حضور شرکت ابراهیم در نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه

حضور شرکت ابراهیم در نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه

ذخایر عظیم نفت و گاز کشور سبب شده تا صنایع مرتبط با این منابع طبیعی ، اهمیت ویژه ای داشته باشند. صنعت نفت که کشور ما وابستگی زیادی به آن دارد، شامل بخش های اکتشاف، استخراج، پالایش و انتقال محصولات نفتی است. شرکت های دولتی و خصوصی فعال در این صنعت ، برای عرضه توامندی های خود و بحث و تبادل نظر با متخصصین و فعالان حوزه انرژی ، در نمایشگاه ها و رویداد ها حضور پیدا می کنند.نمایشگاه نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه یکی از تخصصی ترین و مهم ترین نمایشگاه های این حوزه است که نهمین دوره آن با حضور فعال شرکت های داخلی و خارجی در حال برگزاری است. این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی در عسلویه و در نزدیکی تاسیسات و صنایع نفت و گاز برگزار می گردد. از اهداف برپایی نمایشگاه نفت و گاز، ارائه توانمندی های شرکت های داخلی و فراهم سازی شرایط مناسب جهت تبادل تجارب فعالان این صنعت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد.

 

عرضه دستگاه های نظافتی شرکت ابراهیم در نمایشگاه نفت و گاز

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از برترین شرکت های عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور می باشد. این شرکت با تامین دستگاه های نظافتی اسکرابر ، واترجت ، سوییپر و جاروبرقی از برند های معتبر اروپا، سعی می کند تا در نمایشگاه های مهم مرتبط با صنعت حضور پیدا کند. نمایشگاه های تخصصی نفت و گاز عسلویه یکی از این نمایشگاه هاست که در روز های پایانی دی ماه سال جاری در عسلویه برگزار می گردد. ارائه جدید ترین دستگاه ها به منظور افزایش سطح نظافت محیط، بهبود کارایی دستگاه ها و افزایش بازدهی و همچنین مشورت دهی به فعالان صنعت نفت و گاز از اهداف شرکت ابراهیم برای حضور در این نمایشگاه است.

شرکت ابراهیم در نهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در روز های ۲۴ الی ۲۷ دی ماه ۱۳۹۶ پذیرای شما هموطنان گرامی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید