تاثیر داده‌ها بر اجرای طرح‌های نظافت صنعتی

تاثیر داده‌ها بر اجرای طرح‌های نظافت صنعتی

داده و اطلاعات آماری پایه و اساس کسب موفقیت در بسیاری از زمینه های کاری است و امروزه تعداد زیادی از شرکت ها و مشاغل تصمیمات خود را پیرامون داده های جمع آوری شده، اتخاذ می نمایند. پیشبرد اهداف بر اساس حدس و گمان و بر پایه احساسات نمی تواند نتیجه مطلوب به همراه داشته باشد و تکیه بر تجزیه و تحلیل های آماری عامل کلیدی در نزدیک شدن به هدف نهایی در کسب و کار است. اکنون می خواهیم بدانیم داده های آماری بر روی کدام بازار یا بخش های تجاری تاثیر می گذارد؟ در صنعت نظافت چگونه است؟ آیا کارخانه های تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی همانند اسکرابر نیز از داده های وسیع استفاده نموده و بر آن ارزش می گذارند؟ در پاسخ باید بگوییم بله.

کمیت و کیفیت

تولید کنندگان بزرگ و پیشتاز دستگاه های اسکرابر و سایر تجهیزات مدرن و پیشرفته نظافت صنعتی اذعان دارند همواره در حال تحقیق و تفحص هستند تا به طور دقیق به نیازهای مشتریان پی ببرند و نقطه نظرات آن ها را درک نمایند. محققان در این شرکت ها، ایده ها و مفاهیم اولیه و نمونه ها را مورد آزمایش قرار می دهند تا مشخص شود بیانگر چه چیزهایی هستند و چرا. داده ها و اطلاعات به دست آمده از به پاسخ دادن به سوالاتی مانند ” آیا طراحی دستگاه های جدید که در ذهن داریم ارزش ارائه دارد؟ و یا مزایای رقابتی در بازار چیست؟ ” کمک می کنند.

بازخورد مشتریان و هم چنین میزان فروش ماهانه یا سالانه دستگاه های نظافت صنعتی خود نشان دهنده تأثیر جمع آوری داده های آماری می باشد. از طرف دیگر سازندگان بزرگ این تجهیزات مجموعه وسیعی از داده ها و اطلاعات فنی و تکنیکی را دارا هستند. واحد تحقیق و توسعه این شرکت ها نتایج به دست آمده از آزمایش مدت زمان کارکرد دستگاه، عملکرد باتری و پاسخ گویی به نیازها را جهت تصمیم گیری برای توسعه محصولات و تولید دستگاه های نظافت صنعتی و اسکرابر جدید، مورد بررسی قرار می دهند. بهره مندی از دو رده داده آماری یعنی اطلاعات عددی و ورودی های مستقیم دریافت شده از سوی مشتریان، هر دو به بیان واقعیت ها می پردازد که بسیار ارزشمند هستند.

مزایای جمع آوری داده ها

علاوه بر موارد ذکر شده، انجام تحقیقات و جمع آوری داده ها مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

– تشخیص نیازها و انتظارات مشتریان

– به دست آوردن بینش برای توسعه محصولات جدید

– سنجش میزان رضایت و وفاداری به برند که به تولید کننده کمک می کند بدانند مشتریان چه تفکری درباره آن شرکت دارند

– شناخت و درک مشکلات مشترک میان مشتریان

– برجسته سازی نقاط قوت محصولات به منظور ارائه بهترین کالا به مشتریان

– یادگیری تکنولوژی های جدید

همان طور که به این موضوع اشاره گردید، بهره مندی از فناوری های نوین به تولیدکنندگان دستگاه های اسکرابر و نظافت صنعتی در به روز رسانی محصولات موثر است. از جمله داده های صنعت و تجارت می توان به آمار فروش، داده ها و سهم بازار بر اساس دسته بندی محصولات و هم چنین صدای مشتریان اشاره نمود که اطلاعات مفید و ارزشمندی را ارائه می دهند. کارکنانی که به طور منظم با مشتریان در تعامل هستند، روند بازار و بازخوردهای مشتریان را به خوبی دریافت می کنند و آن را به اشتراک می گذارند.

اقدامات اساسی در حوزه نظافت صنعتی

اکنون که اهمیت جمع آوری داده مشخص گردیده است، سازندگان باید چه اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند؟

– سرمایه گذاری بر طراحی و تولید دستگاه های نظافت صنعتی هر چه پیشرفته تر با کارایی بهینه تر در جهت تولید تجهیزاتی همسو با نیازهای مشتریان

– بهره مندی از نرم افزارهای نوین و کارآمد جهت استخراج اطلاعات با ارزش، ایجاد فرصت های آموزشی برای کارکنان و طرح زمان بندی مناسب برای نگه داری دستگاه های نظافت صنعتی

– پرسش از مشتریان از طریق مصاحبه، نظر سنجی و کنترل کیفی حضوری و تلفنی با هدف درک موانع، مشکلات، نقاط ضعف و در نتیجه سرمایه گذاری در جهت مناسب و درست

استفاده از داده های گردآوری شده به شرکت های تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی و سایر شرکت های فعال در زمینه های تجاری و صنعتی کمک می کند جایگاه ویژه ای در میان بازارهای رقابتی داشته باشند و از توانایی بالاتری در ارائه راه حل های مربوط به محصولات جدید و خدمات برخوردار گردند. این امر به سرمایه گذاری های درست منتهی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید