حضور شرکت ابراهیم در سیزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی

حضور شرکت ابراهیم در سیزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی

اهمیت توسعه و بهبود حوزه سلامت امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. تجهیزات و لوازم پزشکی شامل تجهیزات تشخیصی ، آزمایشگاهی ، دندان پزشکی و .. ، ابزار های مورد استفاده در این صنعت هستند که روز به روز پیشرفته تر و کارآمد تر می شوند. به روز بودن و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا ، سبب می شود تا این تجهیزات کیفیت و سرعت عملیات بهبود بیماران را افزایش دهند. نمایشگاه تجهیزات پزشکی شیراز محلی برای ارائه آخرین دستاورد های تولید کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی می باشد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت در حدود ۲۰۰ غرفه از سراسر کشور به همراه نمایندگانی از تولید کنندگان خارجی از کشور های ایتالیا ، آلمان ، هلند و .. حضور دارند. هدف از برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی ، آشنایی سرمایه گذران ، مدیران بیمارستان ها و دیگر فعالان بخش پزشکی با محصولات و دستگاه های جدید در این حوزه به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی مراکز درمانی به بیماران می باشد.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی

امسال، سیزدهمین دوره از نمایشگاه تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و صنایع دارویی به میزبانی شیراز و در روز های ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه برگزار می گردد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، نماینده انحصاری شرکت های معتبر اروپا در زمینه تجهیزات نظافتی ، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. این شرکت دستگاه های نظافت صنعتی خود را به منظور شستشو و نظافت سطوح کف و ارتقا سطح بهداشت محیط در مراکز درمانی عرضه می نماید. دستگاه های تامین شده توسط شرکت ابراهیم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و صاحبان مراکز درمانی قادرند طی چند سال از آن ها استفاده کنند. اسکرابر صنعتی ، واتر جت و جاروبرقی دستگاه هایی هستند که در این نمایشگاه توسط شرکت ابراهیم ارائه می شود.

شرکت ابراهیم از روز های ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه های بین المللی فارس از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در سالن بهار ، غرفه ۳۷ منتظر حضور شما علاقه مندان و فعالان حوزه پزشکی کشور می باشد.

 

سیزدهمین نمایشگاه بی المللی تجهیزات پزشکی شیراز
                                                  سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شیراز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید