب کاهش در هزینه ها  و در نتیجه افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار می گردد.

 
 

کنترل و مهار آلودگی ها با استفاده از سویپر صنعتی

سوییپر صنعتیهمانطور که پیش تر اشاره شد، ایجاد آلاینده ها امری بدیهی می باشد. ماندگاری آلاینده ها در محیط موجب انتقال آنها از فضای بیرون به داخل شده و در نتیجه موجب انتشار آلودگی ها در بخش های دیگر می گردد. ضمن اینکه استفاده از تجهیزات مکانیزه و انجام نظافت بدون دخالت موجب افزایش قابل ملاحظه کیفیت نظافت شده و همین امر ضریب آلودگی مجدد سطوح را کاهش می دهد. ضمن اینکه این دستگاه ها دارای مخازن با ظرفیت بالا بوده و از این رو آلودگی ها را به نحو مطلوبی از محیط حذف نموده و در نتیجه جا به جایی و تخلیه آنها را تسهیل می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید