ارائه تجهیزات نظافتی شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

ارائه تجهیزات نظافتی شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

هر صنعت شامل مجموعه فعالیت های اقتصادی است که به کمک تجهیزات و ماشین آلات در نهایت به تولید خدمات و کالا منجر می شوند. صنایع مختلف نساجی ، چوب، ماشین آلات، فلزی و .. با هدف تولید محصولات مشغول فعالیت هستند. ارائه تولیدات و خدمات این بخش ها ، منجر به آشنایی بیشتر افراد جامعه و فعالان صنعت کشور با آن ها می شود. نمایشگاه ها محلی برای این دست از کار ها هستند و بعلاوه زمینه معرفی برند های جدید و فروش بیشتر را برای تولید کنندگان فراهم می کنند.نمایشگاه صنعت و نمایشگاه اتوماسیون صنعتی از جمله این نمایشگاه ها هستند که امسال در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد در روز های ۳ تا ۶ آبان برگزار می گردند.

در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی و خارجی، دستاورد ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. گروه کالایی نمایشگاه صنعت شامل ماشین آلات و خطوط تولید، ابزار آلات، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات ایمنی و بهداشت ، فروش، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و .. می شوند. حضور فعالان بخش صنعت در این دو نمایشگاه به افزایش بهره وری ، کیفیت محصولات و قطعات و ارتقای ایمنی مراکز تولیدی کمک شایانی می کند.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر دنیا در زمینه دستگاه های نظافت صنعتی، بخش عمده ای از بازار این دستگاه ها را در ایران به خود اختصاص داده است. این شرکت با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط ، بازدهی کار و نتیجه افزایش کیفیت محصولات و سود دهی بیشتر برای بخش های تولیدی و کارخانجات صنعتی کشور ، در نوزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت و دوازدهمین دوره نمایشگاه های اتوماسیون صنعتی حضور دارد. دستگاه های نظافت صنعتی شرکت ابراهیم که در این نمایشگاه ها ارائه می شوند ، شامل اسکرابر صنعتی ، واترجت صنعتی ، پولیشر و جاروبرقی صنعتی می شوند. این دستگاه ها ساخت برترین شرکت های دنیا در زمینه تجهیزات نظافتی بوده و از کیفیت ساخت و طول عمر بالایی برخوردارند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم از شما فعالان و علاقه مندان صنعت دعوت به عمل می آورد تا در روزهای ۳ تا ۶ آبان ۱۳۹۶ از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید نمایید.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت
                            حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی مشهد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید