سوییپر خودرویی در دراز مدت چه مزایایی را فراهم می آورد؟

سوییپر خودرویی در دراز مدت چه مزایایی را فراهم می آورد؟

ایجاد آلودگی بر روی سطوح کف در محیط های شهری، صنعتی و حتی تجاری، اجتناب ناپذیر است. عدم توجه به نظافت این آلودگی ها می تواند موجب انباشته شدن آن ها و اختلال در رفت و آمد یا فعالیت های کاری شود. کاهش زیبایی ظاهری و سطح بهداشت محیط از دیگر نتایج بی توجهی به نظافت محیط می باشد. با در نظر گرفتن این واقعیت که روش های سنتی و ابزار های دستی که در محیط های وسیع کارایی لازم را ندارند، امروزه کاربرد تجهیزات مکانیزه همانند سوییپر جهت نظافت سطوح کف ترجیح داده می شوند. دستگاه سوییپر خودرویی بعنوان جارویی مکانیزه توانسته است مشکلات نظافتی را در محیط های مختلف بر طرف نماید و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه باشد.

سویپر صنعتی چگونه عمل می کند؟

سویپر خودروییاستفاده ار دستگاه سویپر یک راه حل کارآمد جهت رفع مشکلات نظافتی به ویژه در محیط های وسیع به حساب می آید. این دستگاه در دو مدل دستی و خودرویی طراحی شده است که مکانیزم عملکرد هر دو با هم مشابه می باشد. برس های مرکزی و جانبی در هر دو مدل این دستگاه ها تعبیه شده است. برس های جانبی مواد را از اطراف جمع آوری کرده و به سمت برس مرکزی هدایت می نمایند. برس مرکزی زباله های جمع شده را به داخل مخزن انتقال می دهد. بر روی برس جانبی بعضی از مدل های سوییپر خودرویی، یک سیستم مکش تعبیه شده است که از انتشار گرد و غبار حین نظافت جلوگیری می نماید. حرکت رو به جلوی سویپر های خودرویی به وسیله موتور جلو برنده و با قرار گرفتن کاربر بر روی صندلی انجام می شود.

محیط های استفاده از سوییپر خودرویی

سوییپر صنعتیهمانطور که ذکر گردید، یک دستگاه سوییپر به ویژه در مدل های سرنشین دار، می تواند عملیات نظافت را با سرعت چندین برابر نسبت به روش دستی انجام دهد. سویپر های دستی این امر را برای یک محیط کارگاهی، فروشگاهی یا تفریحی کم وسعت و سوییپر خودرویی برای محیط های صنعتی بزرگ، کارخانجات، فضاهای شهری، پارکینگ مراکز تجاری و .. بر عهده می گیرند.

 

مزایای استفاده از سوییپر خودرویی در دراز مدت

ممکن است افرادی در خرید سوییپر تردید داشته باشند و آنرا به صرفه ارزیابی نکنند. اما توجه به مزایای این دستگاه در دراز مدت، می تواند کاربر را به خوبی یاری نماید.

 

راه حل نظافتی موثر و کارآمد

دستگاه سوییپر صنعتی چیستجاروی مکانیزه یا دستگاه سویپر ساخته شده توسط شرکت های معتبر، از استاندارد های روز دنیا بهره می برد. توانایی بالای این دستگاه ها موجب شده تا کاربر بطور مداوم و در طی چندین سال از آن ها بهره مند شود. بنابراین هزینه های مالکان کسب و کار های مختلف تنها به خرید این دستگاه و با در صورت لزوم تعویض بخش های آن در چندین سال محدود می شود. مکش مناسب آلودگی ها و پهنای نظافت وسیع آن ها شرایط را برای سبک کردن امور نظافتی فراهم نموده است. عملکرد طولانی مدت سوییپر خودرویی نیز خیره کننده بوده بطوریکه حجم قابل توجهی از آلودگی، زباله و خاک توسط آن ها جمع آوری می شود.

 

هزینه های پایین تعمیر و نگهداری سوییپر خودرویی

همانطور که واضح به نظر می رسد، یک سوییپر صنعتی می بایست در هر زمانی آماده استفاده باشد. بنابراین تولید کنندگان این تجهیزات نظافتی، زمان زیادی را برای ساخت دستگاه های با کیفیت با قطعات و ساختار مناسب و مقاوم طراحی می نمایند تا تعمیر و نگهداری آن ها به حداقل میزان خود برسد. به همین علت، متخصصین امور نظافتی، سوییپر هایی صنعتی را تجهیزاتی معرفی کرده اند که در مواقع لزوم در دسترس اند. بنابراین با پایین بودن هزینه نگهداری دستگاه، سطح بهره وری افزایش می یابد.

 

کاربری آسان

سویپر سرنشین دار صنعتیسوییپر خودرویی از جمله دستگاه های نظافتی است که بسیار ساده و راحت هدایت می شود. این امر موجب شده تا کاربر به راحتی با نحوه عملکرد دستگاه آشنا شده و سطح بالایی از عملکرد را تضمین نماید. در واقع در طی عمر مفید سویپر خودرویی ، کارفرمایان نیازی به صرف ساعت ها و روز ها برای آموزش کاربر جهت بکارگیری دستگاه ندارند.

 

کیفیت بالای قطعات

یکی از مشکلات مرتبط با بعضی از تجهیزات نظافتی، آسیب دیدن بدنه آن ها در حین انجام عملیات می باشد. اگرچه این امر تاثیر زیادی بر روی سطح بهره وری دستگاه ندارد، اما می تواند به مرور زمان دستگاه را آسیب پذیر و معیوب نماید. سویپر های سرنشین دار با بهره مندی از شاسی و بدنه مستحکم، در برابر برخورد های احتمالی با موانع مقاوم بوده و به آسانی آسیب نمی بینند. در نتیجه مدت زمان طولانی می توان از این دستگاه ها بهره برد.

 

ایمنی بالا

نظفات کف پارکینگ مسقف با سویپر صنعتی

سوییپر خودرویی ، از نظر ایمنی کاربر و افرادی که در اطراف دستگاه قرار دارند، در سطح بالایی قرار دارد. در این دستگاه کاربر بدون تماس با زباله می تواند مخزن را تخلیه نماید. همچنین طراحی مناسب صندلی کاربر را به مشکلاتی چون کمر درد دچار نمی کند. دید خوب کاربر بر روی این صندلی نیز، برخورد با تجهیزات را به حداقل رسانده و در افزایش ایمنی و طول عمر دستگاه و کاهش هزینه ها موثر است.

 

لینک مفید:

دستگاه جاروی محوطه : فهرستی از تجهیزات نظافتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید