برپایی نمایشگاه های قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال تهران با حضور شرکت ابراهیم

برپایی نمایشگاه های قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال تهران با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه ها همواره محلی برای عرضه محصولات ، کالا ها و تجهیزات در زمینه های مختلف در جهت آشنایی فعالان و علاقه مندان آن زمینه با جدید ترین دستاورد ها می باشند. همچنین نمایشگاه ها بخصوص نمایشگاه بین المللی محلی برای بحث و گفتگو های تخصصی و تبادل نظرات در ارتباط با بهبود فرآیند ها در بخش های مختلف صنعتی، تولید و.. هستند و به رشد اقتصاد و فناوری کشور کمک شایانی می نمایند.

در این روز ها ، دو نمایشگاه مهم بین المللی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. یکی از این نمایشگاه ها ، در ارتباط با قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو می باشد که از رویداد های مهم صنعتی و بازرگانی داخلی به حساب می آید. این نمایشگاه محلی برای ارائه توانمندی های شرکت های سازنده خودرو و قطعات آن می باشد. پاک کننده و نظافتی خودرو ، نشریات و حتی لوازم تزئیناتی از دیگر زیر گروه های تخصصی نمایشگاه قطعات خودرو می باشد.

نمایشگاه بین المللی تخصصی محصولات پروتئینی حلال دیگر نمایشگاهی است که به میزبانی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. نمایشگاه میتکس بخش های تولید ، توزیع و فروش انواع گوشت خام ، طیور و دیگر محصولات پروتئینی را شامل می گردد و هدف اصلی آن تامین و توزیع محصولات حلال به کشور های مسلمان می باشد. در این نمایشگاه ، هیئت هایی از حدود ۱۵ کشور جهان حضور دارند که علاوه بر تامین فرآیند های دامی ، در سمینار های تخصصی مرتبط با دام و طیور شرکت و تبادل نظر می نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و محصولات پروتئینی حلال

بخشی از فعالیت های مربوط به صنایع تولید قطعات خودرو و همچنین تهیه و تامین محصولات پروتئینی ، به امور نظافتی باید اختصاص داده شود. نظافت و تمیزی محیط بخصوص در محل تولید محصولات پروتئینی و کشتارگاه ها ، علاوه بر حفظ سلامت کارکنان و زیبایی محیط ، سبب افزایش کیفیت محصولات می شود. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از معتبر ترین تامین کنندگان دستگاه های نظافتی، به منظور خدمت رسانی به بخش های صنعتی و تولیدی کشور از جمله صنایع خودرو و تامین کنندگان محصولات دام و طیور ، دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر و واترجت صنعتی را ارائه می نماید. این دستگاه ها به منظور شستشوی سطوح کف و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند و تمیزی و بهداشت را در بخش های تولیدی به ارمغان می آورند. شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و همچنین محصولات پروتئینی حلال به منظور ارائه ارتباط بیشتر با فعالان این صنایع و ارائه محصولات خود حضور یافته است. از مزایای دستگاه های اسکرابر و واترجت این شرکت می توان به کیفیت ساخت و عملکرد بالا ، سهولت کاربری و طول عمر بالا اشاره کرد.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از فعالان و علاقه مندان صنعت خودرو و همچنین محصولات پروتئینی حلال دعوت می نماید تا از غرفه این دو نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و در روز های ۲۲ الی ۲۵ آبانماه برگزار می شوند، بازدید نمایید.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو
                   حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید