بر پایی نمایشگاه ایران متافو با حضور شرکت ابراهیم

بر پایی نمایشگاه ایران متافو با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه ها برای صاحبان صنایع ، فرصتی مناسب و ارزشمند به حساب می آیند تا توانمندی ها و محصولات خود را به سطح گسترده ای از فعالان حوزه کاری خود و حتی عموم مردم معرفی کنند. نمایشگاه بین المللی ایران متافو ، یکی از این نمایشگاه هاست که آذرماه امسال چهاردهمین دوره خود را در محل نمایشگاه های بین المللی تهران پیش رو دارد. این نمایشگاه ، با حضور فعالان و صاحب نظران ۴۵۰ شرکت از کشورمان و ۲۲ کشور دیگر جهان از جمله آلمان ، انگلستان، ایتالیا، کره جنوبی و اسپانیا برگزار می شود.

صنایع فولاد ، معدنی ، آهنگری ، ریخته گری و قالب سازی از جمله صنایعی هستند که فعالان آن ها در نمایشگاه متافو حضور دارند. معرفی توانمندی ها و محصولات ، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان ، جذب سرمایه گذار و به روز کردن اطلاعات فنی و تخصصی از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه می باشند.

 

حضور شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه متافو ۱۳۹۶

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی ، توانسته است رضایت صاحبان و فعالان صنعت کشور را بدست بیاورد. این شرکت ، از بهترین ارائه کنندگان دستگاه های نظافتی است که محصولات خود را از برند های معتبر اروپایی تامین می نماید. از آنجاییکه نمایشگاه ها ، فرصتی جهت عرضه محصولات و تبادل نظرات بین افراد به حساب می آید، شرکت ابراهیم ، حضور فعالی در نمایشگاه های مرتبط با حوزه کاری خود دارد. نمایشگاه متافو یکی از این نمایشگاه هاست که محل مناسبی برای ارائه محصولات و همچنین مشاوره های کارشناسی برای فعالان صنعت و معدن در جهت رفع مشکلات نظافتی آن ها به حساب می آید. شرکت ابراهیم در این راستا ، دستگاه های نظافتی اسکرابر ، واترجت و جاروبرقی صنعتی را به این نمایشگاه آورده است.

شرکت ابراهیم ، از فعالان و دست اندرکاران صنعت کشور دعوت می نماید تا در روزهای ۱۳ الی ۱۶ آذر ۱۳۹۶ از غرفه این شرکت در نمایشگاه متافو واقع در سالن ۸-۹ نمایشگاه بین المللی تهران بازدید نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید