جاروبرقی DM 3 LONGOPAC، دستگاهی ایمن برای کاربرد های خاص

جاروبرقی DM 3 LONGOPAC، دستگاهی ایمن برای کاربرد های خاص

شرکت دلفین از برترین و معتبر ترین برند های تولید کننده مدل های مختلف جاروبرقی و مکنده می باشد. این شرکت، تولیدات خود را با هدف تضمین نظافت صحیح و ایمن محیط طراحی و عرضه می نماید. جاروبرقی مجهز به مخزن کیسه دار که با نام LONGOPAC شناخته می شوند، یکی از مدل های خاص این دستگاه ها هستند. در ادامه با ویژگی های مدل DM3 LONGPPAC و کاربرد های خاص آن آشنا خواهید شد.

 

ویژگی های جارو برقی LONGOPAC

جاروبرقی longopacجاروبرقی مخزن کیسه دار، مدلی خاص از جاروبرقی های صنعتی است که از سطح ایمنی بالایی برخوردار است. این دستگاه، مجهز به مخزن کیسه دار است تا مواد و ضایعات بطور مستقیم وارد کیسه شوند. در نتیجه هیچگونه تماسی بین این مواد و کاربر وجود نخواهد داشت و ایمنی افراد به طور کامل حفظ می گردد. کاربرد عمده این جاروبرقی ها در جمع آوری آلاینده ها در مراکز صنعتی دارای مواد سمی یا خطرناک می باشد. ضمنا در صورت پر شدن کیسه مخزن، کاربر می تواند آنرا تعویض نماید.

 

 

دستگاه DM3 LONGOPAC و کاربرد آن در امور ترمیم سطح

مکنده صنعتی DM3 LONGOPAC در محیط های ترمیم سطوح کاربرد دارد. در ابتدا این فرآیند را تشریح میکنیم.

ترمیم سطح

ترمیم سطحفرآیند ترمیم سطوح، اعمال تغییرات روی سطح یک ماده برای تقویت یک ویژگی خاص آن تعریف می شود. بطور مثال در بعضی صنایع با اعمال فرآیند هایی بر روی سطح فلزات، آن ها را در برابر خوردگی مقاوم می کنند. این فرآیند ها در صنایع ریخته گری یا تراشکاری کاربرد بسیاری دارد. شات پینینگ ( Shot peening) یکی از این فرآیندهاست که طی آن قطعا فلزی تحت یک جریان پاشش ساچمه قرار می گیرد تا ترک های سطحی ایجاد شده در فرآیند ریخته گری یا تراشکاری پوشانده شوند.

 

 

آلودگی های ناشی از ترمیم سطح

جاروبرقی مخزن کیسه ایدر فرآیند های ترمیم سطوح،  مهم ترین نکته برای کاربر انجام دهنده ترمیم سطوح، حفظ ایمنی می باشد. در واقع، در حین عملیات ترمیم سطوح، گرد و غبارات خطرناک زیادی ایجاد می شود که باید قبل از انتشار در محیط از بین بروند. استفاده از مکنده صنعتی DM3 LONGOPAC ، راه حل ایده آلی برای حذف چنین آلودگی هایی می باشد.

 

 

ویژگی های مکنده DM3 LONGOPAC

جاروبرقی longopacجاروبرقی جدید DM3 LONGOPAC ، نیاز صنایع را در فرآیند های ترمیم سطوح تامین می کند. این جاروبرقی دارای ویژگی های زیر است :

۱-ایمنی حداکثری : تضمین فیلتراسیون ذرات ریز با استفاده از فیلتر پلی استری با مساحت ۲ متر مربع و فیلتر هپای اختیاری

۲- مهر و موم کامل مواد مکش شده : سیستم مخزن کیسه ای، تخلیه مواد مکش شده را تسهیل بخشیده و از تماس آن ها با کاربر جلوگیری می کند.

۳-سهولت حمل و نقل : مجهز به سیستم spring برای کاهش ارتفاع دستگاه هنگام جابجایی از ۱۵۵ به ۱۳۰ سانتی متر به منظور کاهش فضای اشغال شده و آسان تر کردن حمل و نقل دستگاه

۴- چند منظوره : قابلیت جمع آوری مواد خشک، رطوبت دار یا گرد و غبار و جمع آوری همزمان مواد جامد و مایع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید