دستگاه های جاروبرقی صنعتی ابزاری کارآمد برای صنایع داروسازی

دستگاه های جاروبرقی صنعتی ابزاری کارآمد برای صنایع داروسازی

صنایع داروسازی از جمله صنایع تولیدی هستند که در حال گسترش بوده و پیشرفت های زیادی را در سال های اخیر بدست آورده اند. تولید کنندگان محصولات دارویی در صدد افزایش بهره وری می باشند و قصد دارند تولیدات خود را با حداقل هزینه، بدون ایجاد خطر و با بالاترین سطح استاندارد و کیفیت تولید نمایند. یکی از بزرگ ترین مشکلات و موانعی که در این صنایع به وجود می آید، ایجاد آلودگی است و سازندگان می بایست بر آن فائق آیند. در فرآیند تولید دارو حجم بسیار زیادی از آلودگی به شکل ذرات ریز و پودری بوده که می تواند در پروسه تولید دارو اختلال ایجاد کند. گرد و غبار حاصل از یک ماده وارد هوا می شود و به تأسیسات صنعتی و دیگر مواد مورد استفاده در هنگام تولید راه پیدا می کند؛ در نتیجه این پدیده یک محصول غیر بهداشتی و حتی خطرناک می شود که قابل ارائه به مصرف کننده نخواهد بود. استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی یا غبارگیر به حل مشکلات ذکر شده کمک می نماید.

 

جلوگیری از ایجاد آلودگی در صنایع داروسازی

جاروبرقی صنعتیبدون تردید در صنایع گوناگون از جمله صنایع داروسازی بوجود آمدن آلودگی اجتناب ناپذیر است. البته با کنترل آلودگی از منبع تولید می توان از آسیب های احتمالی، که ناشی از انتشار آلودگی در هوا و محیط کاری است، جلوگیری نمود. مدل هایی از دستگاه جاروبرقی صنعتی بهترین و مناسب ترین روش برای حذف گرد و غبار و ذرات ریز و پودری ایجاد شده در فرآیند تولید دارو، به شمار می آیند.

 

 

 

انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب برای نظافت صنایع داروسازی

جاروبرقی صنعتیبهره مندی از یک مکنده صنعتی کارآمد در صنایع دارو سازی مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد. از آن جایی که دستگاه های جاروبرقی صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده اند، بنابراین انتخاب جاروی صنعتی صحیح و متناسب با نوع آلودگی و شرایط محیطی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مورد توجه کاربران قرار می گیرد. در کارخانه های تولید محصولات دارویی جارو برقی صنعتی به منظور نظافت عمومی و برای جمع آوری تخصصی مواد به کار می رود.

 

 

 

ویژگی های مکنده صنعتی کارآمد صنایع تولید دارو

۱- جاروبرقی صنعتی به کار گرفته شده در صنایع دارو جهت جمع آوری بهداشتی مواد هم از محیط و هم از منبع تولید، مورد استفاده قرار می گیرد. مکنده صنعتی مواد و ضایعات ایجاد شده در حین تولید را به خوبی مکش کرده و امکان بازیابی و استفاده دوباره از مواد جمع آوری شده را امکان پذیر می سازد و از بازگشت ذرات به محیط جلوگیری می کند.

۲- جاروی صنعتی دارای قابلیت جمع آوری مواد سمی می باشد و برخی از مدل های آن، مواد اشتعال زا را با ایمنی کامل مکش می کند. بنابراین اگر گرد و غبار، آلودگی ها و ضایعات صنایع داروسازی از این دست مواد باشند، با اطمینان و ایمنی کامل می توان از مکنده و غبارگیر صنعتی استفاده نمود.

۳- به منظور جمع آوری گرد و غبار و ضایعات بسیار سبک در کارخانه های تولید دارو دستگاه غبارگیر صنعتی به کار گرفته می شود که از سرعت مکش بالا برخوردار می باشد. این جاروی صنعتی قادر خواهد بود ذرات را به طور مستقیم از نقطه تولید مکش کند. به این ترتیب عملیات استخراج گرد و غبار از ماشین آلات صنعتی به سهولت انجام می گیرد.

۴- دستگاه های مکنده صنعتی به ویژه مکنده های به کار گرفته شده در صنعت دارو سازی مجهز به سیستم فیلتراسیون فوق العاده قدرتمندی است که عملکرد بهینه دستگاه را در مکش گرد و غبار و مواد پودری موجب می شود، از گرفتگی فیلتر جلوگیری کرده و هزینه های تعویض فیلتر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

۵- در صورتی که عملیات نظافت و جمع آوری مواد به تعداد دفعات انجام گیرد و دستگاه برای مدت طولانی استفاده شود، بهره مندی از یک مکنده دائم کار یک روش ایده آل به شمار می آید و قابلیت کارکرد پیوسته و مداوم خواهد داشت.

۶- جاروبرقی صنعتی یک ابزار انعطاف پذیر بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و کاربران قادرند به منظور نظافت و جمع آوری مواد دستگاه را با سهولت به نقطه مورد نظر انتقال دهند.

۷- مکنده صنعتی دارای سطح صدای پایینی است که میزان بروز اختلال در تمرکز را کاهش می دهد و محیط کاری مناسبی را برای کاربران فراهم می آورد.

 

لینک های مفید :

جاروبرقی صنعتی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید