ویژگی های سوییپر صنعتی در نظافت محیط های صنعتی و انبار ها

ویژگی های سوییپر صنعتی در نظافت محیط های صنعتی و انبار ها

با توجه به حجم تولید در صنایع غذایی و نظافت و جمع آوری آلودگی های سطحی و ارائه یک محیط بهداشتی ایمن برای تمامی صنایع در محیط های داخلی و بیرونی استفاده از سوییپر های صنعتی متداول می باشد. استفاده از سوییپر یا جاروی صنعتی در محیط باعث می شود تا از میزان آلودگی و لغزندگی سطوح کاسته شود و محیطی امن و سالم به منظور افزایش روند کاری و سلامت کارمندان ایجاد شود.

نظافت انبارها

IMG_9283

یکی از موارد پر استفاده جاروهای صنعتی در محیط های داخلی، استفاده از این دستگاه های نظافتی در داخل انبارها می باشد و هدف اصلی از کارکرد این دستگاه صنعتی، حذف آلودگی های سطحی و جمع آوری گرد و غبارهای کف انبار می باشد. جاروهای صنعتی با انتقال گرد و خاک و مکش آنها به داخل مخزن خود، فضایی به دور از آلودگی را فراهم می سازند. جاروهای مورد استفاده در نظافت انبارهای صنعتی معمولا به صورت باطری دار می باشند که با هر بار شارژ به طور کامل امکان نظافت تا ۲ ساعت به طور مستمر را دارا می باشند.

 

 

کنترل کامل نظافتی

IMG_2183

با توجه به قدرت و سرعت مکش و آلودگی ها و فراهم نمودن محیطی به دور از هرگونه گرد و غبار، سویپر ها دارای صدای کاری بسیار کمی می باشند. همچنین این دستگاه صنعتی با توجه به نوع عملکرد نظافتی دارای کنترل پنل بسیار کاربردی می باشد به طوری که کاربر به راحتی از پنل دستگاه قابلیت کنترل و راهبری دستگاه را خواهد داشت. در مدل های سرنشین دار کاربر به طور کامل بر محیط نظافتی دید داشته و کنترل و هدایت دستگاه را به خوبی انجام می دهد. کنترل بالای دستگاه باعث افزایش ایمنی و کاهش خطرات احتمالی می شود.

 

انواع سویپر صنعتی

IMG_1688

سوییپر های صنعتی دارای مدل های مختلفی می باشند. دستگاه های سوییپر با توجه به قابلیت های گوناگون نظافتی که ارائه می دهند دارای ابعاد بزرگتر و تعداد برس های بیشتری می باشند. کارکرد دستگاهای نظافتی نیز به صورت های مختلفی انجام می پذیرد. مدل های باطری دار برای فضاهایی با مقیاس کوچک با قابلیت کارکرد تا ۲ ساعت را دارا می باشند و مدل های بنزین و دیزل برای فضاهای باز با قدرت و زمان کاری بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قابلیت کارکرد در سطوح مختلف

از دیگر نکاتی که در طراحی یک سوییپر صنعتی می توان نام برد استفاده از برس های گوناگون به جهت کارکرد این دستگاه نظافتی در سطوح مختلف به مانند آسفالت، سطوح سیمانی، سطوح بتنی و اپوکسی می باشد. به طور معمول و استاندارد برسی که بر روی دستگاه به همراه آن ارائه می شود قابلیت کارکرد در انواع سطوح را دارا می باشد.

 

برس های نظافتی

IMG_0144

سوییپر های صنعتی دارای انواع گوناگونی می باشند که با توجه به اندازه و کارایی دارای تعداد برس های گوناگون می باشند. جاروهای صنعتی معمولا دارای یک تا سه عدد برس گرد در جلو و تعدادی برس غلطکی در وسط خود می باشند و با توجه به عملکرد برس های این دستگاه نظافتی در سطوح مختلف امکان تنظیم ارتفاع برس تا حدودی به منظور نظافت بهتر و کاربردی تر سطوح فراهم می باشد.

 

قدرت مکش بالا

با توجه به جمع آوری زباله ها و گرد و خاک های محیطی توسط برس های سوییپر صنعتی باعث پراکندگی گرد و غبار در محیط شده چرا که عملیات برس زنی به صورت خشک انجام می شود به همین جهت بر روی برس های دهنه مکشی وجود دارد تا علاوه بر انجام برس زنی سطوح، مکش گرد و غبار حاصله از برس نیز صورت پذیرد. این مکش گرد و خاک باعث می شود تا علاوه بر جمع آوری زباله های سطوح گرد و خاک ها نیز بطور کامل پاکسازی شوند. علاوه بر مکش می توان از محافظ های لاستیکی کنار بر برس ها استفاده کرد تا از پراکندگی گرد و خاک جلوگیری شود.

 

لینک های مفید:

سوییپر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید