طراحی جدید اسکرابر صنعتی RA55BM40

طراحی جدید اسکرابر صنعتی RA55BM40

کمپانی کلمبوس طراح و سازنده دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر ، پلیشر و جاروبرقی می باشد. این کمپانی دستگاه هایی را تولید می نماید که دارای طراحی ساده، شیک و بخش های اغلب مکانیکی هستند. اسکرابر صنعتی ساخت کلمبوس دارای ویژگی های متعددی از جمله گیربکس کم اصطکاک، مواد قابل بازیافت بدنه و مخازن آب خلاقانه با طراحی دوجداره هستند. دستگاه RA55BM40 جزء اسکرابر های دستی این شرکت است که دارای منبع تغذیه باتری دار و موتور جلوبرنده می باشد. کفشوی RA55BM40 در طراحی جدید و خلاقانه ای توسط شرکت Columbus تولید شده که متفاوت از مدل های اولیه آن است.

معرفی ورژن جدید اسکرابر دستی RA55BM40

اسکرابر صنعتی کلمبوساسکرابر ۵۵BM40 با طراحی جدید دارای قدرت مانور بالا و ساختار منسجم تر و کاربری آسان تر هستند. استفاده و تنظیم آسان این کفشوی صنعتی موجب شده تا شستشوی سطوح کف با احساس خوشایند کاربر انجام گیرد. این دستگاه دارای پهنای نظافت ۵۵۰ میلی متر ، مخزن آب تمیز ۴۰ لیتری، مخزن آب کثیف ۴۵ لیتری، سرعت حرکتی حداکثر ۴ کیلومتر بر ساعت، باتری های ژل، کارایی تئوری ۲۲۰۰ متر مربع بر ساعت و موتور حرکتی می باشد.

 

بخش های برجسته دستگاه اسکرابر RA55BM40

اسکرابر صنعتی کلمبوسزمین شوی صنعتی یا کفشوی ۵۵BM40 دارای چند مشخصه برجسته و متمایز می باشد که موجب عملکرد بی نقص دستگاه و طول عمر بالای آن شده است. دستگاه دارای بدنه محکمی است که عملکرد با دوام آن را موجب می شود. تی مکش این اسکرابر بدون ایجاد خط و خش سطح را تمیز می کند تا افراد بتوانند بلافاصله بعد از نظافت سطح در محیط تردد کنند. چرخ حرکتی در عقب تی نیز این امکان را فراهم کرده تا دستگاه بتواند کناره ها را تمیز کند. از ویژگی های مهم کفشوی ۵۵BM40 سطح صدای بسیار پایین در حد ۶۰ دسی بل می باشد. دسته حرکتی دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است که سهولت کاربری کف شوی را بالاتر برده است. با رها کردن دسته توسط کاربر، موتور برس و سیستم پاشش آب سریعا متوقف می شوند. نگهدارنده برس نیز با فشار دادن یک کلید به آسانی و به سرعت برس ها را آزاد می کند تا در صورت نیاز تعویض شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید