تولید جاروبرقی های صنعتی نوآورانه توسط شرکت دلفین

تولید جاروبرقی های صنعتی نوآورانه توسط شرکت دلفین

کلمه ی innovation که به معنای خلاقیت و نوآروی می باشد، از کلمه لاتین innovatio–onis گرفته شده است. در واقع این کلمه، به معنای انجام یک اقدام مبتکرانه در معرفی یک محصول یا یک روش تولید جدید می باشد. بطور مشخص، innovation توانایی ایجاد نوآوری در یک سیستم یکنواخت و ایستا و احیای وضعیت موجود می باشد. در مورد یک محصول، نوآوری می تواند از طریق ایجاد تغییرات جزئی که با اصطلاح نوآوری تدریجی شناخته می شود، ایجاد گردد. با این کار یک محصول در هر مرحله به اندازه ای مشخص به روز آوری می شود.

نحوه ایجاد تغییرات به گونه ای است که ارزش فنی و عملکردی دستگاه های تولید شده ارتباط پیوسته ای باهم داشته باشند. نوع دیگری از خلاقیت و ابتکار، بصورت نوآوری مخرب تعریف می شود. این واژه به توانایی یک محصول یا شرکت در معرفی فناوری یا ارزشمندی های کاملا جدید با بر هم زدن چشم انداز رقابتی اشاره دارد.
در دنیای جاروبرقی های صنعتی، نوآوری و خلاقیت موضوع مهم و البته پنهانی می باشد. در واقع در صنعتی که در آن خبری از فناوری یا تحولات قابل توجه نباشد، فرآیند ابتکار و خلاقیت آرام و بی سر و صدا بوده اما در حین حال تاثیر گذاری کمی ندارد. نوآوری در این صنعت به صورت توانایی شرکت ها در حرکت مداوم به سمت ایجاد ایده های جدید و راه حل های فنی و خلاقانه که در ارائه بهتر محصولات و خدمات مفید فایده باشند، تعبیر می شود.
در رابطه با بحث نوآوری و خلاقیت در ارائه محصولات، هدف شرکت Delfin ارائه بهترین و خلاقانه ترین جاروبرقی ها می باشد. سرمایه گذاری در امکانات و تجهیزات، منابع انسانی و تغییر و تحول در محصولات، موجب رشد سریع شرکت دلفین شده، بطوریکه آنرا به یک برند معتبر در بین شرکت های تولید کننده جاروبرقی صنعتی تبدیل نموده است. این شرکت فراتر از این، مایل است تا در سطح بین المللی بعنوان بهترین تولید کننده جارو برقی صنعتی شناخته شود. شرکت دلفین برای دستیابی به این هدف و انجام این ماموریت به نحو احسن، شعار نوآوری و ابتکار و ادامه دادن به آنرا در دستور کار خود قرار داده است.

جاروبرقی سنعتی دلفین
بکارگیری نوآوری و ابتکار در تولید جاروبرقی های صنعتی شرکت دلفین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید