شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از بزرگ ترین رویدادهای عمومی است که هر سال با حضور جمع زیادی از شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

از ویژگی مهم این نمایشگاه حضور شرکت های خارجی در کنارهای شرکت های داخلی می باشد. هدف از برپایی این رویداد، شناساندن توانمندی های کشور در صنعت ساختمان، استفاده از فناوری های روز کشورهای دیگر و انتقال فناوری های داخلی به دیگر کشورها است. به همین دلیل نمایشگاه صنعت ساختمان تاثیر به سزایی در تبادل تکنولوژی و صادرات محصولات دارد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم مانند سال های گذشته با حضور فعال خود در نمایشگاه صنعت ساختمان پیشرفته ترین دستگاه های نظافت صنعتی را ارائه می دهد. بر پایی این گونه همایش ها موجب معرفی توانایی ها و ظرفیت های علمی، فنی و اقتصادی کشور خواهد بود و سبب رشد و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور می شود. شرکت ابراهیم مفتخر است هر ساله با حضور پر رنگ خود در نمایشگاههای برگزار شده در کشور از جمله رویداد صنعت ساختمان سهمی در پیشرفت اقتصاد و معرفی محصولات نوین و پیشرفته به متقاضیان داشته باشد و قابلیت های فنی تجاری خود را به بازدید کنندگان عرضه کند.

هدف شرکت ابراهیم از حضور در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

  • ارائه محصولات و دستگاه های نظافت صنعتی مطابق با نیازهای گوناگون مشتریان
  • حرکت در مسیر توسعه اقتصادی و رونق بخشی اقتصادی
  • معرفی آخرین توانمندی ها و تجهیزات نظافت صنعتی
  • وجود بستر مناسب برای تبادل تجربیات و اطلاعات با مخاطبان نمایشگاه

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران حضور خواهد داشت و با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و مخاطبان، محصولات و کالاهای متنوع خود را معرفی می کند و آن ها را به نمایش می گذارد.

نمایشگاه

photo_2016-08-13_08-05-03 - Copy

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید