برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت اصفهان با حضور شرکت ابراهیم

برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت اصفهان با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه های مرتبط با صنعت کشور، محلی جهت ارائه محصولات و خدمات شرکت ها و تولید کنندگان می باشند. شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ، جدید ترین توانمندی ها، کالاها و خدمات خود را عرضه نموده و به تبادل نظر با متخصصین می پردازند. هر ساله چندین نمایشگاه در حوزه صنعت برگزار می گردد تا به رونق اقتصادی کشور کمک شود.

 

شهر اصفهان به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت کشورمان ، از رویداد های متعددی میزبانی می نماید. نمایشگاه صنعت اصفهان ، یکی از این رویداد هاست که امسال دوازدهمین دوره آن در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می گردد. در این نمایشگاه ، حدود ۱۴۰ شرکت کننده از استان های اصفهان ، تهران و چند استان دیگر و کشور هایی چون آلمان و ترکیه حضور دارند. خدمات مهندسی ، تجهیزات صنعتی ، ایمنی صنعتی و نظافت صنعتی از جمله حوزه های فعالیت این نمایشگاه می باشد.

 

شرکت ابراهیم ، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی در نمایشگاه صنعت اصفهان

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی از برند های معتبر اروپا می باشد. دستگاه های نظافتی این شرکت از دو ویژگی مهم طول عمر بالا و کارایی بی نظیر برخوردار هستند. شرکت ابراهیم جهت ارتباط مستقیم با فعالان بخش صنعت کشور و ارائه تجهیزات خود ، در نمایشگاه های مرتبط با این حوزه حضور پیدا می کند. نمایشگاه صنعت اصفهان از جمله این نمایشگاه هاست که دوازدهمین دوره خود را در روزهای ۲۹ آذر الی ۲ دی ماه امسال پیش رو دارد. ارائه تجهیزات نظافت صنعتی اسکرابر ، سوییپر ، جاروبرقی و واترجت صنعتی و همچنین مشاوره در ارتباط با نظافت محیط های صنعتی از خدمات مهم شرکت ابراهیم در این نمایشگاه می باشد.

 

شرکت ابراهیم از شما علاقه مندان و فعالان صنعت دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید فرمایید.

 

نمایشگاه صنعت اصفهان
                     غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت اصفهان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید