معرفی و کاربرد ترولی بدون فلز

معرفی و کاربرد ترولی بدون فلز

تردد بیماران با مشکلات گوناگون موجب بروز آلودگی در اتاق تصویربرداری می گردد. نظافت مداوم این آلودگی ها برای حفظ سلامت بیماران و مراجعین به اتاق تصویربرداری الزامی می باشد. اما نظافت در اتاق عکس برداری مستلزم رعایت شرایط خاصی می باشد. از مشکلات نظافت سطوح در اتاق عکسبرداری می توان به تردد مداوم افراد و وجود اشعه به صورت دائمی اشاره نمود. در اماکنی که توسط اشعه از افراد عکسبرداری می شود، وجود فلزات مشکل ساز می شود. آسان ترین روش نظافت سطوح، استفاده از ترولی های دستی می باشد که حمل آن ها بسیار ساده بوده و سرعت عمل در نظافت گوشه و کنار اتاق تصویربرداری را به همراه دارند. همچنین نظافت در آزمایشگاه های تخصصی و در صنایعی که ورود فلز با ممنوعیت مواجه است نیز با مشکلاتی روبرو است که به منظور نظافت آسان و موثر می توان از ترولی ها استفاده کرد.

ترولی مناسب برای اماکنی با ممنوعیت ورود فلز

ترولیدر اماکنی که اشعه به دلیل عکسبرداری در مدت زمان زیادی از روز وجود دارد، وجود فلز ممنوع می باشد. به همین دلیل می بایست از راهی مناسب برای نظافت و شستشوی اماکن اشعه دار استفاده نمود. در اتاق عکسبرداری که فلز می تواند برای اشعه اختلال ایجاد کرده و نتیجه را اشتباه منتشر کند می توان از نسل جدید ترولی های Alpha که ۱۰۰% بدون فلز هستند استفاده نمود. همچنین در اماکنی مانند آزمایشگاه های تخصصی و برخی صنایع که با منع فلز مواجه اند نیز می توان از ترولی بدون فلز به منظور نظافت سطوح استفاده نمود.

 

 

ویژگی های ترولی Alpha Metal Free

ترولیاین نوع ترولی مجهز به درپوش های آرام بند می باشد که علاوه بر حفظ بهداشت و جلوگیری از نفوذ آلودگی به محیط بیرون ایجاد مزاحمت در اثر صدای باز و بسته شدن درپوش نخواهد کرد. سطح بهداشت بالا در اماکن درمانی نیازمند روش های نظافتی قدرتمند و بهداشتی می باشد. به همین دلیل شیوه های نوین در ترولی های Alpha موجب بهبود سطح بهداشت می شود. بطور مثال وجود دو محفظه درب دار برای نگه داری پد تی تمیز و پد تی کثیف و تعویض مداوم تی های آلوده از کاربردی ترین ویژگی های تی شور های آلفا می باشد که موجب پاکیزه ماندن سطوح و جلوگیری از انتقال آلودگی می شود. طراحی ارگونومیک این مدل از تی شوی ها سهولت کاربری و نظافت کامل همه بخش ها را به همراه دارد. محفظه های داخلی جداگانه در بخش مرکزی دستگاه، دسترسی و استفاده ساده تر را امکان پذیر می کند. وجود یک محفظه نگهدارنده کیسه نیز از ویژگی های این ترولی می باشد که از آن می توان به منظور نگهداری ملحفه و حتی انتقال امن زباله به بیرون از محیط استفاده کرد؛ محفظه نگهدارنده کیسه نیز دارای درب آرام بند می باشد. این دستگاه کاملا سازگار با محیط زیست می باشد و بدنه آن از پلاستیک بازیافتی تولید شده است.

مزایای استفاده از ترولی های بدون فلز

ترولیبهره گیری از تجهیزات با کیفیت و قدرتمند نظافتی، شستشویی امن و آسان را به ارمغان خواهد آورد. از ویژگی های ترولی های بدون فلز می توان به موارد زیر اشاره کرد: شستشوی با کیفیت و بدون صرف انرژی بسیار زیاد در همه اماکن و حتی اماکن با ممنوعیت ورود فلز، امکان نگهداری از ترولی آلفا بدون فلز در اتاق عکسبرداری و آزمایشگاه ها، بهبود سطح بهداشت، کاهش مصرف آب و مواد شوینده، عدم ایجاد مزاحمت برای افراد و حاضرین در محیط، انتقال آلودگی به بیرون از محیط و… که همگی مزایای کاربردی برای ترولی های نظافتی می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید