حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ماشین آلات کارگاهی

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ماشین آلات کارگاهی

شرکت ابراهیم با سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات، تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی، با بهره مندی از تیمی فنی و کاردان در خصوص پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش، مفتخر به حضور در تمامی نمایشگاه های مرتبط با حوزه فعالیت خود می باشد تا با برقراری ارتباط مؤثر با فعالان حوزه های صنعتی و نیمه صنعتی، تجاری و اداری و کارگاهی، ضمن عرضه توانمندی ها، به بروز نمودن اطلاعات خود پرداخته تا بتواند در برطرف کردن نیازهای جدید به وجود آمده و خدمت رسانی به صنایع کشور نقش مفیدی ایفا نماید.

اولین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ساخت و تولید ابزار آلات و تجهیزات کارگاهی

اولین دوره نمایشگاه تخصصی ماشین آلات از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های قزوین برگزار می گردد، تا فرصتی باشد برای شرکت های گوناگون تا به ارائه محصولات خود در این باره بپردازند. شرکت ابراهیم نیز به همین منظور در کنار سایر سازمان ها در این نمایشگاه حضور می یابد تا از امکان تعامل سازنده با سایر گروه ها و برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان بهره مند گردد.

دستگاه های قابل ارائه در نمایشگاه ماشین آلات توسط شرکت ابراهیم

براساس آیین نامه حفاظت و بهداشت عمومی کارگاهها  محیط های کارگاهی، انبارها و کارخانه عموما به علت استفاده از مواد سمی، روغنی، تولید گرد و غبار از لزوم بالایی در حفظ پاکیزگی برخوردار می باشند. با بهره گیری از روش های مناسب نظافت صنعتی در این محیط ها می توان با صرف زمانی کوتاهی به بالاترین کیفیت دست یافت. برخی از دستگاه های کاربردی و تخصصی در این زمینه عبارت اند از:

.  دستگاه کفشوی صنعتی مناسب برای شست وشوی سطوح کف انبارها و کارگاه ها

. دستگاه واترجت صنعتی به منظور از میان برداشتن آلودگی و لکه ها با قابلیت اتصال به نازل های گوناگون

. دستگاه کفساب با امکان لایه برداری سطوح کف مراکز صنعتی و نیمه صنعتی

. جاروبرقی صنعتی با امکان مکش گرد و غبارهای موجود در محیط های کارگاهی

 

 

نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید