معرفی نسل جدید دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم ثابت

معرفی نسل جدید دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم ثابت

دستگاه های واترجت آب گرم  ثابت دارای کاربردهای متنوع در محیط های تجاری و صنعتی نظیر شرکت های باربری، شرکت های ساخت و ساز، کشتارگاه ها، نمایشگاه های اتوموبیل می باشند. ویژگی ثابت بودن دستگاه و عدم جابجایی متناوب و پیوسته آن باعث می گردد مدل های ثابت واتر جت در مقایسه با ورژن های قابل حمل متحمل آسیب کمتر شده و دارای طول عمر بالاتری باشند. همچنین این سری از شوینده های فشار قوی به سهولت قابل تجهیز به سیستم های محدود کننده دسترسی و استفاده دستگاه می باشند.
در دستگاه های واترجت آب گرم ثابت دارای گرم کن دیزلی پیشرفته امکانات و تجهیزات فنی خلاقانه بسیاری به کار رفته است که عملکرد قابل اطمینان و ایمنی بالای دستگاه را تضمین می نماید. این مشخصه ها همچنین سهولت کاربرد و سرویس و نگهداری دستگاه را افزایش می دهد. برخی از پیشرفته ترین تکنولوژی های بکار رفته در تولید نسل جدید دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم عبارتند از:

سنسور تشخیص شعله در واترجت آب گرم

سیستم تشخیص شعله در واترجت آب گرمدستگاه های واترجت آب گرم دارای گرم کن دیزلی مجهز به سنسور تشخیص شعله می باشند. در صورت عدم وقوع احتراق، این سیستم از ورود سوخت به داخل محفظه احتراق جلوگیری می نماید. داخل لوله اگزوز محفظه احتراق دستگاه یک دماسنج قرار گرفته است که متصل به سیستم کنترل الکتریکی مرکزی می باشد. اگر دمای داخل اگزوز در مدت زمان ۳۷ ثانیه از زمان شروع به کار گرم کن به ۱۰۰ درجه سانتیگراد نرسد یا در حین عملکرد دستگاه، دما برای بیش از ۱۲ ثانیه به کمتر از ۱۰۰ درجه سانتیگراد کاهش یابد، سیستم تغذیه سوخت گرم کن خاموش می گردد.

ترموستات دیجیتال

دستگاه های واترجت آب گرم پیشرفته مجهز به یک ترموستات دیجیتال می باشند که دمای آب پاشش شده توسط دستگاه را کنترل می نماید. تکنولوژی به روز این ترموستات امکان تنظیم دما را در دو مد متفاوت فراهم می نماید.

بر حسب دما (مد ۱)

ترموستات دیجیتال واترجت صنعتی آب گرمدر این مد، دما مورد نظر با فشردن دکمه ها + یا – تنظیم می شود. ترموستات دیجیتال واترجت صنعتی، دمای آب را در خروجی کویل حرارتی اندازه گیری نموده و متناسب با تنظیمات کاربر گرم کن را خاموش یا روشن می نماید.

بر حسب مدت زمان عملکرد گرم کن (مد ۲)

در این مد با فشردن دکمه های + یا – می توان مدت زمان عملکرد گرم کن را بر حسب درصد تنظیم نمود. گرم کن متناسب با این عدد روشن یا خاموش خواهد شد. دمای واقعی آب در خروجی کویل حرارتی اندازه گیری شده و بر حسب درجه سانتیگراد در صفحه نمایشگر نشان داده می شود. دما را می توان با افزایش درصد زمان عملکرد گرم کن بالا برد یا با کاهش این زمان، دما را کاهش داد.
در صورت تنظیم دقیق درصد زمان عملکرد گرم کن، مد ۲ نسبت به مد ۱ دارای این مزیت می باشد که تلورانس دمایی در محدوده ۱± نگاه داشته خواهد شد. این تلورانس دمایی حتی در مقادیر کم آب ورودی و دماهای پایین نیز قابل دستیابی می باشد و بعنوان مثال برای شستشوی محل نگهداری دام و طیور ایده آل می باشد. همچنین کلیه تنظیمات در حافظه ترموستات قابل ذخیره بوده و در دفعات بعدی استفاده قابل اعمال هستند.
در صورت فشردن هر یک از دکمه های + یا – برای مدت زمان طولانی تر امکان تنظیم سریع دما وجود داشته و تغییر دما به اندازه ۵ ± خواهد بود. این ترموستات پیشرفته همچنین دارای قابلیت مانیتور سطح سوخت در مخزن می باشد و در صورت کاهش سطح سوخت به پایین تر از حد مجاز، گرم کن خاموش خواهد شد.

سیستم های ایمنی

سیستم ایمنی واتر جت صنعتیدستگاه های واترجت آب گرم ثابت جدید با طیف گسترده ای از سیستم های ایمنی کارآمد عرضه می گردند که عملکرد ایمن دستگاه را تنظیم می نماید. این واتر جت ها دارای شیر کنترل فشار برای تنظیم متغیر/پیوسته فشار و دبی می باشند که امکان عملکرد بای پس بدون فشار را فراهم می نماید. بعلاوه یک شیر ایمنی از دستگاه واترجت صنعتی در برابر ازدیاد بیش از حد دما محافظت می کند. همچنین یک سیستم مانیتورینگ نرخ جریان آب یکپارچه با واتر جت ، در صورت پایین بودن میزان نرخ فشار آب، گرم کن را خاموش می نماید و بدین ترتیب از ازدیاد بیش از حد دما داخل محفظه احتراق جلوگیری می کند. این واترجت ها مجهز به دو سوئیچ فشار برای کنترل گرم کن می باشند که امکان خاموش شدن اتوماتیک سیستم را در صورت بسته بودن تفنگی برای مدت زمان بیش از ۲۰ ثانیه فراهم می نمایند. این سوئیچ ها همچنین فرایند روشن شدن سیستم با باز شدن تنفگی را کنترل می کنند.


تمامی سیستم های بکار رفته در نسل جدید دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم ثابت عملکرد مناسب خود را به دفعات در تجهیزات دیگر ثابت کرده اند و برای نخستین بار در یک واحد کاربرپسند ترکیب شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید