نظافت صنایع دریایی با سوییپر

نظافت صنایع دریایی با سوییپر

در برخی از مناطق جغرافیایی مانند کشور ایران که مرز های آبی وسیعی دارد،‌ صنایع دریایی از اهمیت خاصی برخوردار است. به دلیل شرایط خاص دریا ها و بنادر، مدیریت صحیح اماکن مرتبط با صنایع دریایی مستلزم بهره گیری از بهترین شیوه ها می باشد. یکی از مشکل ترین بخش ها در مدیریت بنادر و اماکن مرتبط با صنایع دریایی،‌ نظافت مداوم چنین مکان هایی می باشد. وجود انواع آلودگی ها بر روی سطوح،‌ تردد بالای افراد و وسائل نقلیه متفاوت و… مشکلاتی می باشد که در صنایع دریایی وجود دارد. نظافت و جاروب سطوح هموار کف در بنادر و کارخانه های کشتی سازی روش های گوناگونی دارد که بهینه ترین روش برای جاروب و پاکیزه سازی محیط،‌ استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مانند سوییپر می باشد.

 

عملکرد دستگاه سوییپر به چه صورت است؟

نظافت صنعتی صنایع دریایی با سوییپردستگاه جاروب مکانیزه همانطور که از اسمش پیداست، یکی از تجهیزات کاربردی برای پاکیزه سازی سطوح هموار از انواع آلودگی های ریز و درشت می باشد. طرز کار و عملکرد بهینه دستگاه سوییپر بدین صورت است که در ابتدا همه آلودگی ها توسط برس های جلویی دیسکی از سطح برداشته شده و به وسط دستگاه هدایت می شوند،‌ سپس در بخش میانی دستگاه به دلیل تجهیز سوییپر به برس رولی و سیستم مکش قدرتمند،‌ آلودگی ها به داخل مخزن پرتاب می شوند. به دلیل بهره مندی دستگاه سوییپر از فیلتر های با کیفیت‌،‌ از بازگشت مجدد آلودگی ها به محیط جلوگیری می شود و بدین ترتیب همه زباله ها بدون بازگشت مجدد به محیط به طور کامل پاکسازی می شوند.

 

نظافت بخش های متفاوت صنایع دریایی با سوییپر

نظافت صنعتی صنایع دریایی با سوییپراماکن و تجهیزات متفاوت با کاربری های گوناگونی در صنایع دریایی وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از: بنادر، تجهیزات و ابزار های مناسب برای استخراج نفت، نفتکش ها و سازه های نفتی، کارخانه های ساخت شناور های کوچک و بزرگ، تجهیزات مرتبط با ماهیگیری، بخش های مرتبط با ساخت لندینگ کرافت و مونوفولد و… که در هر کدام از این بخش ها آلودگی های بخصوصی وجود دارد. اکثر سطوح و بخش های مرتبط با صنایع دریایی وسیع بوده و در محیط های باز و غیر سرپوشیده قرار دارند. اما استفاده از تجهیزاتی مانند جاروبرقی های صنعتی به دلیل وسیع بودن سطح، امکانات لازم را فراهم نمی کنند. به همین دلیل برای شروع نظافت در چنین اماکنی بهتر است از تجهیزات تخصصی و کاربردی مانند سوییپر استفاده کرد که به دلیل کیفیت بالای برس و سیستم مکش و همچنین بزرگ بودن دستگاه و امکان نظافت در زمانی کوتاه،‌ در بهینه ترین حالت بیشترین حد پاکیزگی را ارائه می دهند.

 

مزایای بهره گیری از سویپر صنعتی

نظافت صنعتی صنایع دریایی با سوییپراستفاده از تجهیزات تخصصی در هر زمینه ای موجب بهبود فرآیند خواهد شد. بهره مندی از سوییپر صنعتی نیز موجب بهینه سازی کامل فرآیند نظافت و جاروب در اماکن مرتبط با صنایع دریایی می شود. این بهینه سازی شامل موارد زیر است:

۱- کاهش مدت زمان نظافت به دلیل سرعت عمل بالای جاروب توسط سوییپر

۲- کاهش نیاز به نیرو های نظافتی به دلیل قدرت بالای دستگاه و هدایت دستگاه با تنها یک نفر

۳- امکان نظافت مداوم و افزایش بهره وری به دلیل پاکیزگی دائمی

۴- کمک به کیفیت محصول تولید شده نهایی در کارخانه های صنایع دریایی

۵- کیفیت بالای نظافت و رفع همه آلودگی ها در اولین نظافت

۶- امنیت و سلامت برای کارکنان به دلیل پاکیزگی مداوم محیط

۷- افزایش بهداشت محیط به دلیل تجهیز دستگاه به فیلتر های با کیفیت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید