جمع‌آوری مواد سمی و خطرناک با جاروبرقی صنعتی Longopac

جمع‌آوری مواد سمی و خطرناک با جاروبرقی صنعتی Longopac

بسیاری از آلاینده های صنعتی مانند مواد پودری و گرد و غبار ویژگی ماهیت سمی، آتش زا و یا خورنده دارند و افرادی که با این مواد سر و کار دارند هنگام جمع آوری نباید با ماده تماس مستقیم داشته باشند. موادی که حاوی ترکیبات مضر و خطرناک هستند، به شرایط دفع خاصی نیاز دارند و مراقبت های ویژه از ضرورت های رویارویی با این مواد است. برای جلوگیری از خطرات احتمالی پسماندهای صنعتی پر خطر، مهم است که همواره نظارت بر نحوه جمع آوری، نگه داری و دفع این مواد وجود داشته باشد. جمع آوری نامناسب تهدیدی برای سلامتی و ایمنی کارکنان است و از طرف دیگر دفع نامناسب و نادرست این مواد نیز محیط زیست و سفره های آب زیر زمینی را آلوده می سازد. به منظور مبارزه با این چالش از دستگاه های جاروبرقی صنعتی با طراحی ویژه بهره گیری می شود که امکان جمع آوری ایمن مواد خطرناک را فراهم می آورد.

اهمیت حذف آلاینده های سمی

در بسیاری از موارد استفاده نکردن از مواد سمی در چرخه تولید و ایجاد آلاینده های خطرناک اجتناب ناپذیر بوده و تنها راهی که برای از میان برداشتن مشکلات ناشی از چنین موادی وجود دارد،‌ جمع آوری، دفع و دپوی مناسب می باشد. برای کاهش خطر انفجار، نشت مواد سمی، مخلوط شدن با سایر مواد و جلوگیری از تماس نیروهای انسانی با این آلاینده ها ابتدا باید با دستورالعمل های ایمنی در محیط های کاری آشنایی کامل داشت،‌ سپس از تجهیزات صنعتی کارآمد مانند جاروبرقی صنعتی استفاده نمود.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

هرگاه از فرآیند نظافت صحبت به میان می آید، دستگاه جاروبرقی یکی از نخستین تجهیزاتی است که برای انجام پذیرفتن این عملیات به ذهن ها می آید. این در حالی است که به منظور نظافت محیط های صنعتی و جمع آوری آلاینده هایی که با گرد و غبار خانگی متفاوت هستند، مکنده های صنعتی سخت کار طراحی و تولید شده اند که با شرایط دشوار مراکز صنعتی و نیمه صنعتی سازگاری دارند. جاروبرقی صنعتی در مدل های مختلف با کاربردهای متنوع ساخته شده اند که از همین رو از آلودگی های عمومی گرفته تا ذرات حاوی ترکیبات سمی، شیمیایی و اشتعال زا به وسیله این مکنده ها قابل جمع آوری هستند.

جاروبرقی صنعتی دارای سیستم Longopac

سیستم Longopac یک روش کاملا خلاقانه و حرفه ای برای جمع آوری مواد خطرناک با استفاده از جاروبرقی صنعتی است که با بهره مندی از آن ایمنی کاربر حفظ شده و به کمک آن عملیات مکش به طور پیوسته ادامه می یابد. این سیستم از جمع آوری در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، ساخت و ساز،‌ پتروشیمی و … کاربردهای زیادی دارد. سیستم Longopac در حقیقت نوعی مخزن مکنده است، مخزنی بدون کف که تنها دیواره دارد و درون آن یک کیسه یک بار مصرف قرار می گیرد. مواد مکش شده توسط جاروبرقی صنعتی به طور مستقیم درون این کیسه جمع آوری می شوند و در پایان کار نحوه جدا نمودن کیسه از جاروبرقی صنعتی به گونه ای است که کاربر هیچ تماس مستقیمی با ذرات آلودگی ندارد، گرد و غبار را استشمام نمی کند و علاوه بر آن در صورتی که نیاز به انبارسازی مواد باشه، به راحتی این عمل بدون نیاز به تخلیه پی در پی مخزن و هر میزان که لازم باشد، انجام می پذیرد. کار با جاروهای دارای سیستم Longopac آسان بوده و سیستم فیلتراسیون قوی و کارآمد جاروهای صنعتی جمع آوری ذرات را آسان تر می سازد. جاروبرقی دارای سیستم Longopac از لحاظ کارایی، فیلتر، سیستم نظافت فیلتر، لوازم جانبی و … تفاوتی با سایر مکنده های صنعتی ندارد و با دارا بودن همان ویژگی ها امکان جمع آوری ذرات خطرناک را فراهم می آورد. کیسه های Longopac‌ که برای مکش پیوسته مواد مورد استفاده قرار می گیرند، تعداد بالایی دارند و کاربران با اطمینان می توانند حجم زیادی از مواد و پسماندها را به این طریق جمع آوری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید