تاریخچه کمپانی کرنسله آلمان تولید کننده دستگاه واترجت صنعتی

تاریخچه کمپانی کرنسله آلمان تولید کننده دستگاه واترجت صنعتی

شرکت کرنسله با شعار ارجحیت کیفیت بر قیمت وارد بازار تجهیزات نظافتی دستگاه واترجت صنعتی ، جاروبرقی و سوییپر شده است. این کمپانی که در سال ۱۹۷۴ بنا شده، محصولات خود را بر مبنای این شعار طراحی و تولید می نماید. در نتیجه هزاران خریدار محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا، افرادی هستند که به کیفیت دستگاه خریداری شده بیش از قیمت آن اهمیت می دهند. دستگاه های نظافت صنعتی کرنسله دارای خلاقیت بالا و کیفیت عالی هستند و نیاز نظافتی صنایع مختلف را برطرف می نمایند. تاریخچه این شرکت و محصولات متنوع آن در ادامه تشریح می شود.

تاریخچه کمپانی kranzle تولید کننده دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیکارخانه کرنسله در سال ۱۹۷۸ توسط شخصی به نام جوزف کرنسله در شهر ایلرتیسن آلمان بنا شد. اولین محصول این شرکت یک پمپ فشار قوی بود که سه سال بعد از راه اندازی کارخانه به مرحله تولید رسید. در سال ۱۹۸۴، اولین کارواش صنعتی متحرک کرنسله تولید و دو سال بعد این محصول با نام profi-jet به بازار وارد شد. چند سال بعد تحولی در محصولات واترجت این شرکت بوجود آمد که نتیجه آن تولید دستگاه های متنوع ایستاده بود. اولین سوییپر دستی کرنسله با نام K2+2 در سال ۱۹۹۶ معرفی و به خریداران معرفی شد. سپس کارخانه کرنسله توسعه یافت و در سال ۲۰۰۶ دو محصول جاروبرقی ventos برای مصارف خانگی و تجاری به دست مشتریان رسید. یکسال بعد سری واترجت های صنعتی profi ارائه شد. بعد از آن چند محصول واترجت دیگر عرضه شد و در سال ۲۰۱۳ سری L واترجت های کرنسله با برخورداری از چهار چرخ، ساختار صنعتی و طراحی زیبا و مدرن تر به بازار آمد.

 ویژگی محصولات کمپانی کرنسله

جاروبرقی صنعتیانواع دستگاه واترجت صنعتی کرنسله در تمامی رده ها و دسته بندی ها دارای سه ویژگی کیفیت بالا، انعطاف پذیری و خلاقیت هستند. کیفیت به معنای طول عمر و دوام بالای دستگاه در صنایع مختلف، انعطاف پذیری به معنی پذیرش چالش های بازاریابی و مشتری ها و سازگاری محصولات با نیاز های مختلف و خلاقیت به معنای استفاده از تیم حرفه ای تحقیق و توسعه برای فراهم کردن محصولات دارای کیفیت، ایمنی و بازدهی می باشد.

 

 

دسته بندی محصولات کمپانی kranzle

سوییپرکمپانی کرنسله دستگاه های نظافت صنعتی را در ۷ رده واترجت آب سرد، واترجت بنزینی، واترجت آب گرم، واترجت ثابت، جاروی صنعتی ، سوییپر دستی و تجهیزات جانبی عرضه می نماید. واترجت آب سرد با برخورداری از پمپ های طراحی شده با دستگاه CNC، در مدل های مختلف بدون چرخ، دو چرخ و چهار چرخ نیاز های مختلف صنایع را برآورده می نماید. واترجت بنزینی برای استفاده در محیط های باز وسیع، واتر جت آب گرم برای حذف آلودگی های چرب و عمیق سطوح و شوینده های فشار قوی ثابت برای محیط هایی که از دستگاه در یک محل ثابت استفاده می نمایند، طراحی شده اند. کمپانی کرنسله همچنین دستگاه های جاروبرقی تجاری و سوییپر دستی را در چند مدل محدود تولید می نماید. شرکت ابراهیم با اخذ نمایندگی انحصاری معتبر از شرکت کرنسله، محصولات این شرکت را در کشور به صنایع و دیگر بخش های مرتبط عرضه می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید