ترولی نظافتی و انواع مختلف آن

ترولی نظافتی و انواع مختلف آن

امروزه استفاده از یک ترولی نظافتی چقدر مورد اهمیت می باشد؟ تصور مردم و جامعه در مورد نظافت همراه با ترولی چگونه است؟ آیا همراه داشتن ترولی در مدت زمان نظافت تاثیر گذار است؟ جمع آوری و نظافت به همراه ترولی باعث افزایش کیفیت کاری می شود؟ این وسیله کمک بسیاری در همراه داشتن انواع تجهیزات نظافتی به کاربر خواهد داشت؟ در ادامه انواع مختلفی از ترولی یا همان چرخ دستی نظافتی همراه را شرح می دهیم …

همان طور که همه ما می دانیم نظافت همراه با شستشو به صورت مداوم و پیاپی انجام می گیرد. به گونه ای که برای شستشو و نظافت هرگونه مکانی نیاز به شستشو همراه با آب و مواد شوینده می باشد و یا برای جمع آوری زباله های محیطی نیاز به سطلی برای جمع آوری زباله های محیط است. از طرفی برای همراه داشتن تمامی تجهیزات نظافتی باید لوازم بسیاری را به صورت پراکنده جا به جا نماییم. از همین رو نیاز به یک وسیله جهت حمل و جا به جایی مواد شوینده به صورتی ایمن و کاربردی مورد نیاز خواهد بود. ترولی یا چرخ دستی همان وسیله ای است که در اشکال و اندازه های مختلف به منظور نظافتی کامل در مراکز مختلف صنعتی، تجاری، خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار را به گونه های مختلفی تقسیم بندی می کنند که این تقسیم بندی به دو صورت ابعادی و کاربردی می باشد.

 

ترولی خانه داری (تی و سطل)

این نوع از ترولیها ساده ترین نوع از چرخ دستی های نظافتی همراه می باشد که به صورت دو بخش کاملا مجزا دارای بخش آب تمیز و کثیف برای شستشو به صورت مستمر دارد. مخزن آب کثیف توسط سیستم آب گیری از تی پر می شود که به دو صورت فشاری و رولی، تی شستشو می شود. در مدل های پیشرفته تر این نوع ترولی امکان قرار گیری مخزن مواد شوینده و تجهیزات جانبی بیشتر بر روی چرخ دستی وجود دارد.

 

 

ترولی های چند منظوره

ترولی

این ترولیها نسبت به ترولی های خانکی بزرگتر بوده و امکان قرارگیری لوازم جانبی بیشتری بر روی آنها فراهم می باشد. بر روی این چرخ دستی ها امکان نظافت و جمع آوری زباله به تفکیک نوع آنها میسر می باشد. امکانات ویژه ای نظیر قفسه بندی ترولی ها به منظور قرار گیری ابزار کاربردی بیشتر وجود دارد تمامی این تفکیک زباله به صورتی انجام می شود تا باعث آزردگی بصری بیننده نشود.

 

 

ترولی های تجاری

ترولی

این نوع از ترولیها به دلیل داشتن امکانات و قابلیت های ویژه ای که در اختیار دارند قابلیت کارکرد در محیط های تجاری و خدماتی را دارند چرا که امکان حمل وسایل نظافتی و مصرفی را به طور هم زمان دارا می باشند و علاوه بر انجام نظافت و شستشو به صورت کامل باعث خدمت رسانی سریعتر و بهتر نیز می شود. ترولی هتلی امکان جمع آوری و تعویض وسایل مصرفی به مانند حوله، ملحفه، شامپو و صابون را نیز فراهم می نماید. مراکز بسیاری از این دستگاه های چند منظوره به منظور خدمات رسانی بهتر و سریعتر از جمله هتل ها، رستوران ها، مراکز ورزشی تفریحی و غیره استفاده می کنند.

 

ترولی های بیمارستانی

ترولی بیمارستانی با توجه به بدنه خاصی که به جهت نگهداری انواع مواد و آلودگی های مختلف در خود نگهداری می کنند دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر ترولی می باشد. اغلب ترولیهای بیمارستانی از نوع فولاد ضد زنگ می باشند که تبعا دارای وزن سنگین تری نیز می باشند. اما امروزه با توجه به پیشرفته تر شدن مواد پلاستیکی در امر نظافت از ترولیهایی با بدنه آنتی باکتریال ساخته می شوند. این بدنه با توجه به پلاستیکی بودنش دارای وزن بسیار پایین تری نسبت به بدنه های فولادی بوده و مواد و آلودگی ها را به خود جذب نکرده و به راحتی تمیز می شود.

ترولی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید