مزایای استفاده از سوییپر خودرویی و نحوه نگهداری مناسب آن

مزایای استفاده از سوییپر خودرویی و نحوه نگهداری مناسب آن

امر نظافت و تمیز نمودن سطح و جمع آوری زباله در هر کسب و کاری دارای اهمیت است. این امر نه تنها موجب زیبا نمودن جلوه محیط می شود بلکه سلامت کارکنان و مشتریان را تضمین می نماید. بنابراین استفاده از یک ابزار نظافتی برای ارتقا و بهبود شرایط کسب و کار ضرورت دارد. ابزار های جاروب نمودن سنتی سطوح مانند جارو که در فضاهای بسیار کوچک استفاده می شوند، سرعت و کیفیتی خوبی در نظافت ارائه نداده و برای محیط های وسیع نیز مناسب نیستند. بدین منظور می بایست از دستگاه های نظافت صنعتی که دارای طول عمر بالا و سهولت استفاده هستند، بهره مند شد. سویپر خودرویی یکی از این ابزار ها می باشد که زمان عملیات را کاهش داده و موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. این دستگاه بوسیله برس های کناری زباله ها را به مرکز خود فرستاده تا از طریق برس مرکزی به داخل مخزن منتقل شوند.

انواع سوییپر

نظافت اماکن مذهبی بوسیله سویپر خودروییسویپر صنعتی با توجه به نحوه هدایت، به دو دسته سوییپر دستی و خودرویی تقسیم می شود. مدل های دستی می توانند بوسیله نیروی کاربر یا نیروی محرک موتور جلوبرنده به جلو حرکت نموده و زباله ها را جمع آوری نمایند. این دستگاه ها بیشتر برای محیط هایی با وسعت کم مانند محوطه کارگاه های کوچک و محوطه مراکز اداری و تجاری کاربردی اند. سویپر خودرویی مانند خودرو هدایت می شوند و کاربر در حین نظافت، به ندرت دچار خستگی می شود. این جاروی محوطه در انبار ها، پارکینگ مجتمع های اداری و تجاری، مراکز خرید، محوطه مراکز تفریحی، اداری و صنعتی، محیط شهری و برای جمع آوری و بازیافت زباله مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از سویپر خودرویی

نظافت صنعتی با سوییپر سرنشین داردر نگاه اول استفاده از یک سوییپر خودرویی، عملیات جاروب نمودن محیط را تسهیل می بخشد. کاربر به راحتی روی صندلی قابل تنظیم دستگاه نشسته و بدون کم ترین دشواری و خستگی، می تواند تا چند ساعت به فعالیت بپردازد. پهنای نظافت بزرگ آن ها در مقایسه با دیگر دستگاه ها و ابزار های نظافتی، می تواند زمان عملیات را کاهش دهد. شارژدهی مناسب باتری در نمونه های باتری دار، مخزن بزرگ سوخت در نمونه های دیزلی و ظرفیت بالای مخزن زباله نیز موجب شده تا وقفه ای در کار پیش نیامده و جمع آوری زباله ها در محیط های وسیع در مدت زمان کوتاهی انجام شود. همچنین بدلیل وجود سیستم مکش گرد و غبار در سویپر های ساخت برند های معتبر، سلامت کارکنان و افراد در حال عبور، تظمین می گردد. این دستگاه ها با بهره مندی از بدنه مقاوم و مستحکم و موتور قدرتمند، طول عمر بالایی داشته و در هزینه های نظافت صرفه جویی می نمایند.

 

انتخاب مناسب سویپر خودرویی

نظافت محیط بوسیله سویپر صنعتیاگر به دنبال خرید یک جاروی محوطه مناسب برای کسب و کار تازه خود هستید یا قصد جایگزینی تجهیزات نظافتی خود را دارید، سویپر خودرویی با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه ذکر می شود، گزینه مناسبی خواهد بود. تناسب مشخصات دستگاه با شرایط محیط و تطابق آن با کاربرد مورد نظر در این زمینه می بایست مورد توجه قرار گیرد. مواردی که در ارتباط با این جاروی خیابانی باید با دقت بررسی شود، موتور برس، سرعت چرخش برس، ابعاد دستگاه، ظرفیت مخزن زباله، پهنای نظافت، سیستم فیلتراسیون، پهنای دور زدن و وزن آن می باشند.
برای انتخاب مناسب یک سوییپر خودرویی، در وهله اول می بایست به امکان عبور دستگاه از پیچ و خم های احتمالی موجود در محیط توجه نمود. در نظر گرفتن تناسب پهنای نظافت سویپر با مساحت محیط نیز در بهبود سرعت انجام کار تاثیر دارد. هرچه وسعت محیط بیشتر باشد، تجهیزات بزرگ تر و با پهنای نظافت بیشتری نیاز است. برای نمونه های باتری دار، بهتر است شارژدهی باتری دستگاه با زمان انجام یک مرحله جاروب محیط تناسب داشته باشد تا وقت کاربر برای شارژ مجدد باتری تلف نشود. این موضوع به طور مشابه برای سوییپر صنعتی دیزلی صادق است. همچنین سوییپر های دارای سایه بان یا کابین مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش برای سهولت کاربر در انجام عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی کاربردی اند.

 

نگهداری مناسب از سوییپر خودرویی

تخلیه آسان سویپر صنعتیهر دستگاه و ابزاری برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر، نیازمند نگهداری و مراقب است. سویپر صنعتی خودرویی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و افراد با رعایت نکاتی می توانند عملکرد آن را بهبود بخشیده و هزینه های تعمیر و نگهداری را به حداقل برسانند. اولین گام در نگهداری از سویپر ها، آموزش مناسب کاربر می باشد. این امر از احتمال خرابی و آسیب به دستگاه جلوگیری نموده و ایمنی کار را افزایش می دهد. بعد از هر مرحله نظافت نیز، کاربر باید برس های سویپر را تمیز نموده تا آلودگی های به دام افتاده از آن ها خارج شوند. با این کار، طول عمر برس افزایش یافته و عملیات با کیفیت بهتری انجام می شود. چک کردن روغن موتور، تمیز نمودن فن خنک کننده و تخلیه مخزن زباله بعد از هر مرحله نظافت از دیگر موارد مهم در حفظ و نگهداری سوییپر های خودرویی است.

لینک های مفید:

سویپر : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید