مراقبت و نگهداری از برس سوییپر

مراقبت و نگهداری از برس سوییپر

استفاده از هر وسیله ای به طور منظم نیازمند مراقبت های خاص می باشد. وسائل خانه، تجهیزات صنعتی، خودرو و هر وسیله دیگری که تحت استفاده منظم قرار گیرد مستلزم نگهداری دائمی می باشد. دستگاه های نظافت صنعتی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که به صورت مداوم در اماکن متفاوت استفاده می شوند. دستگاه سوییپر یا همان دستگاه جاروب صنعتی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که در اماکن مختلف استفاده می شود. به منظور بهره وری از سویپر صنعتی و جلوگیری از آسیب به آن می بایست به طور منظم نسبت به نگهداری و تعمیر آن اقدام نمود. برس سوییپر از مهم ترین اجزا دستگاه جاروب می باشد که به منظور افزایش طول عمر آن و در نتیجه بهبود طول عمر دستگاه بهتر است به روش های مراقبت از دستگاه توجه نمود.

 

 

لزوم نگهداری از برس سوییپر

سوییپر صنعتییکی از دلایل انتخاب تجهیزات نظافت صنعتی کاهش هزینه ها در اثر بهره گیری از این دستگاه های نظافت است. در صورت عدم نگهداری صحیح و تعمیر و رسیدگی به موقع دستگاه سوییپر ممکن است دستگاه با خرابی های به وجود آمده موجب تحمیل هزینه های بسیاری گردد. به منظور بقای هر دستگاهی بهتر است از همه قطعات آن مراقبت شود. پس برای افزایش طول عمر دستگاه سوییپر صنعتی نیز می بایست از همه اجزا این دستگاه مراقبت نمود و برس سویپر از کاربردی ترین و درگیر ترین قطعات این دستگاه مهم می باشد. به همین دلیل مراقبت مداوم از برس سوییپر صنعتی موجب کارکرد بهینه دستگاه و افزایش طول عمر و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد.

 

 

 

علائم متفاوت برس دستگاه سوییپر

سوییپر اسکرابردر بررسی برس دستگاه سویپر صنعتی می بایست به چند نکته توجه کرد. در صورتی که در هر یک از مواردی که در ادامه شرح داده می شوند، مشکلی وجود داشته باشد، به مرور موجب آسیب به برس و در نتیجه دستگاه خواهد شد. به همین دلیل توجه به نکات زیر توصیه می گردد.

 

 

 

فشار برس

سوییپر صنعتیاز مهم ترین دلایل فرسایش برس عدم تنظیم فشار پیش از شروع جاروب می باشد. فشار روی برس ها در اصطکاک آن ها بسیار موثر است. در صورتی که فشار برس ها کم باشد، فرآیند جاروب به خوبی صورت نمی گیرد. همچنین اگر فشار برس زیاد باشد انجام جاروب بر روی سطوح با سختی صورت می گیرد و علاوه بر عدم کسب نتیجه مطلوب، موجب آسیب به برس و دستگاه می گردد.

 

 

 

زاویه برس

یکی دیگر از موارد مهمی که می بایست در استفاده از برس ها رعایت کرد، تنظیم صحیح زاویه آن ها می باشد. زاویه برس در سوییپر در صورتی که درست تنظیم نگردد، ممکن است باعث کاهش کیفیت و نیاز به استفاده مجدد شود. همچنین ممکن است با لمس نا متوازن سطوح خشن کف، این برس ها دچار شکستگی و آسیب دیدگی شوند و دستگاه را متحمل تعمیرات کنند.

 

 

 

مزایای نگهداری از برس

۱) کاهش صدمات به برس سویپر و جلوگیری از سایش و فرسودگی برس ها

۲) بهبود کیفیت نظافت به دلیل تجهیز دستگاه جاروب به برس های سالم

۳) افزایش طول عمر برس و دستگاه

۴) بهبود راندمان کاری نظافت

۵) افزایش سرعت نظافت سطوح گسترده توسط دستگاه جاروب صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید