سوییپر صنعتی خودرویی و ویژگی های آن

سوییپر صنعتی خودرویی و ویژگی های آن

صنایع سنگین و بخش های ویژه ایی چون بهره برداری و استخراج، در طول فعالیت های روزانه خود ضایعات صنعتی بسیاری تولید می نمایند که به منظور تامین سلامت پرسنل و افزایش کارآیی و بهره وری صنایع، باید به سرعت و بدون انتشار گرد و غبار، جمع آوری شوند. دستگاه های سوییپر صنعتی خودرویی از جمله ماشین آلات مکانیزه ایی می باشند که به منظور تامین نیازهای نظافتی در چنین صنایعی طراحی شده و به منظور انطباق کامل با شرایط محیط نظافتی ارتقا یافته اند. استفاده از سامانه مکش مکانیکی در دستگاه های سوییپر صنعتی خودرویی، کارآیی دستگاه را در جمع آوری زباله ها بدون انتشار گرد و غبار در محیط، افزایش داده است. از دیگر ویژگی های سوییپر های صنعتی می توان به سیستم فیلتراسیون قدرتمند در جمع آوری و به دام انداختن ذرات گرد و غبار اشاره نمود. عدم استفاده از سیستم اسپری آب به منظور جلوگیری از انتشار گرد و غبار از دیگر ویژگی های این دستگاه ها بوده که مانع از ایجاد گل و لای بر روی سطوح می شود. مخزن بزرگ این دستگاه، تعداد دفعات لازم برای تخلیه مخزن در حین انجام عملیات را کاهش داده و از این رو موجب افزایش راندمان و سرعت کار می شود.


استفاده از سوییپر صنعتی خودرویی در بنادر و فرودگاه ها

سوییپر صنعتی خودرویی و مزایا استفاده از آنشرایط محیطی (محیط های وسیع و یا حضور موانعی چون حطوط راه آهن) و نوع آلاینده ها ( ضایعات درشت تا گردو خاک کاملا ریز) در محیط هایی چون بنادر و فرودگاه ها کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند. استفاده از نوار نقاله های عمودی و برس رولی مرکزی، امکان جمع آوری موثر و با کیفیت تمامی انواع زباله های ریز و درشت را برای دستگاه های سویپر شهری فراهم نموده است. علاوه بر این، این دستگاه های سوییپر به منظور تامین نیاز های نظافتی فرودگاه ها و جمع آوری خرده ها و ضایعات آهنی می توانند از آهنربا های نواری در قسمت جلو یا عقب دستگاه استفاده نمایند. امکان تنظیم ارتفاع پنیوماتیک در این سوییپر ها امکان عبور راحت دستگاه از موانعی چون خطوط راه آهن را فراهم نموده است.


کاربرد سویپر صنعتی خودرویی در پیست مسابقات

سوییپر صنعتی و نظافت پیست مسابقهدر طول مسابقات رانندگی، ایمنی محیط، اولین شرط لازم برای حفاظت از رانندگان و پرسنل شاغل در محیط می باشد. اولین گام در ایمن نمودن چنین محیط هایی، نظافت پیست مسابقه و محوطه پارکینگ و جایگاه تماشاگران می باشد. سوییپر های صنعتی با استفاده از مکانیزم پیشرفته و طراحی مهندسی، توانایی بالایی در نظافت موثر، با کیفیت و سریع این اماکن و جمع آوری زباله هایی چون خرده های لاستیک جدا شده از تایر ها، سنگ ریزه های جدا شده از پیست مسابقه در اثر ترمز خودرو ها، مواد جاذب روغن که به منظور از بین بردن لکه ها برروی سطوح ریخته شده اند و حجم بالای زباله های تولیدی توسط تماشاگران دارند.


کارآیی بالای سوییپر صنعتی خودرویی

سوییپر صنعتی و کارآیی بالای آنتوانایی سیستم مکش مکانیکی به کار رفته در این سوییپر ها، سه برابر دیگر دستگاه های مجهز به سیستم کنترل گرد و غبار می باشد. مخزن ۶ متر مکعبی این جاروب صنعتی با ظرفیت ۶ هزار کیلوگرم ، با کاهش در تعداد دفعات تخلیه مخزن در طول فرآیند نظافت، سرعت عملیات را افزایش می دهد. کاهش در مصرف سوخت از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می باشد که علاوه بر سازگاری بیشتر با محیط زیست با کاهش در تعداد دفعات سوخت گیری تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش زمان لازم برای نظافت دارد.


صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از سویپر خودرویی

سوییپر صنعتی و صرفه جویی در هزینه هااستفاده از سویپر های خودرویی در انجام امور نظافتی در مقایسه با شیوه های سنتی، سرعت عمل بالایی داشته و همین سرعت بالا در نظافت، هزینه های مربوط به بخش نظافت را تا یک سوم کاهش می دهد. علاوه بر این کاهش در مصرف سوخت، استفاده از مواد مقاوم در ساخت قطعات مصرفی چون برس ها و کاربری آسان و عدم نیاز به دوره های آموزشی برای کاربران، موجب کاهش چشمگیر هزینه ها می گردد.


سازگاری سوییپر صنعتی خودرویی با محیط زیست

سوییپر صنعتی و سازگاری با محیط زیستدستگاه های سوییپر آلمانی یا ایتالیایی توانایی بالای در جمع آوری و به دام انداختن ذرات بسیار ریز بدون استفاده از آب داشته و در مقایسه با دستگاه هایی که به منظور کنترل گرد و غبار از پاشش آب استفاده می نمایند، تاثیر قابل ملاحظه ایی در صرفه جویی آب دارند. طراحی ویژه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در این دستگاه ها، با کاهش در مصرف سوخت و تولید گاز های سمی، سلامت افراد را تامین نموده و از محیط زیست حفاظت می نمایند. استفاده از لایه لاستیکی بر روی برس کناری دستگاه موجب کنترل بیشتر بر روی گرد و غبار ناشی از سیستم برس زنی شده و تخلیه از بالا، تخلیه مخزن را آسان نموده است.


لینک های مفید:

سویپر صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید