راه اندازی دپارتمان طراحی مکنده انتقال مواد شرکت دلفین

راه اندازی دپارتمان طراحی مکنده انتقال مواد شرکت دلفین

شرکت دلفین از برند های معتبر دنیا در حوزه تولید دستگاه های مکنده صنعتی می باشد. این شرکت طیف گسترده ای از مکنده ها و جاروبرقی های صنعتی را برای کاربرد ها مختلف از جمله نظافت، انتقال و بازیابی مواد طراحی و تولید می نماید. مکنده انتقال مواد بصورت پنوماتیک رنج جدیدی از محصولات تولیدی شرکت دلفین هستند که برای انتقال مواد در صنایع مختلف استفاده می شوند. شرکت دلفین بخش مجزایی از کارخانه و بخش تحقیق و توسعه خود را بطور ویژه بر روی تولید این مکنده ها اختصاص داده است.

کاربرد مکنده انتقال مواد

امروزه شرکت دلفین تنها بر ارائه راه حل های نظافتی تمرکز ندارد و به ارائه راهکار های انتقال پنوماتیک مواد روی آورده است. هدف شرکت از تهیه و تولید این تجهیزات، بهبود بازدهی صنایعی است که با مواد جامد، گرانول و گرد و غبار سر و کار دارند. صنایعی که از این تکنولوژی ها استفاده می کنند شامل صنایع تولید مواد غذایی، شیمیایی و دارویی و تولید کنندگان مواد غذایی و افزودنی می شود. در این صنایع اغلب نیاز است تا مواد ریز و پودری از محلی به محل دیگر جابجا شوند و یا از روی سطح زمین جمع آوری و دوباره به چرخه تولید برگردند. چنین اموری با استفاده از جاروبرقی انتقال مواد انجام می گیرد. از مزایای استفاده از مکنده انتقال مواد شرکت دلفین، حذف خطرات آلوده شدن مواد، کاهش هزینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری دستگاه و ایجاد محیطی ایمن و سلامت می باشد.

فعالیت شرکت دلفین در زمینه تولید جاروبرقی انتقال مواد

در سال ۲۰۱۷ مدیران ارشد دلفین تصمیم گرفتند تا بخش مجزایی را بطور کامل به تحقیق و تولید در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی جاروبرقی انتقال مواد اختصاص بدهند. بعد از فقط یکسال بخش ویژه ای برای ارائه راهکار های نظافتی مرتبط با انتقال پنوماتیک مواد راه اندازی شد. مکنده صنعتی انتقال مواد جدید طراحی شده در این بخش برای انتقال انواع مواد پودری، جامد و گرانول کاربرد دارد. هدف اصلی طراحی این دپارتمان ارائه راه حل صحیح برای مشکلات انتقال مواد  افزایش بازدهی صنایع مرتبط می باشد.

مکنده انتقال مواد
مکنده انتقال مواد

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید