عملکرد بهینه سویپر صنعتی در نظافت محیط

عملکرد بهینه سویپر صنعتی در نظافت محیط

دستگاه سویپر صنعتی، یکی از تجهیزات کارآمد جهت نظافت محیط های شهری و صنعتی می باشد. این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی و امکانات مدرن در ساخت و طراحی به کار گرفته می شود؛ تا ضمن نظافت محیط، به غبار روبی و از بین بردن گرد و خاک و زباله های ریز بپردازد. ساختار سوییپر های صنعتی به گونه ای است که به خوبی از عهده امور نظافتی در محیط های صنعتی، مراکز تجاری، ساختمان های اداری، تولیدی ها و صنایع مختلف بر می آید. تنوع این جارو های محوطه در تفاوت کارایی و عملکرد مدل های مختلف آن مشهود است؛ به گونه ای که دستگاه های با ابعاد، کارایی و منبع تغذیه متفاوت طراحی شده اند. در این مقاله به ویژگی های برجسته سویپر ها و اهمیت استفاده از آن ها پرداخته می شود.

لزوم بهره مندی از روش های نوین نظافت

سوییپر صنعتیدر تمامی مراکز تجاری، صنعتی، اداری و خدماتی از جمله اصول اولیه کارفرمایان ایجاد محیطی تمیز و بهداشتی به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعین می باشد. این اقدام علاوه بر جلوگیری از بروز بیماری ها و ایجاد محیطی بهداشتی، می تواند سبب افزایش سود آوری گردد. به عنوان نمونه هنگامی که کارفرمایان به نگهداری و نظافت با کیفیت مراکز تحت پوشش خود بوسیله دستگاه های نظافت صنعتی می پردازند،  اعتماد سرمایه گذاران و مراجعین به خوبی جلب می شود. به همین دلیل سویپر ها دستگاه های مناسبی جهت نظافت فضاهای داخلی و بیرونی به حساب می آیند.

 

بهبود بهره وری به کمک دستگاه سویپر صنعتی

سوییپربا تجهیز سوییپر های صنعتی به پنل کاربری ساده و در عین حال حرفه ای، کاربران و اپراتور های دستگاه سویپر صنعتی، ضمن سهولت در استفاده از سوییپر ها، از هزینه ها و زمان لازم جهت آموزش اپراتور کاسته و بهره وری را در سطح بالا فراهم می آورند. بنابراین کارفرمایان بدون آنکه پیرامون نظافت و نگهداری ساختمان خود نگرانی خاصی داشته باشند، می توانند به افزایش بهره وری، و صرفه جویی در وقت دست پیدا کنند.

 

دستیابی به استاندارد های بالای نظافتی

از جمله دیگر مزایای دستگاه سوییپر صنعتی، توانایی آن در تأمین بالاترین استاندارد های نظافتی می باشد. از این رو سوییپر های صنعتی با موتور قدرتمند، قادر به نظافت معابر باریک، محوطه کارخانه ها ،انبار های بزرگ صنعتی، مراکز تجاری / خدماتی و … می باشند. جاروب خیابانی، توانایی از بین بردن آلودگی ها، دوده ها و گرد و خاک را از تمامی سطوح سخت و صاف دارا می باشد. به همین دلیل است که پاکیزگی و نظافت محیط های صنعتی و شهری توسط دستگاه های سویپر تضمین می گردد.

هزینه ی پایین و مناسب تعمیر و نگهداری دستگاه

دستگاه سوییپربر خلاف جاروی های دستی، دستگاه سویپر صنعتی قادر به انجام عملیات برس زنی، مکش خرده زباله ها و از بین بردن گرد و خاک می باشد. شاید در نگاه اول کارفرمایان هزینه ی زیادی را جهت تأمین دستگاه متحمل شوند، اما با گذشت زمان و با توجه به طول عمر بالای این دستگاه ها و نتیجه کار آن در پایان عملیات نظافت، نیاز کاربران به خوبی تامین شده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. همچنین دستگاه های سوییپر صنعتی با مشخصات ذکر شده به ندرت نیازمند تعمیر و نگهداری هزینه بر می باشند. اما این کم هزینه بودن نگهداری و نیاز کم به اعمال تعمیرات منوط به محافظت و بررسی پیوسته دستگاه توسط کاربر، چک کردن برس ها و تخلیه ی به موقع مخزن می باشد.

 

ویژگی های بخش ایمنی سوییپر

دستگاه سویپر صنعتیدر تمامی کسب و کارهای روز دنیا، کارفرمایان ملزم به بهره مندی از ابزار و دستگاه های ایمنی جهت حفظ سلامت و ایمنی اپراتور و کاربر می باشند تا با کاهش خطرات احتمالی ناشی از برخورد دستگاه با موانع موجود و عابرین پیاده، به نظافت مطلوب محیط دست یابند. در دستگاه های سویپر خودرویی کاربر در بخش جلویی دستگاه نشسته و به خوبی بر محیط تسلط دارد. در نتیجه می تواند به خوبی از احتمال برخورد به افراد یا اشیا جلوگیری نماید. عدم نیاز به آموزش خاص نیز، موجب شده تا خطرات احتمالی کار با دستگاه به حداقل برسد.

 

ساختار محکم و با دوام

سوییپر بسیار پیشرفتههمانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، طول عمر بالای دستگاه سوییپر صنعتی، از جمله نکاتی است که سبب تمایل افراد به استفاده از این دستگاه شده است. از آنجایی که یک سوییپر قرار است در محیط های سخت و سنگین صنعتی و به منظور جمع آوری حجم بالایی از مواد مورد استفاده قرار گیرد، باید دارای مقاومت و استحکام بالایی اشد. لذا در انتخاب صحیح چنین دستگاهی، دقت در نوع و کیفیت تمامی اجزای تشکیل دهنده آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. شاخصه هایی نظیر کیفیت و عملکرد برس ها، فیلتر ها، پهنای نظافت، دسترسی آسان به اجزا و بخش های مختلف سوییپر، توان موتور مکنده، ظرفیت مخزن و … موجب دوام بالای دستگاه و عملکرد بهینه آن می گردد.

 

لینک های مفید :

دستگاه سوییپر صنعتی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید